Opinie użytkownika (4)

W dużym oddziale...
W dużym oddziale dużego banku chciałam zrealizować wpłatę gotówkową w walucie obcej na swoje konto walutowe w PKO BP SA. Przed okienkiem kasy walutowej ok. 6 osób. Przy kasie wywieszka, że czynności w walucie obcej realizowane są w pierwszej kolejności. Dało mi to prawo, do zajęcia pierwszego miejsca wśród oczekujących. Radość trwała krótko. Osoba przy okienku była obsługiwana przez pół godziny. Miałam czas na obserwacje. Na dużej sali, duży tłum ludzi. Przed każdą salą kolejka. Bardzo duża kolejka przed jedynym okienkiem informacji. Zdenerwowanie ludzi narastało, bo niektórzy, żeby załatwić swoją sprawę, musieli stać w kolejkach do kilku okienek. Brakuje osoby d/s pierwszego kontaktu z klientami, która wita klienta, informuje, gdzie powinien się udać i dba o jego dobre samopoczucie. Z banku wyszłam po 40 minutach, zła, że na tak prostą czynność straciłam tyle czasu.

Urszula_15

29.09.2008

PKO BP

Placówka

Nie zgadzam się (20)
19.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
W placówce jest...
W placówce jest tzw. meeter-greeter tj. osoba zajmująca się relacjami z klientem (wita klienta, pyta o potrzeby, kieruje w odpowiednie miejsce, ew. podaje coś do picia). Pierwszy kontakt bardzo profesjonalny. Załatwienie sprawy (spłata karty kredytowej) załatwiona szybko (1 tel. do koleżanki z pytaniem jak wyliczyć odsetki, ale trwało to 30 sek.)Gorzej, gdy spytałam o nową kartę kredytową (partnerską)- pani powiedziała szczerze "jest taka karta, ale nie miałam czasu o niej poczytać).

Urszula_15

28.09.2008

mBank

Placówka

Łódź, Piotrkowska 242/250

Nie zgadzam się (23)
Chciałam uzyskać szczegółowe...
Chciałam uzyskać szczegółowe informacje dotyczące konta oszczędnościowego. Musiałam czekać ponad pół godziny, bo jedna pani była zajęta, druga wyszła a trzecia, była od udzielania informacji klientom instytucjonalnym. Maleńkie pomieszczenie. Jak jest 5-ciu klientów, to już robi się tłok. Uzyskałam informacje niepełne, musiałam zadawać wiele pytań, żeby poznać szczegóły ( m.in. o kapitalizacji odsetek).

Urszula_15

28.09.2008

Raiffeisen Digital Bank

Placówka

Łódź, Piotrkowska 115/119

Nie zgadzam się (18)
Sklep Crocodillo. Duży...
Sklep Crocodillo. Duży wybór butów, ładny wystrój sklepu, dobra obsługa. To tutaj zostałam poinformowana przez miłą ekspedientkę, że w przypadku reklamacji, realizowanej po zapłaceniu za buty kartą bankową, do sklepu musi się zgłosić posiadacz karty, gdyż sklep nie oddaje gotówki, tylko przekazuje pieniądze elektronicznie tj. na kartę bankową.

Urszula_15

26.09.2008

Coccodrillo

Placówka

Łódź, Ogrodowa

Nie zgadzam się (26)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi