Spotkanie związane z obsługą szkody. PZU dodało w procesie obsługi automatyczną infolinię do zgłaszania problemów. Po pojawieniu się w Oddziale odesłano nas do infolinii (na szczęście aparat do bezpłatnego połączenia stoi na sali obsługi), po czym zostaliśmy odesłani do pani, która miała już na biurku nasze zgłoszenie. Od ręki załatwiono wybór warsztatu, sposób rozliczenia i w zasadzie dość sprawnie odsyłano nas pomiędzy kolejnymi obsługującymi.
Należy pamiętać, że PZU ma swoje święte zasady pracy i pewne rzeczy nie ulegają tam zmianom. Głównie piszę tu o nonszalancji, którą cechują się pracownicy uważający, że to klient jest dla nich, a nie oni dla klienta. Jedyna firma ubezpieczeniowa, która ma markę będącą synonimem ubezpieczeń w Polsce powinna popracować nad podejściem do klienta.
Moja obserwacja pokrywa się z poprzednią - celująca.
Personel: kompetentny, ubrany modnie, stanowi wizytówkę salonu kosmetycznego i fryzjerskiego. Jak zwykle miło, sympatycznie, profesjonalnie, atmosfera domowa.
Ceny i oferta również szerokie. Wzory "paznokciowe" uaktualniane do bieżącej mody.
Jak zawsze czysto, włosy, akryl i reszta odpadów sprzątane na bieżąco.
Klienci umawiani na godziny, kolejek brak, chyba że ktoś z zaskoczenia przyjedzie, ale wtedy starają się w międzyczasie przyjąć i pomóc.
Co ciekawe - dojeżdżają do klientów niepełnosprawnych.
Profesjonalne fryzjerki. Duża liczba praktykantów do pomocy. Stałe klientki otrzymują rabaty i obowiązkowo kawę lub herbatę. W standardzie miła rozmowa.
Właścicielka prowadzi stylizację paznokci - wzory autorskie. Ocena nieobiektywna - rewelacja.
Do tego klientki maja do kompletu możliwość skorzystania z solarium, depilacji, henny, jako jeden z niewielu salonów zajmują się profesjonalnie przedłużaniem włosów. Reklamacje sa rozpartywane w trybie błyskawicznym i bez prób oszustwa, np. to nie my lub to nie nasza wina.
Poziom obsługi uważam za bardzo wysoki. Jeżeli jest taka potrzeba, panie bez problemu zostaja po godzinach lub dojeżdżają do klientki.
zbyt wolna obsługa, zawsze kolejka, są tylko dwa stanowiska kasowe, a przy tym ruchu powinno ich być zdecydowanie więcej; dwie kasy obsługują: ok.9 stanowisk paliwowych, gazowe, myjnię i sklep
za dużo tego jak na tak mały personel - oszczędności w tym względzie skutkują takimi jak ta opiniami
najwygodniejsze konto internetowe, na jakie trafiłam
obsługa w banku bardzo kompetentna i miła
nie raz uprzejmością przekraczali zakres swoich obowiązków i chwała im za to (dotyczy to kobiet w ciąży)
placówka czysta, zadbana, i profesjonalna
Apteka, gdzie panie prawie zawsze wyglądają i rozmawiają jakby wstały lewą nogą. Naburmuszone i niezbyt sympatyczne.
Zwykle brakuje leków i czekam na odbiór.
Cena wyższa niż w najbliższych aptekach,
Co miłe - jest zabawka i cukierki dla dzieci, więc można w miarę spokojnie wystać w kolejce.
Pełen profesjonalizm - rozmowa, dress code, obsługa klienta. Piękne wnętrze i otoczenie salonu. Miła rozmowa.
Ale... klient został oceniony wizualnie i pochopnie. Zamiast zostawić gotówkę - klientowi pozostał niesmak, ponieważ od czasu wizyty do dnia dzisiejszego nie doczekał się maila zwrotnego z wyceną wybranego modelu...
Pozostał niesmak, że tak poważna firma tak niepoważnie podeszła do klienta w jeansach...
Porażka. Nawet moje uwielbienie dla marki nie pomogło. Pan, który łaskawie wreszcie do mnie dotarł udowadniał mi, że wie lepiej co mi jest potrzebne.Dostałam stos papierów, nie za bardzo mu się chciało ze mną rozmawiać. No cóż... Blondynka???
Podniósł mi ciśnienie i niestety po samochód na pewno do tego salonu się nie wybiorę...
niestety młoda obsługa poległa; panowie bardzo się starali, szkolenia przeszli, ubiór biznesowy i... niestety bez ulotek i wyciągów z pełnego regulaminu świadczenia usług nie byli w stanie odpowiedzieć na większość moich pytań
Pełen profesjonalizm kierownika działu sprzedaży samochodów. Bardzo zrównoważone podejście do klienta, spersonalizowana oferta i rozmowa ukierunkowana na potrzeby klienta.
W celu zajęcia dziecka - stworzony kącik zabaw.
Rozmowa profesjonalna, dress code właściwy, zachowanie również.
Jedyne zastrzeżenie - oświetlenie miejsca rozmowy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.