Od wejścia do sklepu rzuca się w oczy czystość sklepu, sklep duży i bardzo dobrze zatowarowany. Duży wybór warzyw i owoców w dobrych, konkurencyjnych cenach względem konkurencji. Nie do końca czytelne opisy na centówkach, szczególnie w przypadkach promocji. Pracownicy sklepu kompetentni i chętni do pomocy, co pomaga w wyborze odpowiedniego produktu. Problemem z pewnością była tylko jedna otwarta kasa przy dość dużej kolejce, jednakże aż 6 kas samoobsługowych zdecydowanie na plus, osoby które chcą zapłacić kartą, mogą szybko z niej skorzystać :)
Ze względu na problemy z usługami firmy Multimedia Polska, zadzwoniłem na infolinie w celu zweryfikowania i rozwiązania problemu. Na samym początku niestety, zwraca uwagę dość długi wstęp, moim zdaniem mocno niepotrzebny, przez co dłużej oczekuje się na rzeczywiste rozwiązanie sprawy, z którą się dzwoni. Po wybraniu interesującego mnie tematu, zostałem poproszony o podanie numeru klienta- co jest oczywiście na plus, bo po połączeniu już z konsultantem, jesteś już zweryfikowanym klientem. Czas oczekiwania na połączeniem, uważam za poprawny(około 6 minut). Natomiast jeżeli chodzi o pomoc i fachowość, w celu rozwiązania problemu, uważam za bardzo dobry. W przeciągu kilku minut, problem z którym zadzwoniłem został rozwiązany, i znowu mogłem cieszyć się pełną dostępnością usług które posiadałem.
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊
Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.
Będąc w centrum...
Będąc w centrum Gdyni, odwiedziłem żabkę na ulicy Władysława IV w celu zrobienia zakupów. Od wejścia było czuć miłą atmosferę, Pani stojąca za kasą, mimo obsługiwania w danym momencie innego klienta, powitała mnie uśmiechem i głośnym i miło brzmiącym "Dzień Dobry". Sklep bardzo czysty i zadbany. Mimo iż są wakacje, i klientów bardzo dużo, to sklep w dobrym stopniu zatowarowany, było to czego oczekiwałem.
Mimo iż w sklepie była czynna tylko jedna kasa, i kolejka była spora, to Pani dość szybko sobie radziła. Jeżeli chodzi o obsługę to Pani zapytała mnie czy posiadam aplikacje sieci "Żabka", i poleciła dodatkowy produkt z koszyczka promocyjnego. Następnie po zakończeniu transakcji, wydała paragon, podziękowała za zakupy, i zaprosiła ponownie :). Z pewnością jeszcze raz wrócę do tego sklepu, i polecę swoim znajomym zakupy w tym miejscu. :)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.