Almabus

(3.91)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (11 z 11)

Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.

Wioleta_150

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_4129

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Bardzo miła,...
Dobrze. Bardzo miła, przyjemna obsługa a do tego jeszcze bardzo przyjemne wrażenia wizualne z konwersacji z sympatyczną i ładną panią mnie obsługującą. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

zalogowany_użytkownik

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

WOJCIECH_894

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Po drodze na...
Po drodze na zakupy postanowiłam wstąpić do biura podróży, aby znaleźć atrakcyjną ofertę podróży poślubnej. Pani Kamila, która mnie obsługiwała była bardzo miła i pomocna. Po kilku pytaniach odnalazła dla mnie kilka ciekawych ofert oraz opowiedziała o nich coś więcej. Na drugi dzień był kontakt ze strony biura oraz dodatkowa oferta podróży, co pokazało mi zaangażowanie pracownicy w pracę. Jestem bardzo zadowolona z obsługi i polecam przyjść właśnie do tego biura, aby znaleźć dla siebie idealną ofertę.

zalogowany_użytkownik

30.07.2014

Placówka

Wrocław, Świdnicka 39

Nie zgadzam się (0)
Do biura podróży...
Do biura podróży Almabus wstąpiłam ponieważ bardzo interesuje się turystyką. Biuro już z zewnątrz robi bardzo dobre wrażenie. Na szybie przed wejściem są rozwieszone aktualne oferty wraz z czytelnym opisem oraz cenami. Po wejściu widać że obsługa dba o czystość nie tylko na podłodze ale również na biurkach nie było żadnych zbędnych rzeczy. Obsługa fachowa, miła oraz chętna do pomocy.

Beatkuś

02.10.2012

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (0)
Zdecydowanie NIE POLECAM!...
Zdecydowanie NIE POLECAM! Przestrzegam podróżnych przed tą firmą zanim zarezerwujecie bilet skontrolujcie dokładnie krok po kroku regulamin i spróbujcie potwierdzić - zinterpretować jego znaczenie potwierdzając to z prymitywną Infolinią ALMABUSA . Okazuje się iż regulamin ma się nijak do panujących regól. Chciałam zakupić bilet dla dziecka, które miało podróżować samo na stronie jest nawet możliwość zakupu zniżkowego biletu (opcja do wyboru) oraz specjalny formularz "upoważnienie do przewozu osoby małoletniej" w regulaminie mowa jest o cyt" Dzieci i osoby małoletnie, które nie ukończyły 12 lat mogą korzystać z przejazdu wyłącznie pod opieką dorosłych. Pasażer pomiędzy 12 a 18 rokiem życia może być przewieziony wyłącznie po uzyskaniu zgody przewoźnika, na podstawie ważnego biletu (tylko taryfa normalna) oraz druku "Upoważnienie przewozu nieletniego pasażera", który winien być wypełniony i podpisany przez rodzica lub prawnego opiekuna osoby nieletniej w momencie zakupu biletu lub przed wpuszczeniem w/w osoby na pokład autokaru." koniec cyt...Więc nie jest tu jasno i wyraźnie napisane, że dziecko pow. 12 roku życia samo podróżować nie może a zezwolenie jest wolą przewoźnika i powinno być w interesie firmy uważam. Uwaga przy rezerwacji wybierając opcję małoletni (młodzież 12-18 lat) system proponuje bilet zniżkowy, którego jak widać powyżej i tak nie można zakupić dla dziecka - musi był pełny bilet. Jest to kolejny haczyk. Po udanej rezerwacji w końcu otrzymałam maila iż przewoźnik nie wyraża zgody na podróż 14-letniej córki samej. Proszę o anulowanie biletu. Oczywiście przy zwrocie pieniędzy będzie pobrane 10% z kwoty biletu - za co pytam w tym przypadku? Oszustwo ! Regulamin nie zakazuje jasno podróżowania nastoletnim bez opieki, po co więc te dodatkowe upoważniające formularze? Oczekuję więc zwrotu kwoty w 100% bo zostałam oszukana i wprowadzona w błąd! Zero profesjonalizmu, brak szacunku do klienta, brak spójnych rzetelnych informacji. Infolinia pożal się Panie Boże mam wrażenie, że rozmawiałam z ludźmi niepełnosprawnymi umysłowo. Niemili i bezczelni, chamscy wręcz nie dają dojść do słowa i nie przedstawiają się. Mówią, że oddzwonią i na tym kontakt się urywa. Moja teściowa także podróżowała 1 raz z Almabusem, przy kupnie biletu Pani poleciła autokar Sindbada bo zadała Pytanie jakim autokarem chce podróżować. Niestety nie raczyła poinformować, że na miejsce odjazdu niestety nie przyjedzie Sindbad na który teściowa czekała tylko "busik" bo będzie przesiadka, gdyby teściowa w ostatniej chwili nie postanowiła zapytać kierowcy zostałaby z biletem w ręku czekając na Sindbada! Makabra jednym słowem i pomyśleć, że dzieci podróżują same samolotami na lotach międzykontynentalnych, z kilkoma nieraz przesiadkami...no cóż jak widać ta firma to malutki pikuś i do pięt nie dorasta profesjonalnym przewoźnikom .No ale może wypracowali sobie właśnie taką taktykę bogacenia się na oszustwie. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!

n/a

21.12.2011

Placówka

Nie zgadzam się (0)
BIURO PODRÓŻY MIEŚCI...
BIURO PODRÓŻY MIEŚCI SIĘ W GALERII KRAKOWSKIEJ, NA POZIOMIE -1 WYBRAŁAM SIE DOBIURA PODRÓŻY CELEM ZAPOZNANIA SIĘ Z OFERTĄ FIRMY, PLANOWAŁAM URLOP. OBSŁUGA BIURA JEST BARDZO UPRZEJMA I POMOCNA, PRACOWNIK BYŁ BARDZO AKTYWNY W ROZMOWIE, ZADAWAŁ MI RÓŻNE PYTANIA CELEM ROZPOZNANIA MOICH POTRZEB I OCZEKIWAŃ CO DO WYCIECZKI, PRZEDSTAWIŁ MI W SPOSÓB CIEKAWY, JASNY I PROSTY RÓŻNE OFERTY, OMÓWIŁ W SKRÓCIE KAŻDĄ Z PROPONOWANYCH WYCIECZEK, DO KAŻDEJ OFERTY ZAŁĄCZYŁ ULOTKI INFORMACYJNE, ZE ZDJĘCIAMI NP/HOTELU, LUB POKAZYWAŁ MI ZDJĘCIA W INTERNECIE. OGÓLNIE JESTEM BARDZO ZADOWOLONA Z WIZYTY W TYM BIURZE, MOGĘ Z CZYSTYM SUMIENIEM POLECIĆ JE INNYM. KONKRETNA FIRMA Z OBSŁUGĄ NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE.

zalogowany_użytkownik

17.09.2011

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (2)
Biuro Almabus zlokalizowane...
Biuro Almabus zlokalizowane jest w budynku Galerii Krakowskiej. Wnętrze jest przytulne, a zarazem uporządkowane przez co klient może w nim poczuć się komfortowo. Pracownice biura są uprzejme i udzielają rzeczowych informacji na temat oferowanych wycieczek,hoteli itp.Oferta biur podróży,hoteli oraz wycieczek jest bardzo duża. Panie konsultantki,dodatkowo służą fotografiami hoteli oraz informacjami niedostępnymi w katalogach, pytając o preferencje klienta dotyczące spędzenia urlopu, szybko potrafią dopasować odpowiedni hotel. Znalezienie przeze mnie odpowiadającej mi oferty przebiegło w miłej atmosferze,szybko i sprawnie. Obsługująca mnie Pani udzielała rzetelnych informacji.Późniejsze załatwianie formalności przebiegło bez problemów,a na moje wszelkie pytania i wątpliwości zostały udzielone jasne odpowiedzi.

MM_7

18.05.2011

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (8)
Idę pasażem Galerii...
Idę pasażem Galerii Krakowskiej i widzę napis ALMABUS Centrum Podróży, postanawiam wejść i zobaczyć, jakie mają propozycje przejazdu do Bonn oraz wyjazdów na Sylwestra. Czytam na zewnątrz oferty na szybie, różne propozycje narciarskie, Last Minute, Sylwestrowe, przewozów autokarowych, przelotów… Przez szybę widzę wewnątrz pusto, tylko 2 osoby obsługi. Widzę Panią obgryzającą paznokcie, prawej ręki – nie przypuszcza, że jest widoczna i może być obserwowana. Pani znudzona wpatrzona jest w komputer. Wchodzę, witam się i pytam o połączenia do Bonn, skierowana jestem do Pana przy biurku po przeciwnej stronie. Za Panem ogólny porządek, ale wszystkiego jakby za dużo, sporo na ziemi – przydałaby się jakaś szafka, wyglądałoby estetyczniej. Ponownie mówię, co mnie interesuje, Pan pyta, czy planuję przejazd w obydwie strony. Odpowiadam, że tak i podaję datę planowanego wyjazdu i powrotu. Pan proponuje przewoźnika, odczytuje z komputera godziny wyjazdu/przyjazdu/powrotu oraz cenę w obydwie strony. Pytam, czy jedzie w tym czasie jeszcze jakaś firma, uzyskuję odpowiedz, ze w tym terminie – nie, tylko ta firma, „ w zbliżonym terminie jeździ jeszcze 2 przewoźników, ale z nimi nie współpracujemy”. Pan drukuje mi rozkład jazdy (folderów przewoźnika nie mają), otrzymuję go z krótką instrukcją wyjazdu i powrotu. Pan doradza szybką decyzję zakupu biletu – szczególnie powrotu, który jest planowany przed świętami. Pytam również o ofertę sylwestrową, tym razem jestem skierowana przez Pana naprzeciwko do Pani. Pytam o egzotyczny pobyt w okresie sylwestrowym w Egipcie lub Dominikanie, hotele 4 i 5 gwiazdkowe – ciekawa propozycja z akcentem sylwestrowo-noworocznym. Pani wpatrzona w ekran komputera, nie pyta ile osób, od kiedy wyjazd, na jak długo, jaki rodzaj miejscowości, hotelu preferuję… O nic nie pyta. Znajduje 1 propozycję z kolacją sylwestrową. Pytam, czy z tańcami, jaki charakter ma ta kolacja. Nie wie, ale może się dowiedzieć jutro, ponieważ dzisiaj jest niedziela i nikt nie pracuje. Podaję jej e-maila, sprawdzałam, dzisiaj jest już środa 24 listopada – żadnej odpowiedzi z tego biura nie ma. Lekceważenie klienta i brak profesjonalizmu, powinno się odpowiedzieć zgodnie z obietnicą. Pytam o promocje, „na razie nie ma, tylko Itaka wprowadza Promocje Tygodniowe w różne strony świata – w danym tygodniu warto wykupić pobyt w proponowanym hotelu. Żadnych innych propozycji ze strony Pani nie ma, ani aktualnych, ani w najbliższym czasie np. narciarskich, ani o zapowiedziach na LATO 2011. Na moje zapytanie dowiaduję się, że już jest kilka katalogów na lato, więcej będzie w grudniu. Pytam o gazetkę informacyjną na lato firmy, którą reprezentuje, ale nie mają, otrzymałam tylko jednej innej firmy – reszta będzie później. Przy okazji poprosiłam o wpięcie zszywaczem wizytówki biura. Otrzymałam wizytówkę z danymi biura i danymi Pani, nikt z obsługi nie miał identyfikatora. Żegnam się, dziękując uprzejmie, do widzenia. Pani Małgorzata już wpatrzona w komputer, Pan w oddali również. Nikt nie zaprasza ponownie. Niestety niski standard obsługi – do tego biura już nie zawitam. Była możliwość, gdybym dostała obiecaną odpowiedz mailową, albo ciekawą propozycję na sylwestra na miejscu.

zarejestrowany-uzytkownik

24.11.2010

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (16)
Miałam zamiar kupić...
Miałam zamiar kupić bilet w jedną stronę na Cypr. Jako, że wylot miał nastąpić za kilka dni, oferta połączeń czarterowych okazała się najtańszą z dostępnych. Pani w biurze podróży przyznała, że moja potrzeba jest dość nietypowa, jako że byłam pierwszą osobą kupującą bilet w jedną stronę na lot czarterowy. Mimo, że na początku przyznała, że nigdy jeszcze nie tworzyła podobnej rezerwacji i nie bardzo nie orientuje się, czy i jak to jest możliwe, sprawnie poradziła sobie ze wszystkimi informacjami. W mojej obecności natychmiast wykonała telefon do centrali w Warszawie z zapytaniem, następnie odnalazła potrzebne dokumenty w archiwach. Chociaż zawieranie transakcji trwało dwa dni, byłam bardzo mile zaskoczona zaangażowaniem w obsługę klienta.

Daria_4

04.09.2008

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (19)

Almabus

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Almabus?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.