CH Tesco

(3.04)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (38 z 47)

W ostatnim czasie...
W ostatnim czasie poznikały niektóre działy i wiele półek jest pustych, brakuje podstawowego asortymentu, zawiodłam się

Batman1916

31.03.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Często korzystam z...
Często korzystam z kas samoobsługowych, gdyż jest po prostu szybciej, a w szczególności kiedy obsługa na tym dziale jest tak pomocna i miła i chętnie pomagają usprawniać ten dział. Dzięki temu rozładowanie kolejki jest bardzo sprawne, co sprawia, że chętniej korzystam z tej formy kasy.

Przemysław_791

31.12.2017

Placówka

Gliwice, Łabędzka 26

Nie zgadzam się (0)
Bardzo słaba. Pracownicy...
Bardzo słaba. Pracownicy to większość firma zewnętrzna. Kasjerzy nie znają kodów szukają po kartkach albo pokrzykują do innych kasjerów. Piątek popołudnie za mało otwartych kas ( przez co są długie kolejki ). Pytając obsługę czy można jeszcze którąś otworzyć tłumaczą , że są samoobsługowe.

Renata_666

25.11.2017

Placówka

Łódź, Pojezierska 93

Nie zgadzam się (0)
Obsługa zabiegana i...
Obsługa zabiegana i nie zainteresowana klientem pozatym wszystko w porządku. Sklep utrzymany w czystości. Pani kasjerka mało komunikatywna.

Patrycja_949

16.11.2017

Placówka

Żywiec, Legionów 45

Nie zgadzam się (0)
Zakupy w Tesco...
Zakupy w Tesco na ulicy Kapelanka minęły mi bardzo szybko i przyjemnie. Przy wejściu do sklepu stoją skanery, dzięki którym można samemu skanować towar zabierając go z półki. Przed pobraniem skanera pracownik instruuje nas jak korzystać z takiego urządzenia. Na każde pytanie, prośbę o pomoc każdy z pracowników jest w stanie odpowiedzieć/pomóc. Jakość obsługi oceniam na bardzo dobrą.

Bartosz_704

21.06.2017

Placówka

Kraków, kapelanka 56

Nie zgadzam się (0)
Sklep ma duży...
Sklep ma duży asortyment na stosunkowo niewielkiej powierzchni. Towar usytuowany w sklepie logicznie. Bałagan na półkach. Nie jest uzupełniany na bieżąco. Obsługa jest uprzejma, uczynna, ale nie dba o porządek. Ekspedienci chętnie doradzą i pomogą.

zarejestrowany-uzytkownik

14.06.2017

Placówka

Warszawa, Młynarska 8/12

Nie zgadzam się (0)
Po wizycie w...
Po wizycie w supermarkecie, zdecydowałem się na wizytę w hipermarkecie sieci. Mimo, że było mi nie po drodze, potrzeba zakupu okazała się większa. W samym hipermarkecie czysto, nie zauważyłem zbędnych pudeł czy śmieci. Produkty oznaczone jak należy. Miałem jednak małe problemy w odnalezieniu produktów, które szukałem. Dopiero jedna z doradczyń (wiek ok.30 lat, ok. 170cm wzrostu, brunetka, polar z logo sieci) wskazała mi, że nad działami są tablice informujące o dziale. Niestety wiszą zbyt wysoko. Ich odkrycie było dla mnie sporym zaskoczeniem. Sugerując się tymi napisami udałem się poszukiwać kawy Nescafe w promocyjnej cenie (200g + 50g) za 16,99zł. Nie mogłem odnaleźć towaru na półce więc poprosiłem o pomoc przechodzącą obok doradczynię (wiek ok.35 lat, ok.175cm wzrostu, okulary, brunetka, czerwona koszula z napisem Tesco). Stwierdziła, że nie przeglądała gazetki dlatego nie wie czy produkt, którego poszukuję jest w sklepie. Ale jeżeli jest to powinien być na "wyspie" na środku sklepu. Udałem się w tamte miejsce i dopiero tam dowiedziałem się od innej doradczyni, że towar również nie dojechał (podobna sytuacja jak w supermarkecie). Zapytałem czy może mi pomóc przy pączkach (różne smaki 4 w cenie 3, tak zachęca gazetka promocyjna). Doradczyni odpowiedziała, że to nie jej dział, ale na pewno tam (na dziale) ktoś będzie. Niestety, ale na dziale nie było nikogo do pomocy. Mijała mnie kobieta z napisem na koszulce Tesco Gość, lecz po zagajeniu szybko odparła, że "nie wie". Wybrałem więc produkty sam i udałem się do kasy. Obsługa przy kasie zbyt wolna. Obok znajdują się kasy samoobsługowe i dwukrotnie podchodzono do kasjerki, która miała mnie obsługiwać, z prośbą o pomoc. Kasjerka odmawiała stwierdzając, że na kasach samoobsługowych jest osoba do pomocy. Podsumowując - wygląd sklepu jak należy. Obsługa już gorzej, nie zostałem powitany podczas całej mojej wizyty. Nie słyszałem również powitania ze strony kasjera. Zaobserwowałem, że o promocji, która obowiązuje (za zakup za minimum 30zł, możliwe jest zakupienie np. mieszanki krakowskiej w opakowaniu w cenie 14,99zł zamiast 24,99zł) kasjerzy nie informują.

