Opinie użytkownika (21)

Tak sobie.
Tak sobie.

Weronika_279

12.12.2016

Super-Pharm

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Weronika_279

12.12.2016

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Weronika_279

12.12.2016

MEDICOVER

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Weronika_279

12.12.2016

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Weronika_279

12.12.2016

wojas

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Weronika_279

12.12.2016

ECCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Weronika_279

09.12.2016

BADURA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Weronika_279

09.12.2016

Answear.com

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Źle.
Źle.

Weronika_279

09.12.2016

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo.
Słabo.

Weronika_279

09.12.2016

Home&You

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Weronika_279

09.12.2016

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Weronika_279

09.12.2016

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Weronika_279

09.12.2016

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Weronika_279

09.12.2016

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Weronika_279

09.12.2016

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie.
Fatalnie.

Weronika_279

08.12.2016

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Weronika_279

08.12.2016

WARTA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Na obsługę w...
Na obsługę w salonie czekałam godzinę. Gdy udało mi się dostać do Konsultantki i powiedziałam o co mi chodzi, od razu połączyła mnie z infolinią, a na rozmowę straciłam kolejną godzinę. W tym czasie Konsultantka była zajęta swoim komputerem, a w temacie moich wątpliwości nic nie potrafiła powiedzieć, nic nie wiedziała. Ostatecznie nie udało się załatwić sprawy.

Weronika_279

14.08.2015

Orange

Placówka

Szczecin, al. Wyzwolenia 18

Nie zgadzam się (0)
Przedłużenie umowy na...
Przedłużenie umowy na abonament telefoniczny to był koszmar. Trwało to ponad dwa tygodnie i straciłam dużo nerwów. Początkowo przy zamówieniu przez stronę internetową wszystko przebiegało sprawnie, później okazało się, że akurat jest błąd systemu i nie można otrzymać rabatu na telefon za punkty Payback. Kurier przywiózł umowę niezgodną z ustaleniami podanymi na stronie. Kolejne zamówienie i kolejny problem: zamówienie na stronie miało status odrzucone i na Infolinii nikt nie potrafił powiedzieć dlaczego. Mimo tego, zamówienie dotarło. Następnie okazało się, że został przyznany za mały rabat za Orange Open. Ostatecznie na szczęście udało się sprawę wyjaśnić. Dodam, że jestem klientem Orange od samego początku jego istnienia, a miałam wrażenie, że firma chciała zrobić wszystko, by stracić klienta.

Weronika_279

14.08.2015

Orange

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Pracownice w sklepie...
Pracownice w sklepie są bardzo pomocne przy wyborze produktów, pomagają również znaleźć towary z kuponów rabatowych i promocji. Posiadają dużą wiedzę na temat produktów i potrafią doradzić. Niestety bardzo często brakuje konkretnych produktów. Często też trafiam na ogromne kolejki ciągnące się przez kilka alejek, ale obsługiwane są wtedy zazwyczaj wszystkie kasy. W sklepie jest bardzo czysto, jednak dość ciasno.

Weronika_279

14.08.2015

Super-Pharm

Placówka

Szczecin, al. Wyzwolenia 18

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi