Opinia użytkownika: Weronika_279
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Przedłużenie umowy na abonament telefoniczny to był koszmar. Trwało to ponad dwa tygodnie i straciłam dużo nerwów. Początkowo przy zamówieniu przez stronę internetową wszystko przebiegało sprawnie, później okazało się, że akurat jest błąd systemu i nie można otrzymać rabatu na telefon za punkty Payback. Kurier przywiózł umowę niezgodną z ustaleniami podanymi na stronie. Kolejne zamówienie i kolejny problem: zamówienie na stronie miało status odrzucone i na Infolinii nikt nie potrafił powiedzieć dlaczego. Mimo tego, zamówienie dotarło. Następnie okazało się, że został przyznany za mały rabat za Orange Open. Ostatecznie na szczęście udało się sprawę wyjaśnić. Dodam, że jestem klientem Orange od samego początku jego istnienia, a miałam wrażenie, że firma chciała zrobić wszystko, by stracić klienta.