Nissan

(3.59)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (23 z 30)

Fachowa obsługa, duża...
Fachowa obsługa, duża wiedza do czasu wpłaty pieniędzy. Od tej pory urwany kontakt, oczekiwanie na dokumenty przez wiele dni, nie odpowiadanie na telefony

Niezweryfikowany Klient_4vv1

22.06.2021

Placówka

Toruń, Sieradzka 14

Nie zgadzam się (0)
Doradca wykazał się...
Doradca wykazał się dużą wiedzą, wysoką kulturą osobistą, a także był miły, przyjazny, pomocny. Polecam obsługę na dziale serwisowym bo tam miałem przyjemność być obsługiwany.

zalogowany_użytkownik

18.02.2017

Placówka

Zielona Góra, Zjednoczenia 117 a

Nie zgadzam się (0)
Profesjonalne podejście do...
Profesjonalne podejście do klienta w dziale serwis, elastyczność i profesjonalne doradztwo to dwie główne cechy, polecam

zalogowany_użytkownik

18.02.2017

Placówka

Chorzów, Zielony Zaułek 2

Nie zgadzam się (0)
Doradca w serwisie...
Doradca w serwisie służy pomocą, podczas umawiania wizyty na przegląd pracowni wykazał się profesjonalnym doradcą.

zalogowany_użytkownik

18.02.2017

Placówka

Łódź, milionowa 2K

Nie zgadzam się (0)
Szukając nowego samochodu...
Szukając nowego samochodu wybrałem się do Salonu Nissana. Zaraz po wejściu sprzedawca podszedł do mnie i zaczął rozmowę. Sprzedawca nie był nachalny na początku wypytywał o moje potrzeby a następnie przeszedł do prezentacji samochodu którym byłem zainteresowany. Pracownik spontanicznie zaproponował też jazdę testową wybranym modelem samochodu. Jazda samochodem odbyła się bez długiego oczekiwania. Po powrocie do salonu sprzedawca podsumował jazdę i zaproponował wyliczenie kosztów i dopasowanie dodatkowych akcesoriów. W salonie można od razu załatwić formalności finansowania samochodu oraz ubezpieczenia.

Piotr_400

17.08.2015

Placówka

Kraków, Jasnogórska 60

Nie zgadzam się (0)
Obsługa ok, gożej...
Obsługa ok, gożej ze sprzętem ...

Agnieszka_4058

21.01.2015

Placówka

Warszawa, Puławska

Nie zgadzam się (0)
Salon samochodowy Nissan....
Salon samochodowy Nissan. bardzo dobra obsługa. Doradca doskonale zna ofertę i potrafi doradzić. Polecam.

yakr

22.10.2014

Placówka

Toruń, Sieradzka 14

Nie zgadzam się (1)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym udałem się do salonu samochodowego Nissan znajdującego się w Zielonej Górze. Po przyjściu sprzedawca nawiązał kontakt wzrokowy oraz powitał mnie słowami "dzień dobry", następnie zapytał się w czym może pomóc. Aktualnie jestem zainteresowany zakupem samochodu Nissan Qashqai więc poprosiłem o przedstawienie korzystnej oferty na zakup tego samochodu. Handlowiec dokładnie zaprezentował pojazd omawiając jego zalety po czym zaproponował jazdę próbną na która się zgodziłem dzięki czemu miałem okazję przejechania się i sprawdzenia jak sprawdza się on zarówno podczas jazdy w mieście jak i poza miastem i jestem naprawdę zadowolony z tego samochodu. Po powrocie do salonu pracownik zaproponował mi kawę po czym przedstawił korzystną ofertę finansową na zakup tego samochodu. Na koniec chciałbym podkreślić, że zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz było czysto a jakość obsługi była naprawdę rewelacyjna.

Damian_565

28.05.2014

Placówka

Zielona Góra, Zjednoczenia 117 a

Nie zgadzam się (0)
Do Salonu Nissana...
Do Salonu Nissana wybrałam się ponieważ Dostałam informację z infolini o możliwośći umówienia się na jazdę próbną wybranym dowolnie samochodem. Wybrałam Nissana X-trailer. Pani z infolini umówiła mnie na jadę próbną. Przybyłam o wyznaczonej godzinie do wynaczonego salonu. W salonie czekałam aż się mną ktoś zainteresuje. Panuje tam straszny nieład i nieporządek. Pełno samochodów, brudno zapach gumy. Po dłuższej chwili zostałam zuważona przez Doradcę. Dradca salony nie wzbudził mojego zaufanie, nie posiadał identyfikatora. Przedstawienie oferty sprowadziło się do tego w co samochód nie był wyposażony, nie otrzymałam żadnego prospektu do wglądu dostałam jedynie kserówkę która została podsunięta bez wyjaśnienia co się na niej znajduje. Byłam umówiona na jazdę próbną przez infolinię, Doradca nawet nie zproponował tej jazdy mało tego samochodu nie było nawet na stanie salonu. Jako klient czyłam się zlekceważona. Nie do końca rozumiem po co mnie umawiano skoro skończył się tylko na tym że straciłam czas.

Ewelina_1147

29.03.2014

Placówka

Chorzów, Zielony Zaułek 2

Nie zgadzam się (4)
W poszukiwaniu samochodu...
W poszukiwaniu samochodu udałam się do salonu samochodowego. Na oku miałam Nissana Qashqai. Chciałam dowiedzieć się cen oraz wszystkich parametrów. Niestety.. w momencie wejścia do salonu, miałam wrażenie, że jestem niewidoczna dla personelu. Przez 30 minut nikt do mnie nie podszedł. Nie dowiedziałam się nic. Salon czysty, schludny. Niestety nie podobało mi się podejście do klienta.

Aleksandra_1170

10.07.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Salon motoryzacyjny Nissan...
Salon motoryzacyjny Nissan zlokalizowany jest nieco na uboczu, dość ciężko do niego trafić. Lokal jest duży, czysty, zadbany. Wzędzie panuje ład i porządek. Obsługa jest bardzo kompetentna, życzliwa i miła. Pracownicy chętnie udzielają rad i służą pomocą. Klient jest dla nich najważniejszy. Całość sprawia, że wizyta w salonie Nissana w Tarnowie należy do udanych.

Karolina_456

11.10.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)
Odebrałam samochód po...
Odebrałam samochód po likwidacji szkody ubezpieczeniowej - średnio poważna naprawa. Niestety auto było srednio gotowe do odbioru: a) nie zostały odpowiednio spasowane elementy tapicerki klapy tylniej b) nie wyredulowano zamka drzwi bocznych c) nie zawieszono prawidłowo zderzaka z tyłu -(nomen omem - dopiero 7 czerwca otrzymałam telefon, że jest juz w serwisie brakująca spinka do zderzaka) d) niedolakierowano do końca klapy bagażnika Na wszelkie zgłoszone uwagi - jedyna reakcja - poprawi się Wszystko oczywiście do poprawy, co naturalnie zajmie ponownie czas. Szkoda, ze Nissan, który wydaje sporo pieniiędzy na reklamę swoich całkiem przyzwoitych aut nie przeznaczył tych srodkow na monitoring doświadczeń Klientów w salonach i stacjach obsługi

Aneta

10.06.2011

Placówka

Warszawa, Jagiellońska 55

Nie zgadzam się (1)
Udałem się na...
Udałem się na stację diagnostyczną, po wcześniejszym umówieniu terminu celem dokonania diagnostyki silnika w samochodzie. Zgodnie z umówioną godziną przybyłem do serwisu i zostałem miło i sprawnie obsłużony z pełnym objaśnieniem i interpretacją dokonanego przeglądu. W sposób w pełni profesjonalny przekazano informacje dotyczące stwierdzonych usterek i mozliwosci ich usunięcia. Następnie pan Paweł dokonał wyceny ewentualnej usługi naprawczej i poinformował mnie o kosztach . Miałem możliwośc w czasie oczekiwania na wyniki diagnostyki skorzystać z bezpłatnego automatu z napojami. Zarówno otoczenie serwisu jak i wnętrze jest utrzymanie schludnie i sprawia,że klient ma dobre samopoczucie pomimo, że w tym momeńcie czeka go konieczność wydania pieniędzy na naprawę i usunięcie usterki, zwłaszcza,że nie była to w moim przypadku usługa gwarancyjna. Obsłuzono mnie kulturalnie z pełnym profesjonalizmem i kulturą obyczajów.

zarejestrowany-uzytkownik

05.05.2011

Placówka

Zielona Góra, Zjednoczenia 117 a

Nie zgadzam się (0)
Przepaliła mi się...
Przepaliła mi się żarówka w samochodzie, postanowiłem wstąpić do Autoryzowanego Serwisu Nissan Polody w Poznaniu. Mimo negatywnych opinii na różnych forach internetowych byłem pozytywnie zaskoczony miłą, profesjonalna i przede wszystkim, szybką obsługą! Dodatkowo serwisanci sprawdzili poziom oleju i pozostałe płyny eksploatacyjne - dodam, że samochód od kilku lat nie jest już na gwarancji.Zapłaciłem tylko za wymianę żarówki - poczułem się jak Klient a nie Petent! Polecam wszystkim. pozdrawiam Piotr

zalogowany_użytkownik

16.02.2011

Placówka

Poznań, ul. Tymienieckiego 38

Nie zgadzam się (5)
Udałem się w...
Udałem się w wycieczkę po salonach w poszukiwaniu nowego samochodu , odwiedziłem ich kilka w Katowicach teraz przyszła kolej na Dąbrowę Górniczą . Jednym z nich w tym mieście był salon samochodowy : Nissana w Dąbrowie Górniczej. Salon tej marki w tym miejscu jest od niedawna . Bardzo dobry dojazd i dość spory parking. Wnętrze salonu ogromne , czyste i bardzo zadbane. Personel fachowy i kompetentny. Wyjaśniono mi wszystkie moje wątpliwości i zastrzeżenia. Co do eksploatacji i serwisu. Zaproponowano jazdę próbną , która odbyłem. Opowiedziano dokładnie o gwarancji , serwisie i ubezpieczeniu. Zaproponowani sporo dodatkowych akcesoria do mojego nowego samochodu , proponując dodatkowe gratisy i promocyjne ceny . Bardzo dobre wrażenie odniosłem podczas odwiedzin tego salonu. Personel bardzo miły , uprzejmy i fachowy. Bardzo polecam odwiedziny tego salonu sprzedaży samochodów Nissan.

Robert_451

30.11.2010

Placówka

Dąbrowa Górnicza, Sobieskiego 10

Nie zgadzam się (0)
Muszę przyznać że...
Muszę przyznać że po przykrych doświadczeniach z innymi salonami samochodowymi, zostałem pozytywnie zaskoczony profesjonalizmem oraz dbałością o klienta. Pracownicy serwisu jak i sprzedawcy są bardzo uprzejmi oraz posiadają szczegółową wiedzę na temat swojej marki, dostępnych modeli ale i również zagadnień technicznych. Naprawa gwarancyjna została wykonana dokładnie (co do 1 min) w czasie który który mi podano przed oddaniem auta do serwisu. w między czasie gdy serwis wykonywał naprawę, pracownik biura serwisu sporządził mi wymagane wpisy do książki gwarancyjnej oraz pozostałe dokumenty, dzięki czemu dokładnie po upływie godziny od wejścia do salonu, otrzymałem dokumenty oraz klucze do auta. Wygląd obsługi był odpowiedni, może za wyjątkiem jednej Pani, której ubiór trochę odbiegał od pozostałych pracowników, oraz według mnie nie był odpowiedni dla sprzedawcy, tym bardziej sprzedawcy samochodów. Mogę z pewnością stwierdzić że jest to firma godna polecenia i powinna służyć innym salonom samochodowym jako wzór.

Rafał_424

31.08.2010

Placówka

Wrocław, ul. Wrocławska 1F

Nie zgadzam się (25)
Nissan intensywnie promuje...
Nissan intensywnie promuje na Facebooku nowy model: Juke. Design i pozycjonowanie super! Pomyślałem, że to coś dokładnie dla mojej żony do zakupów i wożenia dzieciaków + wyjątkowy styl. W salonie dramat ! Rozumiem, że nie mają samochodu ale dlaczego sprzedawca zniechęca mnie do tego modelu i próbuje sprzedać to co ma na stocku z modelu 2009. Nie ważne, czy Murano, Mazda 3 albo Note aby tylko coś wcisnąć... jak w wojsku: nie ważne co. Liczy się tylko sztuka :(

Artur_355

16.07.2010

Placówka

Warszawa, Górczewska 32

Nie zgadzam się (26)
Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy trzech kolejnych kontaktów z salonem sprzedaży oraz serwisem samochodów marki Nissan. Pierwszy kontakt miał miejsce w listopadzie 2008 r w związku z planowanym zakupem auta w.w marki. Po wejściu do eleganckiego, lśniacego czystościa salonu, w którym wyeksponowano najnowsze i najdroższe modele tej marki, natychmiast pojawił się pracownik - sprzedawca wbity w przepisowy uniform, z wystudiowanym uśmiechem na twarzy. W równie wyćwiczony sposób nawiązał rutynową rozmowę-wywiad. Wszystko byłoby O.K, gdyby nie pierwsze pytanie z jego strony: " Proszę Państwa , o jakiej kwocie możemy mówić?" Muszę przyznać, że dalsza rozmowa była równie konkretna ale dotyczyła już parametrów technicznych poszczególnych modeli. Nasz rozmówca nie zająknął się nawet odpowiadając na najbardziej "infantylne" pytania. Niemniej niesmak pozostał. Na szczęście dla niego, nasza rozmowa nie miała większego znaczenia dla dokonanego już wcześniej wyboru. Tak naprawdę wybraliśmy w tym dniu tylko kolor lakieru. Wniosek z powyższej obserwacji: zachowanie pracownika salonu można zakwalifikować jako "pójście na skróty", mam nadzieję wbrew przyjętym w tej firmie procedurom. W końcu nawet na bazarze,nikt nie pyta klienta,ile ma pieniędzy do wydania. Następny kontakt z w.w firmą dotyczył likwidacji szkody /wgniecenie zderzaka/ w kwietniu 2009 r. W umówionym wcześniej terminie odstawiłem auto do serwisu. I tu miłe zaskoczenie! Młody człowiek z biura serwisu w równie przepisowym garniturze ale z naturalną swobodą i wyczuciem sytuacji nawiązuje prawie "przyjacielską" rozmowę, popisując się wiedzą zawartą w umowie kupna-sprzedaży. Daję się nawet nabrać na wyrazy ubolewania z powodu okoliczności naszego spotkania. Naprawa zajmuje minimum planowanego czasu. Jestem pod wrażeniem! Trzeci kontakt nastąpił ok. miesiąc później i dotyczył wymiany żarówki w reflektorze. Przez telefon dowiaduję się, że " takie rzeczy robimy od ręki". Pojawiam się w serwisie i trafiam na kolejnego pracownika, który sprawia wrażenie mojego dobrego znajomego. Wie wszystko o ostatniej naprawie, grzecznościowo sprawdza poziom oleju po czym informuje o koszcie wymiany żarówki. Na mój żart, że przy trzeciej wizycie powinienem mieć rabat stałego klienta, uśmiecha się tajemniczo i znika w samochodzie wjeżdżając do warsztatu. Po chwili wraca wręczając kluczyki i rachunek z ceną niższą o 10 %. Mam satysfakcję, chociaż wiem, że nie powinienem, bo i tak przepłaciłem. Konkluzja a właściwie refleksja wynikająca z opisanych obserwacji: Gdybym był klientem niezdecydowanym a takich jest większość, prawdopodobnie nie zostałbym klientem tej firmy, nie poznałbym ciekawych i utalentowanych ludzi tu pracujących a moją niezbyt przychylną i niesprawiedliwą opinię rozpowszechniałbym wśród moich znajomych.

Karol_72

21.07.2009

Placówka

Gdańsk, ul. Grunwaldzka 303D

Nie zgadzam się (22)
Przeprowadzilem obserwacje salonu...
Przeprowadzilem obserwacje salonu pytajac o model Nissana Murano ktory byl wystawiony na zewnatrz salonu. Sprzedawca byl mily i przegazal duzo informacji na temat tego modelu oraz ceny.

zarejestrowany-uzytkownik

07.07.2009

Placówka

Koszalin, Gnieźnieńska 45C

Nie zgadzam się (22)
Moim głównym zainteresowaniem...
Moim głównym zainteresowaniem i pasją jest motoryzacja dlatego często jestem obecny w salonach samochodowych i sklepach motoryzacyjnych. Obserwacji salonu Nissana dokonałem podczas jednej z moich wizyt. To co mnie zaskoczyło zaraz po wejściu to kompletny brak zainteresowania moją osobą. Żaden z pracowników placówki nie podszedł do mnie i nie zapytał się czy mi może w czymś pomoc nawet nie zostałem przywitany słowami "dzień dobry". W salonie było schludnie i czysto do samochodów można było spokojnie wejść i popatrzeć. Dziwną rzeczą którą zaobserwowałem były błędy ortograficzne na kartkach opisujących pojazdy. Myślę, że gdybym miał iść do salonu jako tajemniczy klient to bym zaważył o wiele więcej szczegółów. Można powiedzieć, że znajomość motoryzacji jest moją największą zaletą.

Piotr_348

04.07.2009

Placówka

Wałbrzych, Noworudzka 4a

Nie zgadzam się (26)

Nissan

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Nissan?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fachowa obsługa, duża...
Fachowa obsługa, duża wiedza do czasu wpłaty pieniędzy. Od tej pory urwany kontakt, oczekiwanie na dokumenty przez wiele dni, nie odpowiadanie na telefony