Opinia użytkownika: Urszula_15
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: W dużym oddziale dużego banku chciałam zrealizować wpłatę gotówkową w walucie obcej na swoje konto walutowe w PKO BP SA. Przed okienkiem kasy walutowej ok. 6 osób. Przy kasie wywieszka, że czynności w walucie obcej realizowane są w pierwszej kolejności. Dało mi to prawo, do zajęcia pierwszego miejsca wśród oczekujących. Radość trwała krótko. Osoba przy okienku była obsługiwana przez pół godziny. Miałam czas na obserwacje. Na dużej sali, duży tłum ludzi. Przed każdą salą kolejka. Bardzo duża kolejka przed jedynym okienkiem informacji. Zdenerwowanie ludzi narastało, bo niektórzy, żeby załatwić swoją sprawę, musieli stać w kolejkach do kilku okienek. Brakuje osoby d/s pierwszego kontaktu z klientami, która wita klienta, informuje, gdzie powinien się udać i dba o jego dobre samopoczucie. Z banku wyszłam po 40 minutach, zła, że na tak prostą czynność straciłam tyle czasu.