Drobne zakupy. W niedzielne popołudnie nękany chęcią przekąszenia czegoś słodkiego udałem się do Reala w Czeladzi. Po dotarciu do działu ze słodyczami oraz dokonaniu szybkiego zakupu produktów „pierwszej potrzeby” w postaci czekolady i innych słodyczy udałem się do kasy. W niewielkiej kolejce odczekałem ok. 5 minut do momentu, w którym nadeszła moja kolej. Pani kasjerka bez słowa z miną jak by siedziała tam za karę rozpoczęła kasować moje zakupy. Po wręczeniu Pani karty płatniczej celem zapłaty, kasjerka bez słowa przystąpiła do procesu realizacji transakcji. Apogeum zniesmaczenia wyszło na samym końcu, kiedy to kasjerka gestem ręki rzuciła na taśmę paragon oraz potwierdzenie z karty nie informując mnie nawet o tym, że kartę można wyciągnąć z czytnika. Bez zmrużenia oka rozpoczęła kasowanie kolejnego klienta. Ja wyciągnąłem swoją kartę z czytnika i pożegnawszy się słowami „dowidzenia” (bez reakcji) wyszedłem ze sklepu.
Zakup aparatu. Po analizie wielu forów o aparatach fotograficznych i wstępnym wyborze konkretnego modelu udałem się do Saturna w Katowicach aby ostatecznie upewnić się o słuszności wyboru oraz dokonać zakupu. Zaraz po wejściu na dział aparatów podszedł do mnie pracownik tego działu i zaoferował swoją pomoc przy wyborze. Po nieco długiej pogawędce o aparatach, ich funkcjach oraz możliwościach sprzedawca zaproponował mi wcześniej upatrzony przez ze mnie model. Pracownik w rozmowie wydawał się zaznajomiony z dziedziną fotografii co raczej jest rzadkością w tego typu sklepach. Jednak w tym przypadku zostałem bardzo mile zaskoczony. Oferta cenowa była także bardzo atrakcyjna w porównaniu nawet do głównego rywala jakim jest MM czy Euro RTVAGD.
Podobnie jak wiele pizzerii na rynku tak i ta świadczy dla swoich klientów usługę dostawy do domu. Za wykonanie tej usługi dolicza sobie do rachunku symboliczną złotówkę. Bardzo szeroki asortyment oferowanych potraw począwszy od pizz, poprzez hamburgery, bagietki, zapiekanki na tradycyjnych zestaw obiadowych skończywszy. Czas oczekiwania na dostawę ok. 40 min maksymalnie. Jeśli chodzi o kwestie pizzy to rozpiętość cenowa jest bardzo szeroka, uzależniona jest od wielkości zamawianej pizzy. Sam produkt w wyglądzie bardzo apetyczny, natomiast w smaku jeszcze lepszy. Pizze serwowane na grubym cieście.
Zakupy w sieci drogerii Super-Farm. Udałem się na zakupy do tej drogerii ze względu na oferowane ceny. Przedmiotem moich zakupów był tusz do rzęs dla żony. Po wejściu do sklepu z racji, iż nie jestem znawcą damskich kosmetyków poprosiłem o pomoc jedną z Pań obsługujących w sklepie. Po zadanym pytaniu Pani z uśmiechem pełnym życzliwości podeszła ze mną do stoiska z tuszami i wskazała mi szukany przez ze mnie produkt. Zaoferowała mi z obszernym objaśnieniem specyfikacji każdego z tuszy jeden z nich. Po dokonanym wyborze udałem się do kasy. Zakupy w tej sieci uważam za dobre przede wszystkim ze względu na oferowane tam ceny w porównaniu z innymi sklepami oferującymi taki sam asortyment. Obsługa w sklepie bardzo miła. Może jedynie obsługa przy kasie zbyt długa w godzinach popołudniowych
Lokal gastronomiczny samoobsługowy. Jeśli chodzi o kwestię żywienia się na mieście w formie Fast-food to jest to niepowtarzalny lokal, w którym sami komponujemy nasze danie. Sam lokal mieści się na pasażu centrum handlowego. Forma obsługi w stylu stołu szweckiego. Wszystkie potrawy są wyjątkowo świeże ze względu na bardzo duży ruch w lokalu robiony jest na bieżąco. Cena jest jedna na wszystko 2,98 za 100 g jedzenia. Obsługa miła i uprzejma. Czas oczekiwania uzależniony od naszego zdecydowania w wyborze potrawy. Doskonały wybór na zdrowe i szybkie jedzenie po pracy.
Bardzo dobrze zaopatrzony, z bogatym asortymentem i rewelacyjnymi cenami sklep komputerowy. Fachowa i profesjonalna obsługa. Podczas zakupu przejściówki do dysku twardego sprzedawca wyjaśnił mi w sposób szczegółowy zasady działania takiej przejściówki i pomógł wybrać odpowiednią. Wygląd sklepu zarówno w środku jak i na zewnątrz przyjemny dla oka. W pobliżu parking dla samochodów. Naprawdę wart polecenia.
Zakup wodomierza. Po zlokalizowaniu działu z artykułami sanitarnymi udałem się do punktu informacyjnego celem zapytania o wodomierze. Pan z obsługi tego działu podszedł ze mną do półek z wodomierzami i w sposób dla mnie zrozumiały i wyczerpujący wyjaśnił mi różnice pomiędzy oferowanymi wodomierzami oraz zasadę ich działania. Castorama jest chyba jedynym z marketów budowlanych, w którym pracujące osoby mają pojęcie co sprzedają i potrafią służyć pomocą i fachową poradą w porównaniu do Obi, Nomi itp. Wystrój sklepu jak na market budowlany w porządku. Cenowo może nie jest za rewelacyjnie jednak wiedza obsługi oraz standard musi kosztować.
W trakcie wyjazdu zatrzymałem się na „siku” i kawę na jednej ze stacji ORLENU w mieście Pińczów. Cała sieć stacji ORLEN tak i ta również posiadały nienaganny Wyględ, porządek wokoło dystrybutorów oraz świeżą wodę do przetarcia szyb. Po wejściu do środka i skorzystania z toalety, która z resztą była bardzo czysta i pachnąca, udałem się do kasy aby zamówić kawę. Pomimo tego, iż zrobienie sobie kawy jest samoobsługowe to pracownik stacji zaproponował mi zrobienie kawy, podszedł ze mną do ekspresu i zrobił mi dwie kawy, które zamówiłem. W kulturalny i grzeczny sposób zaproponował dodatkowo jeszcze coś słodkiego do kawy. Podejście do klienta oraz wygląd i zachowanie obsługi oceniam za wzorowe. Oby jak najwięcej takiego costumer service.
Usługa Mc Drive. W zmienionej formie mającej na celu usprawnić obsługę klienta zamawiającego jedzenie tzn. zamawianie przez głośnik. W zasadzie miała ją usprawnić jednak czas oczekiwania na zamówione jedzenie w niczym się nie zmienił. Pani przy okienku skasowała pieniądze zgodnie z procedurą. Poprosiłem również o dodatkową łyżeczkę . Przy okienku odbioru towaru pani wręczyła mi zamówiony towar ale bez dodatkowej łyżeczki i zamknęła okienko. Po kilkakrotnym "pukaniu" w szybę i coraz dłuższym czasie oczekiwania pani łaskawie otworzyła okienko i zapytała o co mi chodzi. Po mojej prośbie o dodatkową łyżeczkę Pani powiedziała, że nie ma problemu i po kolejnych kilkunastu sekundach wręczyła mi ją. Ruch w środku restauracji był niewielki więc nie wiem skąd te oczekiwanie, no ale cóż tak bywa. Sprawa cen na ustalonym poziomie standardowym obowiązującym w Mc Donalds.
Tankowanie na stacji Lukoil jest w moim przypadku podyktowane bardzo pragmatycznym kryterium jakim jest bliskość domu. Jak za każdym razy zatankowałem swój samochód i niestety muszę przyznać, że tym razem się zawiodłem na tak drobnym a jakże ważnym aspekcie jakim jest woda do przetarcia szyb. Pojemnik na wodę był pusty a na moje pytanie do obsługi czemy tak jest odpowiedziano mi jeszcze jest zimno i nie napełniają tych pojemników. Przyczym np. na BP pojemniki z wodą są większość dni w roku wliczając to zimę. Oprócz tego incydentu to aspekt cenowy jest jak najbardziej na korzyść Lukoilu w porównaniu z innymi stacjami. Personel miły ale raczej średnio zmotywowany do pracy.
W poniedziałkowe popołudnie będąc na rodzinnym wypadzie w Ustroniu udaliśmy się na obiad do naleśnik arni w Ustroniu. Lokal bardzo przyjemny z dosyć dużą liczbą stolików. Jakość obsługi bardzo dobra, personel dbający o klientów w każdym calu. Wybór z karty menu szeroki, natomiast poziom cen na umiarkowanym poziomie. Okres oczekiwania na realizację zamówienia nie za długi. Toalety a raczej toaleta (koedukacyjna) w należytym porządku.
