Pieczywo, które jest sprzedawane w tej piekarni zawsze jest świeże (nawet w niedzielę) i smaczne. Panie niezwykle sprawnie obsługują klientów, dzięki czemu nawet w weekendy nie trzeba długo czekać w kolejce. Nieraz nawet klient nie zdąży się zastanowić, po co przyszedł, bo raz dwa i przychodzi jego kolej. Niewątpliwym atutem tej piekarni jest to, że oferuje ona duży wybór różnorodnego pieczywa i wypieków w atrakcyjnych cenach.
Zawsze z wielką przyjemnością wchodzę to tego sklepu. Panuje w nim porządek, wszystkie kosmetyki ułożone są w estetyczny sposób. Ekspedientki podchodzą do klienta, pytając czy w czymś mogą pomóc. Bardzo często do zakupów dodawane są bezpłatne próbki. Podoba mi się też to, że panie starają się obniżyć koszty zakupów klientom, którzy mają karty członkowskie i kupony rabatowe.
Do wejścia do tej cukierni zachęca jej elegancki i przytulny jednocześnie wystrój w ciepłych czekoladowo-kawowych kolorach. Wybór ciast jest duży, kawa dobrze smakuje. Ekspedientki są bardzo miłe i sprawnie obsługują klientów. Podana do stolika kawa z ciastkiem do dobry pomysł na przerwę w zakupach. Zwłaszcza, że w kawiarence jest czysto i schludnie.
Po wejściu do sklepu, skierowałam się w stronę interesującego mnie towaru (kubki termiczne) i od razu podeszła do mnie ekspedientka. Wskazała, że obowiązuje interesująca promocja na kubki i zademonstrowała ich działanie. Pokazała też inne kubki. Gdy zdecydowałam się na zakup, domyślając się, że produkt przeznaczony jest na prezent, ekspedientka zaproponowała zdjęcie ceny z produktu. Poinformowała mnie też o możliwości dokupienia akcesoriów do wybranego kubka. Ceny w tym sklepie nie są niskie, ale personel jest bardzo kompetentny i życzliwy kupującym.
Będąc w centrum Poznania postanowiłam wstąpić na szybkie lody na wynos do tej restauracji. Wchodząc do lokalu natknęłam się na młodą dziewczynę, która myła okna. Miała jednak raczej nieszczęśliwy wyraz twarzy i sprawiała wrażenie mało życzliwej klientom. Przy kasie nie było żadnej kolejki - od razu mogliśmy dokonać zamówienia. Minusem było jednak to, że cała obsługa znajdująca się za ladą zachowywała się mało naturalnie, przez co wszystkie zwroty kierowane do klienta brzmiały dość sztucznie. Pani, która mnie obsługiwała nie wyglądała zbyt świeżo. Wszystkie jej czynności wykonane były bardzo mechanicznie i szybko, bez wyrażania życzliwości wobec klienta, przez co miało się wrażenie, że jest się na szkolnej stołówce czy innej jadłodajni.
Prima Moda to sklep z włoskimi butami i torebkami. Zajrzałam dziś do tego sklepu, aby rozejrzeć się za skórzaną torebką. Moją uwagę zwrócił jeden model. Gdy ekspedientka zauważyła, że z zaciekawieniem oglądam torebkę podeszła i powiedziała z jakiego materiału jest wykonana. Miałam jednak wątpliwości, czy będzie ona dla mnie odpowiednio pojemna. Nie było to problemem - pani opróżniła torbę i zademonstrowała, że bez trudu można do niej zmieścić książki czy duże zeszyty w formacie A4. Zachęciła też do sprawdzenia innego (podobnego) modelu. Zwróciła jednak uwagę na różnice między nimi. Całość usługi oceniam bardzo pozytywnie.
Odwiedziłam dziś Centrum Urody i Fitnessu, aby zorientować się w ich ofercie. Przywitały mnie dwie panie w recepcji. Przedstawiły grafik zajęć zorganizowanych oraz cenniki karnetów. Następnie jedna z nich oprowadziła mnie po siłowni. Pokazała salę ćwiczeń i szatnie. Miejsce było zadbane, a pani rzeczowo odpowiadała na stawiane przeze mnie pytania. Pozytywną reakcję wzbudziło we mnie też to, że w klubie nie grała głośna muzyka, a także niższe ceny niż u konkurencyjnych fitnessclubów. Wydaje się, że jednym z niewielu minusów tego miejsca jest to, że jest mało miejsca w sali do aerobiku.
Wybrałam się dziś do Niku, żeby zapoznać się z ofertą tego klubu. Gdy weszła, w recepcji nikogo nie było, ale przywitała mnie pani z restauracji, dała mi ulotkę z oferowanymi zajęciami. Po chwili przyszła pani z recepcji (ubrana czysto i schludnie, w lekkim makijażu) i oprowadziła mnie po całym klubie. Rzeczowo i w sposób zrozumiały dla odbiorcy przedstawiła ofertę. Z uśmiechem odpowiadała na zadawane przeze mnie pytania. Zwróciłam uwagę, że w szatniach było bardzo czysto, również w saunach i pod prysznicem panował porządek. Oferta godna przemyślenia.
Mimo iż nie korzystam na co dzień z tego typu miejsc, to trzeba przyznać, na tle innych fast foodów Roti wypada nieźle. Tym razem chciałam kupić zwykłą zapiekankę na wynos. Obsługa lokalu działała sprawnie i szybko, jednak w środku było bardzo głośno z powodu ożywionych wymian zdań pracowników. Za ladą była spora grupa obsługujących (nie adekwatna do ilości klientów), a stoliki były zaśmiecone resztkami sałatek i sosów do zapiekanek. Na szczęście zamówiłam na wynos, więc nie musiałam zbyt długo przebywać w lokalu.
Do wejścia do tego lokalu nie zachęcił mnie jego wystrój tylko... obsługa, która widząc moje zawahanie przed wejściem serdecznie zaprosiła do środka. W środku panuje raczej ascetyczny wystrój, co nie do końca mi odpowiada, ale trzeba przyznać, że miejsce jest utrzymane w porządku. W ogródku jest czysto, stoliki utrzymane są w czystości. Obsługa po obsłużeniu kilkakrotnie podchodziła do naszego stolika z pytaniem czy jeszcze mogą w czymś pomóc. Tylko menu, jak na kawiarnię dość skromne.
Salon Apartu w poznańskiej Plazie jest zadbany. Szyby wystawowe są czyste, a ekspozycja z zegarkami (wybrałam się tam z chęcią zakupienia tegoż) skomponowana w sposób przemyślany. Obsługa sklepu nie jest natrętna, jednak sama musiałam zwrócić się do ekspedientki z prośbą o zaprezentowanie kilku modeli, mimo że w sklepie nie było zbyt wielu klientów. Pani cierpliwie pomagała przymierzyć kolejne modele. Starała się też doradzić w krytycznym momencie, choć nie narzucała własnego zdania i nie próbowała sprzedać towaru "na siłę".
W lokalu jest bardzo czysto i przytulnie. Zadbane są również toalety, w których nie brakuje środków czystości (to przecież bardzo ważne). Szczególnie przyjemnie jest w ogródku. Kelnerki są miłe i szybko realizują zamówienia. Uwagę zwraca też schludne menu i jego różnorodność. Miejsce godne polecenia.
Wybrałam się do Intimissimi w celu zakupu biustonosza. Zaraz po wejściu do sklepu zostałam miło przywitana przez jedną z ekspedientek, która chętnie, acz nie nachalnie doradzała. Niestety z powodu dużej ilości klientek (spowodowanej pewnie 50% przeceną) musiałam chwilę zaczekać na zwolnienie którejś z przymierzalni. Cały czas jednak ekspedientki były uprzejme i prosiły o cierpliwość. Biustonosz został zakupiony, obsługa sklepu jak i jakość usług na wysokim poziomie.
Lubię chodzić do Zielonej Werandy przede wszystkim ze względu na wystrój tam panujący. Jednak tym razem nastrój popsuła obsługa lokalu. Do kolacji zamówiłam wino. Kelner przyjął zamówienie. Jednak po chwili okazało się, że tego gatunku wino nie jest dostępne. Po chwili przyszedł drugi kelner i stwierdził, że zamówione przeze mnie wino jednak jest. Po kolacji (sałatka, na którą czeka się ok. 40 min.) długo czeka się na posprzątanie stolika - chyba, że klient sam to zasugeruje obsłudze.
Najsłabszym punktem tego miejsca jest jego wystrój. Zdecydowanie nie zachęca do ponownego odwiedzenia lokalu. Wszystkie meble i dodatki zupełnie do siebie nie pasują i raczej odstraszają klientów. Pozytywną ocenę należy przyznać serwowanym potrawom - lokal dla wszystkich ceniących sobie zdrową i ekologiczną żywność.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.