Źle. kiepska obsługa średnio zaintersowana swoją pracą Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry. Dziękuję za opinię. Przykro mi, że jakość obsługi okazała się niezadowalająca. Mam nadzieję, że w kolejnych kontaktach z bankiem doświadczy Pani serwisu na najwyższym poziomie. Z pozdrowieniami Agnieszka Mrozińska - Sochalska, mBank.
Słabo. młodzi i...
Słabo. młodzi i nie za bardzo kompetentni Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.
Bardzo źle. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.
Często korzystamy z tzw wózków dla dzieci - mam na myśli GRAJĄCE SAMOCHODZIKI ,którymi można poruszać się z dzieckiem po marketach.
Ostatni spotkałam się ze zjawiskiem -Pani udostępniająca możliwość przewozu dziecka ZATRZYMUJE DOWÓD OSOBISTY lub PRAWO JAZDY na czas korzystania z pojazdu.
NIESAMOWITE w czasach w których głośno o Ochronie Danych Osobowych.
Po zamówieniu w w/w aptece szczepionki dla synka na odczulenie miałam zaczekać na jej zrobienie i telefon od farmaceutki za około 2 tygodnie.
Zapytałam również o cenę leku jaką będę musiała zapłacić .
Po prawie 4 tygodniach zadzwoniłam sama zadzwoniłam .
Okazało się że szczepionka jest już i czeka na mnie od ponad tygodnia.
W dalszej części rozmowy wyszło też że cena jest dwukrotnie wyższa niż zapytałam przy zamówieniu.
Jest to tzw sieciówka więc popytałam w innych oddziałach DOZ i okazało się że cena jest taka jaką usłyszałam na początku przy zamówieniu a czas oczekiwania to tydzień.
Zadzwoniła z zapytaniem do tej apteki w której już prowadziłam transakcję i Pani farmaceutka nakrzyczała na mnie że nie będzie się tu ze mną chandryczyć o cenę ,że to nie ich wina , że refundacja itp i oni sobie z bonu wyrównają!!!
BARDZO NIEZADOWOLONA również powiedziałam Pani co ja myślę jeśli robi się ludzi w balona i z OSZUKANYM paragonem odeszłam od od okienka.
WIĘCEJ TAM NIE KUPIE LEKÓW.
Takie zachowanie powinno mieć swoje konsekwencje- tak myślę!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.