W czasie trwających ferii zimowych udałem się z rodzinką na jednodniowy wypad do Wisły. Tradycyjnie jak za każdym razem wizytę w Wiśle zaczynamy od wizytacji najlepszej cukierni "U Janeczki". I tutaj znowu po raz kolejny nie zawiedliśmy się. Obsługa bardzo miła, oferta produktowa bardzo szeroka i bardzo smaczna. Wystrój przyjemny dla oka i nowoczesny. Może jedynie damska toaleta pozostawia lekki niedosyt, jeśli chodzi aspekty węchowe, bo kwestia czystości jest nienaganna.
Obsługa klienta w lokalu w Katowicach podczas wizyty w dniu Wlentynek. Dzień nadwyraz intesywny. Obsługa klienta w sposób profesjonalny potrafiła logistycznie sprostać sytuacji. Obsługa jak zawsze miła i uśmiechnięta pomimo dużego natężenia pracy. Wygląd lokalu według standardów firmy (bardzo przyujemny) Duża troska o dzieci (podczas oczekiwania każde dziecko dostawało kolorowankę i kredki) duży plus. Czas oczekiwania na stolik nie za długi w sotsunku do zaistaniałej sytuacji. Ceny relatywnie konkurencyjne z innymi pizzeriamu.
Wymiana oleju w stacji autoryzowanej obsługi Toyota w Katowicach. Usługa serwisowa umówiona na konkretna godzinę. Pracownik serwisu punktualny, bez oczekiwania przyjęcie kienta. W sposób fachowy i rzetelny zostałem poinformowany o wszystkich czynnościach oraz kosztach. Ze względu na promocyjny program Toyota More koszt usługi tańszy niż w innych stacjach obsługi. Wygląd miejsca bardzo dobry, czysto i nowocześnie urządzone. Czas oczekiwania niewielki umilony zaproszeniem na kawę oraz dostępnym telewizorem.
Mała liczba wózków zakupowych. Przestronny parkng. Godziny otwarcia bardzo szerokie. Powierzchnia sklepu wystarczająca. Zła organizacja logistyczna przy rozkłądaniu towaru. Bardzo często zatarasowane alejki. Personel na działach prawie wogóle niewidoczny. Fachowość i wiedza na temat asortymentu ciężka do zweryfikowania. Nieiwielka liczba kasjerek w stosunku do posiadanych stanowisk kasowych. Efekt długie kolejki. Personel kas bardzo miły z odpowiednim podejściem do klienta. Czas obsługi przy kasie bardzio długi. Ceny umiarkowane, średnio konkurencyjne. Dużym plusem są zbiorcze opakowania i szeroki asortyment.
Dotyczy sytuacji zakupu żarówek. Personel z działu oświetlenia od razu zainteresował się moją osobą. W sposób bardzo fachowy i precyzyjny udzielił mi odpowiedzi na moje pytania. Nie jest to pierwszy pozytywny kontakt w tą firmą. Wygląd prezentowanego towaru bardzo dobru, widoczny i dostępny. Powierzchnia sklepu bardzo duża. Personel wykfalifikowany i rzetelny. Podejście do klienta bardzo dobre. Posiadana wiedza w zakresie obsługiwanego działu bardzo duża.
Uzyskanie zaświadczeniu o przebiegu ubezpieczenia. Informacja udzielona telefonicznie pełna. Na miejscu obsługa w moim przypadku w pełni profesjonalna. Pracownik w wyczerpującu sposób poinformował o wydawanym zaświadczeniu. Czas oczekiwania na przyjęcie bardzo króki. Rzetelnośc i fachowość pracownika wysoka. Wygląd lokalu przyjemny nowoczesny, z kilkoma stanowiskami do obsługi klienta. Pracownicy ubrani czysto i elegancko. Dostępnośc dla klientów bardzo dogodna, godziny otwarcia wystarczające aby móc załatwić swoją sprawę.
Zainteresowanie personelu klientami, chęć pomocy przy dokonywaniu wyboru zakupowanego towaru. Jednak posiadana wiedza na temat szcegółów technicznych nie jest najlepsza. Natomiast zainteresowanie klientem jak najbardziej. Towar w sklepie zaprezentowany odpowiednio jak na posiadane możliwości. Wystarczająca ilość personelu jak na ptrzeby. Trochę ubogi asortyment na miejscu w porównaniu z konkurencją ale można sprowadzić na zamówienie. Cenowo wiele produktów raczej w mniej konkurencyjnych cenach. Godziny otwarcia sklepów i dostępność dla klientów wystarczająca.
Szanowny Panie Tomaszu.
Dziękujemy za zamieszczenie opinii.
Nieustannie podnosimy swoje kwalifikacje, aby móc jak najlepiej służyć naszym Klientom.
Mamy nadzieję, że odwiedzi nas Pan ponownie.
Serdecznie zapraszamy!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.