Opinia użytkownika: bejoy
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Spotkanie związane z obsługą szkody. PZU dodało w procesie obsługi automatyczną infolinię do zgłaszania problemów. Po pojawieniu się w Oddziale odesłano nas do infolinii (na szczęście aparat do bezpłatnego połączenia stoi na sali obsługi), po czym zostaliśmy odesłani do pani, która miała już na biurku nasze zgłoszenie. Od ręki załatwiono wybór warsztatu, sposób rozliczenia i w zasadzie dość sprawnie odsyłano nas pomiędzy kolejnymi obsługującymi. Należy pamiętać, że PZU ma swoje święte zasady pracy i pewne rzeczy nie ulegają tam zmianom. Głównie piszę tu o nonszalancji, którą cechują się pracownicy uważający, że to klient jest dla nich, a nie oni dla klienta. Jedyna firma ubezpieczeniowa, która ma markę będącą synonimem ubezpieczeń w Polsce powinna popracować nad podejściem do klienta.