SolariS099

26.01.2017

Placówka

Bielsko-Biała, Warszawska 180

Nie zgadzam się (0)
Kasy samoobsługowe ok,...
Kasy samoobsługowe ok, tylko warto popracować nad ich sprawnością...

Katarzyna_4748

10.06.2016

Placówka

Bielsko-Biała, Warszawska 180

Nie zgadzam się (0)
Sklep czysty, obsługa...
Sklep czysty, obsługa miła, towar dostępny, niestety straszne kolejki do kas.

AgaB

29.03.2016

Placówka

Częstochowa, Drogowców 43

Nie zgadzam się (0)
Jakośc obsługi w...
Jakośc obsługi w badanym sklepie oceniam tak sobie ze względu na bardzo długi czas oczekiwania w kolejce do kasy. Mimo bardzo dużej ilości klientów w sklepie nie zostały otwarte nowe stanowiska kasowe, a obsługa poszczególnych pojedynczych klientów trwała bardzo długo.

Anna_4019

29.11.2015

Placówka

Kluczbork, Byczyńska 101

Nie zgadzam się (0)
Po zaparkowaniu samochodu...
Po zaparkowaniu samochodu udałem się do sklepu. Po wejściu zacząłem błądzić pomiędzy regałami ewidentnie szukać konkretnego produktu. Niestety żaden z pracowników przebywających na terenie sklepu nie podszedł do mnie. Sam podszedłem do pracownika i zapytałem gdzie znajdę słone przekąski. pracownik wskazał tylko gdzie znajdę ten regał i nie poszedł ze mną pomimo tego iż miał taką możliwość. Po tym zdarzeniu opuściłem sklep.

Mariusz_995

07.06.2015

Placówka

Inowrocław, Laubitza 3

Nie zgadzam się (0)
Miła obsługa. Konkretna...
Miła obsługa. Konkretna i szybka odpowiedź na moje pytanie. Co najważniejsze personel był obeznany z towarem znajdującym się na półkach

Dominika_600

19.04.2015

Placówka

Rzeszów, al. Powstańców Warszawy 13

Nie zgadzam się (0)
Obsługa w tym...
Obsługa w tym hipermarkecie jest przeciętna. Pracownicy nie potrafili wskazać mi gdzie leży konkretny produkt, ani nawet odpowiedzieć czy są barwniki spożywcze. Gdy poprosiłam pracownika, który rozkładał towar aby mi pomógł znaleźć kogoś albo, żeby chociaż wskazał mi gdzie szukać osoby z takimi informacjami powiedział że nie wie. Następnie kręciłam się po Tesco bo inny pracownik wskazał mi złe miejsce poszukiwanego produktu. Byłam tu drugi raz jednak nie wszystko leżało w tym samym miejscu jak poprzednio i trudno mi było znaleźć niektóre produkty a pracownicy nie ułatwiali zadania.Jeśli chodzi o kasę pani była bardzo miła i szybko mnie obsłużyła. Dodatkowym atutem miejsca są kasy samoobsługowe, które są naprawdę pomocne i ograniczają czas stania w kolejce a także ceny, które są bardziej przystępne i na więcej możemy sobie pozwolićNie mogę jednak stwierdzić żeby spędzone te 45 minut w sklepie należało do miłego pobytu i chęci powrotu.

Aleksandra_1735

06.04.2015

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Miła rzetelna obsługa,...
Miła rzetelna obsługa, w razie zapytań odnośnie produktów szybka reakcja, dużym plusem są kasy samoobsługowe co minimalizuje kolejki choć przy zakupie alkoholu trzeba wołać personel, sam rzadko podchodzi mimo zapalających się lampek na czerwono umieszczonych u góry nad kasą.Wiedza o produktach jest niejednoznaczna a przy produktach "bezcennych" nie udzielają informacji gdyż nie posiadają danej wiedzy. Ceny nie zawsze zgadzają się z artykułem.

Marcin_2273

24.03.2015

Placówka

Gliwice, Łabędzka 26

Nie zgadzam się (0)
Obsługa dość miła,...
Obsługa dość miła, ale trzeba się upominać o znaczki promocyjne, dość długie oczekiwanie w Punkcie Obsługi Klienta, samoobsługowe kasy nie są do końca samoobsługowe, np. przy zakupie alkoholu, co jest zrozumiałe, ale przy opakowaniach zbiorczych, np. 12 szt mleka (pudło) zaczynają się problemy, chociaż zawsze ktoś czuwa nad obsługą tych kas. Fotokomórka przy drzwiach wyjściowych nie łapie małych obiektów ( dzieci) i drzwi mogą się zamknąć, gdy dziecko wychodzi kilka kroków przed rodzicem. Czystość w toaletach na wysokim poziomie, półki czyste, a produkty zawsze świeże, nie natrafiłam na przeterminowane produkty spożywcze, ani chemiczne, czy kosmetyki.

KOLA_1

03.12.2014

Placówka

Łęczna, ul.Chełmska 29

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na minus:...
Rewelacyjnie. Na minus: sprawność obsługi, oferta i cena. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, wygląd miejsca obsługi.

Patryk_44

15.11.2014

Placówka

Muszyna, Piłsudskiego 98

Nie zgadzam się (0)
Od dłuższego czasu...
Od dłuższego czasu w markecie Tesco w Szczawnie-Zdroju istnieje możliwość płacenia za zakupy w kasie samoobsługowej. Niestety możliwość, o której piszę, w wielu wypadkach staje się koniecznością, ponieważ utrwaliła się praktyka zamykania kas tradycyjnych i zmuszania klientów do korzystania z kasy samoobsługowej. Zauważyłem, że kasy tradycyjne otwierane są z opóźnieniem, tak więc grupa oczekujących klientów korzysta z konieczności , z kasy samoobsługowej. Jest to chyba celowe działanie. Jednak moim zdaniem korzystanie z kasy samoobsługowej jest znacznym utrudnieniem dla osób starszych i niedołężnych. Uważam, że jako klient sklepu powinienem mieć cały czas wybór pomiędzy kasą tradycyjna i samoobsługową.

Witold_76

30.09.2014

Placówka

Szczawno-Zdrój, Łączyńskiego 44

Nie zgadzam się (0)
Szybkie i drobne...
Szybkie i drobne zakupy w Tesco. Wygląd centrum bez zastrzeżeń, ogólnie nie było zbyt wielu klientów toteż przełożyło się na brak kolejek przy kasie co mnie ucieszyło, ponieważ zakupy przebiegły naprawdę sprawnie i bez jakichkolwiek niespodzianek.

jeden87

20.09.2014

Placówka

Żywiec, Legionów 45

Nie zgadzam się (0)
Najtańszy i najlepszy...
Najtańszy i najlepszy supermarket spożywczy w mieście. Miła i sprawna obsługa.

N

14.09.2014

Placówka

Kudowa-Zdrój, Zdrojowa 38

Nie zgadzam się (0)
Duży parking dla...
Duży parking dla samochodów, przed wejściem wiele wózków na zakupy. Wszędzie jest czysto. Towar poukładany dobrze wyeksponowany. Jednak czasami trudno jest znaleźć cenę odpowiedniego produktu, nierzadko brak ceny lub nieaktualna cena. Dlatego aby upewnić się ile kosztuje produkt trzeba udawać się do czytników cen. Plusem są samoobsługowe kolejki, przy których można sprawnie i szybko zapłacić za zakupy. ogółnie polecam za duży asortyment.

4monisk4

16.06.2014

Placówka

Sokółka, lotników lewoniewskiech 3

Nie zgadzam się (0)

CH Tesco

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż CH Tesco?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W ostatnim czasie...
W ostatnim czasie poznikały niektóre działy i wiele półek jest pustych, brakuje podstawowego asortymentu, zawiodłam się