Dzisiaj specjalnie z powodu reklamy schabu w promocyjnej cenie wybrałam się na zakupy do marketu Carrefour w Szczytnie i niestety zawiodłam się ponieważ już we wczesnych godzinach popołudniowych już tego schabu nie było.Poza tym w sklepie było schludnie i czysto poza jednym mankamentem a mianowicie waga do ważenia owoców i warzyw stoi w jakimś niewidocznym miejscu i nie rzuca się w oczy-dopiero przy kasie jedna z kasjerek wykorzystując to ,że miała mało klientów szybko pobiegła do wagi. Ogólnie obsługa ok.
Dzisiaj w godzinach po południowych robiłam zakupy. Spotkałam się z bardzo miłą obsługą. Szukając jednego z produktów poprosiłam o pomoc pracownika placówki,ten bardzo miły sposób mi wytłumaczył gdzie on się znajduje. Przy kasie też spotkałam się z bardzo miłą obsługą. Kasjerka widząc że przy jej kasie nie ma nikogo, wyszła ze swojego boksu i w bardzo miły sposób poprosiła klientów do swojej kasy. Dzięki temu nie musiałam i inni klienci też nie musieli stać w długich kolejkach przy pozostałych kasach.
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy, a w szczególności marketu w Olsztynie.
Bardzo nam miło, iż Pani opinia na temat funkcjonowania naszego marketu jest pozytywna, i mamy nadzieję, że dzięki naszej urozmaiconej ofercie produktów, ich wysokiej jakości i niskim cenom pozostanie Pani nadal naszą Klientką.
Pozdrawiamy, Kaufland Team
Ok. godz. 18.00...
Ok. godz. 18.00 chciałam zrobić zakupy na dziale mięso-wędliny. Po odejściu od stanowiska wędlin podeszłam do stanowiska mięsnego. Niestety nikogo tam nie było z obsługi. Długo stałam oczekując na pracownika obsługi, za mną ustawiło się również kilka osób. Z zaplecza słychać było głośne rozmowy jednak nikt nie podchodził do klientów. Dopiero gdy zawołałam głośno podszedł pracownik. Uważam zaistniałą sytuację za niewłaściwą ponieważ klient musiał sam domagać się aby go obsłużono.
Dzisiaj robiłam zakupy. Chociaż bardzo rzadko robię zakupy w tej części miasta. Towary bardzo ładnie i starannie ułożone, Miła i rzetelna obsługa na sklepie i przy kasach.,Nie było do czego się przyczepić, Ogólnie zadowolona. z zakupów.
W piątek po południu podczas robienia zakupów na dziale mięso-wędliny obsługa zajmowała się wykładaniem towaru,porządkowaniem półek a nie obsługiwaniem klientów, którzy stali w długich kolejkach. Niektórzy z nich rezygnowali z zakupów po długim oczekiwaniu.Jedna osoba obsługiwała dwa działy tj. sery i wędliny zaś pozostali 3 pracownicy zajmowali się porządkowaniem towaru. Wszystko odbywało się w sposób ślamazarny,flegmatyczny.Do tej pory bardzo lubiłam robić zakupy w Kauflandzie gdy ten stan rzeczy dalej będzie się utrzymywał to rozważę robienie zakupów w najbliższej konkurencji.
Bardzo dziękujemy za dokonanie oceny naszego marketu w Olsztynie. Z uwagi na fakt, iż zawsze staramy się polepszać jakość naszych usług, każda opinia, zarówno krytyczna jak i pozytywna, jest dla nas bardzo cennym źródłem informacji. Pragniemy poinformować, iż wszystkie Pani uwagi przekazaliśmy do dyrekcji marketu i dyrekcji regionalnej, aby usprawnić dziedziny, które zostały ocenione negatywnie.
Mamy nadzieję, iż pozostanie Pani naszą Klientką, a dokonywanie zakupów w naszym markecie będzie upływać w przyjemnej atmosferze.
Pozdrawiamy Kaufland Team
Podczas zakupu drobnych...
Podczas zakupu drobnych produktów spożywczych nastąpiła niezgodność pomiędzy ceną na pólce a ostateczną ceną w kasie.W trakcie wyjaśniania w punkcie obslugi klienta zostałam potraktowana bardzo obcesowo-różnica w cenie -kilku dziesięciogroszowa została mi przekazana mało elegancko-pieniądze zostały wprost rzucone na stół. Poprzez takie traktowanie poczułam się jako klient drugiej kategorii. Pracownica tego sklepu-młoda osoba,wiek ok. 25 lat,szczupła,długie czarne włosy,wysoka posługująca się identyfikatorem "Magdalena Bukowska" spowodowała, że poważnie zastanawiam się nad kolejną wizytą w tym sklepie. Brak przeprosin z jej strony spowodował, że poczułam się bardzo źle.
Robiłam zakupy typu odzież, asortyment koszul był ładnie wywieszony i wyłożony. Dzięki temu miałam dobrą możliwość wyboru i przymierzenia-przymierzalnia czysta i przestronna. Po zapytaniu o rozmiary udzielono mi miło i poprawnie odpowiedzi. Pani obsługująca kasę wywiązała się sumiennie polecając produkty dnia oraz doładowania telefonów. Dzięki temu obsługa zachęciła mnie do powtórnej wizyty, z której to na pewno skorzystam przy najbliższej okazji.
Kupowałam dla syna kurtkę. Na jednym stoisku wisiało 2 rodzaje kurtek. Ponieważ widniała tylko jedna cena 49 zł. byłam przekonana, że dotyczy ona obu kurtek. Wybrałam kurtkę, która mi się bardziej podobała. Przy kasie okazało się, że kurtka kosztuje 99 zł. Zaprzeczyłam ponieważ cena była o połowę niższa. Na moje zdziwienie kasjerka odpowiedziała mi, że 49 zł kosztują te inne kurtki. Zapytałam się, dlaczego w takim razie nie ma drugiej ceny. Wtedy obsługa odpowiedziała mi że wystarczy jedna cena. Moim zdaniem jest to oszukiwanie i naciąganie klientów, a taka odpowiedż jest po prostu niegrzeczna.
Ostatnio robiłam zakupy w markiecie, W związku, ze zbliżającym się świętem zmarłych zakupiłam sporą ilość zniczy.Mimo że wiele kliętów robiło podobne zakupy ze zdumieniem stwierdziłam że na stoiskach z tym asortymentem panuje nienaganny porządek, w pobliżu znajdowała się pracownica, która posiadała dużą wiedzę na temat towaru i cen. Chociaż w sklepie znajdowało się dużo osób kupujących zostałam szybko i sprawnie obsłużona.Ze sklepu wyszłam zadowolona.
Duże kolejki do sanitariatów-prawdopodobnie spowodowane świętem grodu. Na sali sprzedaży całkowicie pomieszane ceny, niezgodne z artykułami. Niemiła obsługa przy składaniu reklamacji.Ślamazarna obsługa i niemiła atmosfera.
Dziękujemy za ważną dla nas wiadomość.
Informujemy, że Pani zgłoszenie dotyczące funkcjonowania marketu w Szczytnie przekazaliśmy do dyrektora marketu oraz do dyrekcji regionalnej. Przepraszamy za wszelkie trudności i prosimy o e-mail na adres service@kaufland.pl z opisem sytuacji związanej z niemiłą obsługą przy składaniu reklamacji, abyśmy mogli ją wyjaśnić. Pozdrawiamy, Centrum Obsługi Klienta
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.