w niedzielę rano udałam się na przystanek MPK. Na przystanku było czysto, nie było żadnych śmieci, rozkłady jazdy były czytelne i łatwo widoczne. W autobusie który podjechał nie było tłoku, przyjechał punktualnie, był czysty i panował w nim przyjemny zapach. Automat biletowy był sprawny, wszystkie kasowniki również. Następnie przesiadłam się na tramwaj, który charakteryzował się wyjątkowo nieprzyjemnym zapachem w nim panującym. Pomimo iż było w nim czysto i wyglądał na świeżo wysprzątany, panujący zapach skutecznie uprzykrzał podróż. Jechał jednak punktualnie i zgodnie z rozkładem. Ogólnie poziom obsługi MPK oceniam dobrze, jednak dwie uwagi które mam to panujący w tramwaju zapach oraz bardzo rzadko kursujące w niedzielny poranek autobusy.
Do Grycana wstąpiłam przypadkiem skuszona ciekawą reklamą. Wnętrze wypełniał zapach świeżo parzonej kawy i polewy toffi do lodów. Gdy usiadłam bardzo szybko podszedł kelner i widząc moje niezdecydowanie co do wyboru deseru wymienił promocje, zaproponował kilka deserów. Bardzo szybko otrzymałam zamówienie. Musze przyznać że moje oczekiwania zostały całkowicie zaspokojone - deser był pyszny i nie mogę mu nic zarzucić. Obsługa stoi tam na bardzo wysokim poziomie, zarówno kelner który mnie obsługiwał jak i jego koleżanka są naprawdę profesjonalni i mili. Na pewno jeszcze tam wrócę.
Udałam się do Tesco po codzienne zakupy. W sklepie było czysto a towary były uporządkowane. Szybko znalazłam to czego szukałam. Sprzedawczynie na dziale mięsnym były miłe i uprzejme. Znalazłam tam wszystko czego szukałam. Podoba mi się to że często przysyłają bony i kupony rabatowe oraz że prowadzili jedną kolejkę do kilku kas dzięki czemu obsługa przy kasach trwa znacznie krócej i sprawniej a klienci się nie denerwują że ktoś przed nimi "utknął" z powodu błędnej ceny, braku kodu itp problemów
Zamówiłam pizzę na telefon. Zamówienie zostało przyjęto szybko i sprawnie - sprzedawca dopytał o każdy szczegół pizzy, zaproponował dodatkowo przywiezienie napoi i sosów. Pizza miała być dostarczona po 30 minutach ale przyjechała dopiero po 45. Jednak może to przez korki w mieści. Była jednak ciepła i smaczna dlatego nie mam większych zastrzeżeń co do jakości obsługi.
Od wejścia powitał mnie świeży zapach i miła Pani za kontuarem. Była to moja pierwsza wizyta w tym klubie. Gdy Pani się o tym dowiedziała chętnie oprowadziła mnie po obiekcie, pokazała szatnie i korty. W szatniach było czysto, prysznice i toaleta były wyczyszczone. Jedyny minus to zbyt małe szafki na ubrania. Pod względem obsługi i walorów estetycznych klub oceniam wysoko.
Towar zamówiłam przez stronę internetową. Kontakt ze sklepem bardzo dobry, szybko odpowiadają na maile w których wyczerpująco odpowiadają na pytania. Towar odbierałam osobiście w punkcie w Krakowie. Pomimo, że była duża kolejka obsługa szła sprawnie - wszystkie stanowiska do obsługi klientów były czynne. Stojąc w kolejce słyszałam rozmowy Sprzedawców z innymi klientami i widać, że każdy z nich jest kompetentny i dobrze przeszkolony.. Potrafią pomóc i doradzić co jest ważne przy zakupach sprzętu elektronicznego. Transakcja zakupu przebiegła sprawnie i w miłej atmosferze.
