Wczoraj w dorze do pracy udałem sie do miejscowej piekarni znajdującej się na Kolbuszowskim rynku.W sklepie znajdowała się garstka klientów.Wnetrze piekarni przypominało jeszcze czasy prl-u ale to przez to że jest to własność "GS-u".Panie obsługujące miały białe i schludne fartuchy.Niestety jakość obsługi nie jest najlepsza ze względu na mała lade i ścisk przy niej.Być może warunki sprzedaży ulegną zmianie ,a warto choćby na smak sprzedawanych w tej piekarni wyrobów.
w dniu 25 marca tj.niedziela udałem się do Rzeszowa z Kolbuszowej pociagiem TLK.Bilet sprzedał mi uprzejmy konduktor majacy odpowiednia wiedze i kompetencje.Podróż odbyła się według planowanego czasu a wnetrze pociągu nie budziło wiekszych zastrzeżeń.Podczas jazdy pociag TLk zatrzymal sie na odcinku 30 kilometrów raz co wplynelo na szybsze dotarcie do miejsca docelowego.
Dnia 11 -stego po zakonczonych zajęciach na uczelni postanowiłem skorzystać z usług transportowych firmy Marcel .Do pokonania miałem dystans ok 30 kilometrów tj. Rzeszów-Kolbuszowa.Ze względu na duże zainteresowanie danym kursem owego busu został podstawiony kolejny,wiec każdy mogł swobodnie siedzieć na miejscach pasażerów.Droga przebiegła spokojnie w schludnym i sprawnym technicznie samochodzie.
Przedwczoraj udałem sie na zakupy do pobliskiej "Biedronki" aby nabyc pare produktów spożywczych.W sklepie nie było zbyt wiele osób więc zakupy odbyły się szybko i przejemnie.Na sali sprzedaży napotkałem pracownicę która to udzieliła mi stosownej iformacji odnośnie danego produktu.Po udaniu się do kasy kasjerka obsłużyła mnie bezproblemowo i profesjonalnie.W sklepie było czysto i równo wszystko poukładane co spawiło że z chęcią tam ponownie wróce.
Tematem mojej obserwacji jest świadczenie usług przez firme telekomunikacyjna Plus GSM.Korzystam z ofert tej firmy od 6 lat.Na przełomie tego okresu podwyższyli oni wachlarz jak i jakość oferowanych usług i możliwości.Rozwineli sie nie tylko w dziedzinie łączności telefonicznej ale i internetowej.Posiadają równięz wybór produktów pomagający w profesjolany sposób korzystac z ich oferty.Plus Gsm może obsługiwać klientów poprzez rozmowe telefoniczna ,w placówkach regionalnych lub przez internet co jest dużym plusem w komunikacji .
Chciałem podzielić się na temat kontaktu z przedstawicielem ubezpieczeniowym firmy Allianz.Spotkanie nastąpiło w sierpniowy wieczór tuż przed godziną dwudziestą.Przedstawicielem okazał się sympatyczny Pan ,który już na początku wywarł na mnie pozytywne wrażenie punktualnością i nienaganną prezencją.Osoba ta spełniła moje oczekiwania odnośnie spotkania poprzez wyczerpujące odpowiedzi na pytania związane z branżą ubezpieczeniową.Dzięki temu spotkaniu mogłem zawrzeć różnego rodzaju umowy ubezpieczeniowe oraz poszerzyć swoją wiedzę na temat działalności funduszy emerytalnych.
Postanowiłem podzielić sie opinią odnośnie Allegro.W ciągu kilku lat serwis ten stał sie profesjonalnym miejscem sprzedaży oraz zakupów. Można tu sprzedac i nabyć prawie wszystko owoce,antyki,zwierzęta itp.Oprócz samego asortymentu serwis świadczy różnego rodzaju usługi płatnościowe oraz partnerskie .
W niedziele udałem się do rzeszowskiego Kina Helios na "puszczanego" obecnie Shreka 4.Poprzedzająca wizyte w kinie rezerwacja internetowa ułatwiła mi zakup biletu i pobyt w Heliosie.Podczas oczekiwania w holu miałem przyjemność siedzieć w wygodnych fotelach ,jedynie widok śmieci zostawionych na stoliku przez poprzednich klientów budził pewien dyskomfort.
Dzisiaj rano postanowiłem wstąpić do supermarketu "Stokrotka" i kupić coś na śniadanie. Sklep o tak wczesnej porze jest w miare pusty ,wiec zakupy są przyjemniejsze i szybciej wykonane. Uwagę moją przykuły kasy ,które mimo że była wczesna pora obsługiwane były tylko przez jedną kasjerkę co spowalniało obsługę.
Chcąc kupić mała przekąskę na dzisiejszy wieczór udałem się do położonego blisko sklepu "jedynka".Panie z obsługi zmęczone późną porą nie starały się specjalnie wchodzić ze mną w dialog .Błędem według mnie w tym sklepie są drzwi usytuowane blisko kasy na którą wręcz sie wpada wchodząc jak i na przebywających przy niej klientów.Daje sie we znaki przykry zapach środka czyszczącego który pozbawia przyjemności zakupów.
W niedziele udałem sie do pobliskiej pizzeri "Absynt" w celu konsumpcji pizzy z tamtejszego menu. Obsługa , a stanowią ją dwie miłe panie przywitała mnie z uśmiechem i uprzejmie przyjeła zamówienie. Wychodzący z zaplecza właściciele również przywitali mnie jak szanującego sie klienta. Zamówienie zostało zrealizowane szybko i starannie nie budząc żadnych negatywnych skojarzeń.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.