Opinie użytkownika (11)

Źle. kiepska obsługa...
Źle. kiepska obsługa średnio zaintersowana swoją pracą Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.

Wioleta_150

02.08.2017

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
27.04.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry. Dziękuję za opinię. Przykro mi, że jakość obsługi okazała się niezadowalająca. Mam nadzieję, że w kolejnych kontaktach z bankiem doświadczy Pani serwisu na najwyższym poziomie. Z pozdrowieniami Agnieszka Mrozińska - Sochalska, mBank.
Słabo. młodzi i...
Słabo. młodzi i nie za bardzo kompetentni Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.

Wioleta_150

01.08.2017

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle. ...
Bardzo źle. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Wioleta_150

04.07.2017

ERGO Hestia

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Wioleta_150

04.07.2017

wakacje.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Wioleta_150

04.07.2017

Travelplanet.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Wioleta_150

04.07.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na...
Słabo. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Wioleta_150

04.07.2017

Koleje Mazowieckie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Wioleta_150

04.07.2017

Agat

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.

Wioleta_150

04.07.2017

Almabus

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Często korzystamy z...
Często korzystamy z tzw wózków dla dzieci - mam na myśli GRAJĄCE SAMOCHODZIKI ,którymi można poruszać się z dzieckiem po marketach. Ostatni spotkałam się ze zjawiskiem -Pani udostępniająca możliwość przewozu dziecka ZATRZYMUJE DOWÓD OSOBISTY lub PRAWO JAZDY na czas korzystania z pojazdu. NIESAMOWITE w czasach w których głośno o Ochronie Danych Osobowych.

Wioleta_150

17.12.2011

Grające Samochody

Placówka

Warszawa, Głebocka

Nie zgadzam się (5)
Po zamówieniu w...
Po zamówieniu w w/w aptece szczepionki dla synka na odczulenie miałam zaczekać na jej zrobienie i telefon od farmaceutki za około 2 tygodnie. Zapytałam również o cenę leku jaką będę musiała zapłacić . Po prawie 4 tygodniach zadzwoniłam sama zadzwoniłam . Okazało się że szczepionka jest już i czeka na mnie od ponad tygodnia. W dalszej części rozmowy wyszło też że cena jest dwukrotnie wyższa niż zapytałam przy zamówieniu. Jest to tzw sieciówka więc popytałam w innych oddziałach DOZ i okazało się że cena jest taka jaką usłyszałam na początku przy zamówieniu a czas oczekiwania to tydzień. Zadzwoniła z zapytaniem do tej apteki w której już prowadziłam transakcję i Pani farmaceutka nakrzyczała na mnie że nie będzie się tu ze mną chandryczyć o cenę ,że to nie ich wina , że refundacja itp i oni sobie z bonu wyrównają!!! BARDZO NIEZADOWOLONA również powiedziałam Pani co ja myślę jeśli robi się ludzi w balona i z OSZUKANYM paragonem odeszłam od od okienka. WIĘCEJ TAM NIE KUPIE LEKÓW. Takie zachowanie powinno mieć swoje konsekwencje- tak myślę!

Wioleta_150

17.12.2011

Dbam o Zdrowie

Placówka

Warszawa, Szaserów 128

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi