Opinie użytkownika (7)

Apteka b.dobrze zaopatrzona....
Apteka b.dobrze zaopatrzona. Nigdy nie miałam problemu z dostępnością jakiegokolwiek leku. Bogaty wybór kosmtyków z La Roche. Jedyny minus to ogromna kolejka kiedy się nie wejdzie do apteki. Ale jest na tyle Pan z obsługi, że na swoją kolej nie czeka się wcale długo.

Urszula_310

19.11.2013
Nie zgadzam się (0)
Jak na sieciową...
Jak na sieciową APTEKĘ to osoby odpowiedzialne za zatrudnienie powinny trochę bardziej przywiązywać uwagę do kompetencji zatrudnianego personelu. Panie pracujące tam (może nie wszystkie) w wielu tematach są niezorientowane. Przy wyborze kosmetyków totalna porażka nie wiedzą o czym się do nich mówi. Lokal dość ciasny trochę niezorganizowany.

Urszula_310

08.12.2011

Super-Pharm APTEKA

Placówka

Kielce, Świętokrzyska 20

Nie zgadzam się (3)
Polecam ten lokal...
Polecam ten lokal zwłaszcza w południe. Nie ma tłoku, miejsce idealne na spotkanie na kawkę z koleżanką. Dziewczyny z obsługi jak zawsze miłe i sympatyczne. chętne do pomocy przy komponowania menu. Jedyne na co można zwrócić uwagę, to ze produkty ze strefy dobrych cen nie zawsze są ciepłe a frytki odrobinę za słone

Urszula_310

08.12.2011

McDonald's

Placówka

Kielce, ul. Armii Krajowej 1

Nie zgadzam się (1)
Lubie tam robić...
Lubie tam robić szybkie zakupy zwłaszcza odkąd powstały kasy samoobsługowe. Duży plus za to, nie trzeba stać w długaśnych kolejkach, istotne jest to w okresie przedświątecznym. Z obsługą też nigdy nie było problemów. Zawsze mili sympatyczni ludzie. Dużym plusem jest również program clubcard oraz bonusy jakie się dzięki temu należą. Samo usytuowanie sklepu jest w porządku...centrum handlowe obok osiedla.

Urszula_310

08.12.2011

Tesco

Placówka

Kielce, Świętokrzyska 20

Nie zgadzam się (2)
Jak na bank...
Jak na bank internetowy do niedawna to był mój ulubiony bank. Wszystko było bezpłatne. Prowadzenie rachunku, obsługa kart, przelewy...marzenie...idealny dla studenta. Nie podpadło mi do gustu to, że zaczęto zaokrąglać prób procentowy podatku przy odsetkach. na koncie oszczędnościowym eMax, teraz wprowadzono obowiązkową opłatę 2 zł miesięcznie za obsługę karty debetowej. Obecnie nie korzystam już z usług tego banku. można mieć równie dobre profity w innych bankach zupełnie za darmo

Urszula_310

08.12.2011

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (3)
16.05.2022
Odpowiedź firmy
Witam, dziękuję za podzielenie się opinią na temat mBanku. Jak sama Pani zauważyła, mBank ma wiele cech idealnego banku internetowego. Jest to rezultat przemyślanej i konsekwentnie realizowanej strategii, niemniej ogromnie dużo jeszcze zostało do zrobienia, bowiem warunki otoczenia i potrzeby Klientów ulegają ciągłym zmianom. Rozwój mBanku wymaga ponoszenia nakładów na zapewnienie odpowiedniego poziomu jakości produktów i usług, funkcjonalności i bezpieczeństwa. Zdajemy sobie sprawę, iż niskie koszty były czynnikiem, dzięki któremu wielu Klientów zdecydowało się na skorzystanie z naszej oferty. Przez kilka lat staraliśmy się budować naszą markę i wizerunek, przyciągając Klientów nie tylko korzystnym oprocentowaniem, czy niskimi kosztami, ale również dynamicznym rozwojem oferty i elastycznością w dopasowywaniu się do zmieniających się potrzeb Klientów. Mam nadzieję, iż dla wielu Klientów te właśnie czynniki okażą się decydujące przy wyborze naszej oferty. Zmiany w Taryfie Opłat i Prowizji postanowiliśmy wprowadzić w celu utrzymania wysokiej jakości świadczonych usług, ale również dalszego dynamicznego rozwoju produktowego i technologicznego oraz osiągnięcia zakładanej rentowności. Mam nadzieję, że powyższe wyjaśnienia okażą się dla Pani kompletne i satysfakcjonujące, a wprowadzenie opłat nie wpłynie decydująco na naszą dalszą współpracę. Pozostajemy do Pani dyspozycji w placówkach naziemnych, których szczegółowy wykaz znajdzie Pani na stronie http://www.mbank.pl/informacja/punkty-naziemne.html oraz pod numerami telefonu 801 300 800 lub 426 300 800. Pozdrawiam, Olga Kuc, mBank
Sklep jako marka...
Sklep jako marka sieciowa OK, przystępne ceny, niepowtarzalny asortyment zwłaszcza jeśli chodzi o słodycze, przekąski, oraz herbaty. Lokal i organizację miejsca muszę ocenić nisko z uwagi na brak miejsca, jest ciasno, dwie osoby nie przecisną się z wózkiem w jednej alejce. W godzinach południowych ciężko o koszyk trzeba pchać się z wielkim wózkiem. Obsługa mila, życzliwa aczkolwiek w godzinach szczytu nie ma pełnego obłożenia na kasach co niestety wydłuża czas stania w kolejce.

Urszula_310

02.12.2011

Biedronka

Placówka

Rzepin, Bolesława Chrobrego 31

Nie zgadzam się (1)
Sklep Lewiatan jest...
Sklep Lewiatan jest przyjemnym miejscem na robienie codziennych zakupów. Obsługa jest miła, są to życzliwi uśmiechnięci młodzi ludzie, dbający o porządek i odpowiednie wyeksponowanie asortymentu. W godzinach porannych niestety trochę wydłużony czas obsługi z uwagi na małą ilość pracowników porannych. Chętnie jednak służą pomocą każdemu klientowi. Sklep organizuje liczne promocje na różnego rodzaje produkty. Zawsze jest czysto, dbają o porządek na bieżąco.

Urszula_310

20.06.2011

Lewiatan

Placówka

Kielce, orkana 11

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi