Lokal w samym centrum miasta pozbawiony parkingu. W środku panował bałagan, oraz nie było zbyt wiele miejsca dla pozostałych klientów, których okazało się bardzo dużo. Odwiedziłam salon w celu uzyskania oferty dla przenoszących numer klientów. Dwóch pracowników, niestety nie dawało sobie rady z narastającym tłumem. Mimo długiego oczekiwania (ponad 30 min) żaden z konsultantów nie zapytał mnie o cel wizyty. Po wysłuchaniu obsługi klientów, sprawiali wrażenie kompetentnych. Niestety nie udało mi się z nimi porozmawiać, jednak oferta sieci Plus należy do jednych z lepszych(wyczytane z ulotek).
Lokal z parkingiem dobrze usytuowany przy głównej trasie. Punkt przestronny i bardzo czysty. Kiedy weszłam do środka przywitały mnie dwie miłe Panie. Jedna z nich rozmawiała z klientem, natomiast druga, blondynka zapytała w czym może mi pomóc. Zainteresowana byłam zawarciem nowej umowy z przeniesieniem numeru. Pani przedstwiła mi kilka atrakcyjnych ofert, a także udzieliła mi informacji dotyczących przeniesienia numeru w sposób prosty i konkretny. Konsultantka kompetentna z profesjonalnym podejściem do klienta. Zauważyłam, że zależało jej na mojej osobie, oraz starała się rozwiać wszelkie moje wątpliwości. Pomogła mi w podjęciu decyzji. Jedynym minusem jaki zauważyłam było słabe zatowarowanie w akcesoria. Polecam ten punkt wszystkim konsumentom.
Dn. 29.09 zmuszona zostałam do odwiedzenia ryckiego PKS-u w celu skorzystania z ich usług. Niestety nie wspominam tego zdarzenia z uśmiechem na twarzy. Poczekalnia w Rykach odstrasza klientów już z odległości kilkudziesięciu metrów. Budynek obskurny, wyblakły, który woła o odświeżenie. W środku brudno, a śmieci pod każdą ławeczką to już standard. W łazienkach niemiłopsierny fetor. Dodatkowo autobusy jeżdżą jak chcą, a Panowie na informacji oczywiście nie zorientowani, a w trakcie odpowiedzi poczułam od nich "chuch narodowy". Autobus pamiętający czasy PRL-u, z kilkudziesięcio minutowym opóźnieniem dowiózł mnie do Warszawy. W trakcie drogi chyba odmówiłam cały różaniec. Rozrywka tylko dla pragnących mocnych wrażeń.
Dn. 20.09 dzwoniłam na infolinię Play w celu uzyskania dodatkowych informacji o usłudze, którą bez mojej wiedzy włączył operator. Miesięcznie ponosiłam opłatę w wysokosci 20 zł za rzekome ubezpieczenie rachunku. Dzwoniąc na infolinię musiałam czekać ok 30 min zanim połączyłam się z konsultantem, z którym rozmowa trwała niecałe 2min! Rozmawiając z nim cały czas odnosiłam wrażenie, że ma ochotę jak najszybciej się ze mną rozłączyć. Nie udzielił mi żadnych konretnych informacji. Wyłączył usługę po czym odesłał mnie po dalsze informacje do banku w celu wyjaśnienia, czego dokładnie tyczy się usługa. Niestety Play nie troszczy się o dobro klientów.
Szanowna Pani, niezmiernie nam przykro, że Pani kontakt z naszą infolinią okazał się niezbyt przyjemnym doświadczeniem. Zapewniamy, że z uwagą śledzimy opinie i komentarze naszych Klientów, które są dla nas podstawowym źródłem informacji o tym, jak się rozwijać i co doskonalić. W codziennej działalności kładziemy duży nacisk na szkolenia, dzięki którym nasi Klienci będą stykali się wyłącznie z fachowym i kompetentnym personelem. Wyrażamy nadzieję, że w przyszłości Pani doświadczenia ze współpracy z nami będą wyłącznie bardzo pozytywne i zasłużymy u Pani na wysokie oceny. Zachęcamy do odwiedzania nas w internecie: http://www.facebook.com/Play oraz http://blogplay.pl
Lokal umiejscowiony w...
Lokal umiejscowiony w samym centrum miasta pozbawiony parkingu. Na zewnątrz patio ze stolikami i parasolami, gdzie można trochę ochłonąć od nadmiaru wrażeń. W lokalu na parterze znajdują się 2 sale, jedna z barem, druga z bilardem i wyjściem na balkon. Niestety umeblowanie pierwszej sali daleko odbiega od nowoczesnego i luksusowego wnętrza na jakie próbował urządzić je właściciel. Kanapy stare z odchodzącą "skórą" z zbyt wysokimi stołami. Odwiedziłam to miejsce ze znajomymi w celu skosztowania pizzy oraz trunków jakie oferuje owy lokal. Jakież było moje rozczarowanie gdy podane nam napoje alkoholowe zostały mocno rozcieńczone, w dodatku musieliśmy czekać ok 30 min na podejście kelnerki. Następnie podana pizza była tak słona, że nie dało się jej zjeść. Nie polecam lokalu osobie o słabym żołądku.
Budynek perfumerii z dużym parkingiem dobrze usytuowany, przy głównej ulicy. Sklep czysty, jasny i przejrzysty z dużym asortymentem kosmetycznym oraz gospodarczym. Rozmieszczenie produktów w sposób tematyczny i prosty, tak aby klient z łatwością znalazł rzecz, po którą przyszedł. Odwiedziłam drogerię w celu zakupu kremu do twarzy, jednakże personel nie do końca był zorientowany, gdzie dokładnie znajdują się produkty oraz jakie są jego właściwości. W dodatku nie zainteresowali się błądzącym po sklepie kliencie, który potrzebował pomocy. Zatowarowanie i i umiejscowienie zasługują na pochwałę, jednak obsługa pozostawia wiele do życzenia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.