Poszłam odebrać awizo do punktu pocztowego. Była co prawda spora kolejka, ale wszystkie okienka (3) były otwarte a obsługa szła bardzo sprawnie i bez zbędnego przedłużania. W związku z tym kolejka zmniejszała się dość szybko. Obsługa przy okienku trwała bardzo krótko, Pani szybko znalazła i wydała mi moją paczkę. Jakość obsługi oceniam bardzo wysoko.
Witryny były ładnie oświetlone i zachęcały do wejścia. Wejście do sklepu było czyste, panowała przyjemna temperatura a w tle grała przyjemna dla uszu muzyka. Ubrania rozwieszone na wieszakach ładnie się prezentowały jednak te które były porozkładane na ladach (promocje) były w nieładzie i ciężko było znaleźć to czego się akurat szuka. Pomimo, że byłam w sklepie kilka minut nie podszedł do mnie żaden sprzedawca, nie było ich też widać nigdzie na sali sprzedaży. Dwie osoby stały przy kasach i obsługiwały klientów. W przymierzalni panował względny porządek chociaż w kabinie było zostawione kilka pustych wieszaków. Transakcja zakupu przebiegła sprawnie - gdy zrobiła się kolejka otworzono kolejną kasę.
Wybrałam się do sklepu Yes w celu znalezienia prezentu dla siostry. Zaraz po wejsciu powitała mnie miła sprzedawczyni i po chwili podeszła gdy oglądałam witryny z pytaniem czy może w czyms pomóc. Po usłyszeniu informacji ze szukam prezentu dla siostry zadała mi sporo pytań otwartych które pomogły jej dobrać coś co będzie odpowiadało moim oczekiwaniom. Do wybranego przeze mnie wisiorka zaproponowała kolczyki i bransoletkę do kompletu. Oceniam poziom wiedzy sprzedawczyni oraz jej zaangażowanie w pomoc bardzo dobrze. Sprzedawczyni była bardzo skupiona na pomocy klientowi i ułatwiła mi podjęcie decyzji. W sklepie panował porządek, biżuteria była łądnie wyeksponowana. Oceniam poziom obsługi bardzo wysoko.
Przy wejsciu na salę sprzedaży nie było żadnych koszyków. Musiałam przejść aż pod kasy aby zabrać sobie z tamtąd koszyk. Pomimo, że w sklepie nie było wielu klientów żadna sprzedawczyni aż do mojego wyjścia nie pozbierała koszyków i nie zaniosła ich w pobliże wejscia na salę sprzedaży. Zakupy poszły sprawnie - towar był ładnie poukładany, wszystkie ceny były widoczne, łatwo było znaleść to czego szukałam. Przy stoisku z mięsem musiałam nie było żadnego sprzedawcy. Po kilku minutach oczekiwania, po interwencji u innego sprzedawcy, sprzedawczyni się zjawiła. Przy kasie obsłużona zostałam szybko i sprawnie, ale kasjerka nie uśmiechała się ani nie próbowała nawiązać kontaktu z klientem. Podsumowując - obsługa powinna bardziej dbać o klienta i zachowywać się bardziej profesjonalnie
Wybrałam się do sklepu Yes w celu znalezienia prezentu dla siostry. Zaraz po wejsciu powitała mnie miła sprzedawczyni i po chwili podeszła gdy oglądałam witryny z pytaniem czy może w czyms pomóc. Po usłyszeniu informacji ze szukam prezentu dla siostry zadała mi sporo pytań otwartych które pomogły jej dobrać coś co będzie odpowiadało moim oczekiwaniom. Do wybranego przeze mnie wisiorka zaproponowała kolczyki i bransoletkę do kompletu. Oceniam poziom wiedzy sprzedawczyni oraz jej zaangażowanie w pomoc bardzo dobrze. Sprzedawczyni była bardzo skupiona na pomocy klientowi i ułatwiła mi podjęcie decyzji. W sklepie panował porządek, biżuteria była łądnie wyeksponowana. Oceniam poziom obsługi bardzo wysoko.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.