Opinia użytkownika: Wioleta_90
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Zarówno ja jak i moja rodzina jesteśmy użytkownikami firmy Plus GSM. W ostatni czasie otrzymaliśmy propozycję nowego abonamentu. Oferta miała charakter telefoniczny, gdyż działało to na zasadzie promocji z innego miasta Polski. Uprzejmy konsultant poinformował nas o promocjach jakie otrzymujemy i o telefonach, które również dostajemy w promocji. Po paru dniach gdy już telefony z abonamentem miały zostać do nas wysłane okazało się, zadzwoniła do nas zupełnie inna osoba oznajmiając, iż wcześniejszy konsultant wprowadził nas w błąd zarówno oferując nam inny abonament, jak i w zamian 2 telefonów które mieliśmy dostać w promocji otrzymamy tylko jeden. Sprawa została wyjaśniona konsultantka odsłuchała wcześniejszą rozmowę i jak się okazało osoba ta rzeczywiście wprowadziła nas ewidentnie w błąd. Po otrzymaniu już telefonu poprzez kuriera okazało się, że aparat jest niesprawny i musieliśmy oddać go do reklamacji (rzecz martwa nikt nie ma na to wpływu). Zadzwoniłam do Szczecina, skąd otrzymaliśmy telefon poinformowałam ich o tym, miła kobieta jeszcze raz przeprosiła nas za zaistniała sytuacje i sądziliśmy, że cala sprawa już jest zakończona. Problem się zaczął gdy przyszedł pierwszy rachunek. Jak się okazało konsultant po raz kolejny nie poinformował nas o tym, że 2 abonamenty mogą być ze sobą połączone i w sieci zostały one umieszczone na jednym rachunku, gdzie nigdy nie wyrażaliśmy na to zgodny, bo rachunki mimo że są wystawiane na jedna osobę, płacone są oddzielnie. Teraz ja muszę płacić za czyjąś pomyłkę przede wszystkim stratą własnych zaoszczędzonych minut jeśli chce rozłączyć jedną fakturę na dwie oddzielne. Strasznie niemiła i niekomfortowa sytuacje, ze względu na to, że należy składać reklamację, która nie musi być pozytywnie rozpatrzona. Nie polecam zawierania umów telefonicznie, gdyż nie zawsze można się wszystkiego dokładnie dowiedzieć jak w salonie. Zawiodłam się na sieci Plus GSM i gdy skończy mi się umowa jestem gotowa z nich zrezygnować.