Złe oznaczenia towaru są bardzo częstym problemem podczas płacenia za towar. Kalosze miały podaną cenę 34,99zł i nie w tym problem, że bardzo ciężko było tą cenę znaleźć, ale przy kasie okazało się, że kalosze mają cenę inną. Podana cena dotyczyła wszystkich kolorów ale nie czarnych. Pani która musiała iść sprawdzić kwotę oczywiście bardzo mocno była tym faktem oburzona, mimo tego, że jest to jej praca. I uświadomiła nas przy kasie, że tam jest cena na czarne. Oczywiście cena bardzo mocno schowana, by klient nie zwrócił uwagi, że nie tyczy się to czarnych kaloszy.
Wybierając buty Deichmann zawsze kieruje się tym, iż są one bardzo wygodne, tanie i przede wszystkim nie jedno sezonowe. Tym razem moją uwagę zwróciła obsługa, która była bardzo uprzejma i skora do pomocy. Gdy tylko weszłam do sklepu i zaczęłam wybierać obuwie, obsługa od razu się znalazła przy mnie z pytaniem czy w czymś pomóc. Wcześniej nie spotkałam się z tak miłą obsługą w tym sklepie. Jestem zaskoczona ale to bardzo pozytywnie tą zmiana. W całym sklepie panował ład i porządek, wszystkie buty były poukładane i poustawiane, więc nawet nie było problemu by znaleźć swój właściwy rozmiar. Polecam Deichmann
Raz na jakiś czas zjedzenie w McDonaldzie szybkiej kolacji jest pewnym rytuałem. Tym bardziej, że restauracja ta oferuje teraz zniżki na różnego rodzaju zestawy. Naszym łupem tym razem padł powiększony zestaw, wszystko było w porządku, ale skończyły się w tym czasie frytki, nikt by nie miał nic przeciwko gdyż to całkiem normalna rzecz. Jednak Pan który nas obsługiwał zapomniał chyba o nas i zaczął robić coś zupełnie innego na kuchni. my w tym czasie czekaliśmy dobre 15min na swoje zamówienie, gdzie w tym czasie inni już dawno swoje dostali. Jedzenie było brane na wynos, więc frytki zanim zajechały do domu były już całkiem gumowe. Ogólnie wygląd restauracji nie miał nic do zrzucenia, gdyż na bieżąco Pani zmywała podłogę oraz sprzątała. Polecam miła obsługa, która niestety jak w moim przypadku czasami się zapomina.
Nie jadam zbyt często z tego typu restauracjach, jednak byłam w innym mieście i akurat po drodze mijałam ja więc postanowiłam, że zjem tam sobie coś na szybkiego. Skorzystałam z toalety w której panowała czystość. Na całej sali zarówno jak i stoliki również były posprzątane i zadbane. Jednak Pani obsługująca wyglądała jak by stała tam za karę, a ktoś z tyłu kazał jej pracować. Zamawiając sobie jedzenie patrzyła na mnie jak bym co najmniej wymyślała niestworzone rzeczy zupełnie nie z menu. Tortilla była zimna, a powinna być podgrzana chociaż delikatnie. Minus za nieopróżniony kosz, do którego ciężko było wrzucić śmieci, inna osoba musiała mi przy tym pomagać.
Zarówno ja jak i moja rodzina jesteśmy użytkownikami firmy Plus GSM. W ostatni czasie otrzymaliśmy propozycję nowego abonamentu. Oferta miała charakter telefoniczny, gdyż działało to na zasadzie promocji z innego miasta Polski. Uprzejmy konsultant poinformował nas o promocjach jakie otrzymujemy i o telefonach, które również dostajemy w promocji. Po paru dniach gdy już telefony z abonamentem miały zostać do nas wysłane okazało się, zadzwoniła do nas zupełnie inna osoba oznajmiając, iż wcześniejszy konsultant wprowadził nas w błąd zarówno oferując nam inny abonament, jak i w zamian 2 telefonów które mieliśmy dostać w promocji otrzymamy tylko jeden. Sprawa została wyjaśniona konsultantka odsłuchała wcześniejszą rozmowę i jak się okazało osoba ta rzeczywiście wprowadziła nas ewidentnie w błąd. Po otrzymaniu już telefonu poprzez kuriera okazało się, że aparat jest niesprawny i musieliśmy oddać go do reklamacji (rzecz martwa nikt nie ma na to wpływu). Zadzwoniłam do Szczecina, skąd otrzymaliśmy telefon poinformowałam ich o tym, miła kobieta jeszcze raz przeprosiła nas za zaistniała sytuacje i sądziliśmy, że cala sprawa już jest zakończona. Problem się zaczął gdy przyszedł pierwszy rachunek. Jak się okazało konsultant po raz kolejny nie poinformował nas o tym, że 2 abonamenty mogą być ze sobą połączone i w sieci zostały one umieszczone na jednym rachunku, gdzie nigdy nie wyrażaliśmy na to zgodny, bo rachunki mimo że są wystawiane na jedna osobę, płacone są oddzielnie. Teraz ja muszę płacić za czyjąś pomyłkę przede wszystkim stratą własnych zaoszczędzonych minut jeśli chce rozłączyć jedną fakturę na dwie oddzielne. Strasznie niemiła i niekomfortowa sytuacje, ze względu na to, że należy składać reklamację, która nie musi być pozytywnie rozpatrzona. Nie polecam zawierania umów telefonicznie, gdyż nie zawsze można się wszystkiego dokładnie dowiedzieć jak w salonie. Zawiodłam się na sieci Plus GSM i gdy skończy mi się umowa jestem gotowa z nich zrezygnować.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.