Opinie użytkownika (12)

Zachęcony e-mailem, którego...
Zachęcony e-mailem, którego treść dotyczyła tej strony www.zasilenia.simplus.pl i promocji przy doładowaniu skorzystałem z oferty i doładowałem swój telefon. Transakcja przebiegała sprawnie i dość szybko (od ręki zasilone zostaje konto telefonu). Cała procedura jest niesłychanie prosta, wystarczy wpisać nr telefonu, który ma zostać zasilony, powtórzyć nr telefonu, wpisać kwotę doładowania - ja wybrałem 50zł i email potwierdzający zasilenie telefonu. Następnie należy wskazać formę płatności i wybrać z listy bank, w którym ma się konto. Ja wybrałem Inteligo. Przed zatwierdzeniem zasilenia można jeszcze wybrać opcję przypomnienia o kolejnym zasileniu, potwierdzenie zasilenia smsem. Zatwierdziłem wszystko i po chwili otrzymałem zasilenie konta razem z bonusem w wysokości 10% więcej pieniążków niż zapłaciłem. Myślę, ze będę korzystał właśnie z tej opcji doładowania telefonu, jest szybka, bezpieczna i dodatkowo korzystna.

Tomasz_825

24.03.2010

PLUS

Placówka

Nie zgadzam się (18)
Po przyjeździe na...
Po przyjeździe na parking, który znajduje się z tyłu za sklepem i zaparkowaniu auta udałem się do wejścia. Na ścianie po prawej stronie od wejścia znajdowały się gablota z aktualnymi promocjami, a obok boksy z wózkami. Przed wejściem było czysto. Kosz na śmieci był pusty. Po wejściu do skręciłem w prawo i udałem Siena salę sprzedaży, nad kołowrotkiem znajdowały się gazetki promocyjne „czysty dom”. Udałem się alejką z napojami. Palety z napojami były ułożone równo. Towar nie był poprzewracany. Skręciłem w lewo i udałem się kolejną alejką z artykułami spożywczymi, gdzie spotkałem sprzedawcę, który układał towar. Zapytałem gdzie znajdę kisiel na szybko „słodki Kubek”. Sprzedawca z uśmiechem zaprowadził mnie do miejsca gdzie znajduje się towar i wskazał mi go na półce towar. Sprzedawca zapytał czy w czymś jeszcze może mi pomóc. Podziękowałem. Kolejnym miejscem, do którego się udałem było stoisko z warzywami i owocami. Towar był poukładany z widocznymi cenami. Następnie udałem się na stoiska promocyjne znajdujące Siena środku sklepu. Towar był poukładany z umieszczonymi cenami.. Dalej udałem się do kasy. Przy kasie było dwóch klientów. Kasjerka obsługiwała bardzo sprawnie i szybko. Propozycję reklamówki otrzymałem przed zeskanowaniem pierwszego produktu. Sprzedawca obsługiwał wg standardów; nastąpiło powitanie, podanie ceny, wydanie reszty i paragonu oraz pożegnanie.

Tomasz_825

18.03.2010

Biedronka

Placówka

Kraków, Krasickiego 30

Nie zgadzam się (24)
Po przyjeździe na...
Po przyjeździe na parking i zaparkowaniu auta udałem się do wejścia mijając po prawej stronie boks z koszykami. Koszyki były poukładane. Przed wejściem było czysto - kosz na śmieci nie był przepełniony, a w gablocie znajdowały się plakaty z informacją o promocjach. Po wejściu do sklepu i minięciu barierki wziąłem koszyk i udałem się alejką z napojami. Towar był prosto poukładany na paletach. Podszedłem do lodówek, przy których dwóch pracowników układało towar. Zapytałem sprzedawcy, gdzie znajdę kisiel na szybko „słodki Kubek”. Sprzedawca spojrzała na mnie uśmiechnęła się i odpowiedziała mi wskazując ręką gdzie znajduje się produkt, o który pytam. Kolejnym miejscem, do którego się udałem było stoisko z warzywami i owocami. Towar był świeży i poukładany z widocznymi cenami. Następnie udałem się na stoiska promocyjne oraz na stoiska z artykułami spożywczymi tutaj także panował porządek. Dalej udałem się do kasy. Przy kasie było 2 klientów. Kasjerka obsługiwała bardzo sprawnie i szybko. Nie mogłem odczytać imienia kasjera, ponieważ kobieta nie miała przypiętego identyfikatora. Propozycję reklamówki otrzymałem dopiero przy zakończeniu kasowania produktów. Sprzedawca obsługiwał wg standardów; nastąpiło powitanie, podanie ceny, wydanie reszty i paragonu oraz pożegnanie.

Tomasz_825

16.03.2010

Biedronka

Placówka

Gdańsk, Kartuska 332

Nie zgadzam się (24)
Jadąc na zakupy...
Jadąc na zakupy do Lubania postanowiłem zajechać na kawę po drodze na stację Orlen pod Lubaniem. Zaraz po wjechaniu na peron w moim kierunku udał się peronowy z chęcią pomocy w zatankowaniu auta, jednakże poinformowałem go o moim zamiarze zakupu tylko w sklepie. Udałem się do sklepu. W sklepie była kolejka. Przed kasa znajdowało się trzech klientów wiec postanowiłem rozejrzeć sie po asortymencie. Towary były poukładane, przy każdym towarze była cena. Po rozładowaniu kolejki podszedłem do kasy. Sprzedawca przyjął moje zamówienie, zaproponował mi w aktywnej sprzedaży do kawy dodatkowy zakup ciastka, po czym wydał resztę z paragonem i naliczył mi punkty do karty VITAY. Podsumowując mój pobyt na tej stacji to ogólnie polecam tą stację każdemu. Pracuje tu bardzo miła obsługa, na stacji panuje porządek.

Tomasz_825

14.01.2010

ORLEN

Placówka

Lubań, Jałowiec 49a

Nie zgadzam się (21)
Wracając z zakupów...
Wracając z zakupów postanowiłem zajechać na hot doga na stację Orlen w Bolesławcu. Gdy przyjechałem na stację zauważyłem, ze peronowy obsługuje samochody, a podjazd jest odśnieżony i czysty. Wszedłem do sklepu i podszedłem do kasy. Obsługiwała miła Pani w ubraniu firmowym. Przywitała mnie, przyjęła zamówienie, zaproponowała mi dodatkowo zestaw hot doga z pepsi, aby otrzymać przy okazji dodatkowe punkty do karty vitay. Po sfinalizowaniu transakcji, wydała mi resztę oraz paragon, po czym zaczęła robić hot doga. Ogólnie na stacji miła obsługa, porządek na półkach, towar poukładany. Polecam stację ponieważ obsługa pracuje wg standardów i na najwyższych obrotach aby zadowolić klienta.

Tomasz_825

03.01.2010

ORLEN

Placówka

Bolesławiec, Zgorzelecka 24

Nie zgadzam się (21)
Oglądając reklamy telewizyjne...
Oglądając reklamy telewizyjne postanowiłem zamówić konsultanta tej firmy w celu wybrania oferty ubezpieczeniowej w związku z kończącym się w styczniu ubezpieczeniem na samochód. Konsultant zadzwonił do mnie nie w terminie, którym zaznaczyłem w zgłoszeniu tylko dzień później i nie w tej godzinie, której ja chciałem. Po zebraniu wszystkich informacji okazało się, że suma ubezpieczenia niestety nie jest taka niska jak firma ubezpieczeniowa podaje na stronie internetowe pomimo największych zniżek ubezpieczenia. A na samym końcu konsultant poinformował mnie "skoro Panu nie pasuje to zapraszam za rok". Niestety nie polecam tego ubezpieczyciela

Tomasz_825

30.12.2009

Aviva

Placówka

Nie zgadzam się (18)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym postanowiłem zrobić zakupy w Biedronce. Parking przed sklepem był czysty, bez żadnych śmieci i papierów. Przed wejściem znajduje się gablota z aktualnymi promocjami, a obok miejsce z wózkami. Szkoda, że w tym supermarkecie nie ma plastykowych koszyków. Jakoś nieporęcznie jest dla kilku zakupów brać wózek. Po wejściu do sklepu udałem się na stoisko z owocami. Produkty były ułożone wg asortymentu. Dwóch pracowników sprzątało podłogę na sali sprzedaży - było bardzo czysto. Spakowałem kilka owoców i udałem się do kasy. Mimo tego, że była otwarta tylko jedna, to sprzedawczyni obsługiwała klientów profesjonalnie i szybko. Zapytała mnie o reklamówkę, wydała resztę i paragon. Na koniec nastąpiło pożegnanie. Ogólnie polecam ten sklep, wzorowa obsługa i czystość.

Tomasz_825

29.12.2009

Biedronka

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Okólna 26A

Nie zgadzam się (14)
Postanowiłem zrobić świąteczne...
Postanowiłem zrobić świąteczne zakupy wybierając się do Kauflandu w Lubaniu. Market posiada duży parking dla samochodów osobowych. na parkingu było czysto. Przed sklepem panował porządek, wózki na towar były czyste. Po wejściu do środka udałem się na stoisko warzywa owoce - ceny bardzo kuszące w porównaniu do konkurencji. na półkach panował porządek. jedyną niepokojącą rzeczą jaką zauważyłem były zgniłe mandarynki w koszach. Udając się do kasy przeszedłem przez market. Pracownicy na bieżąco dokładali towary. W tym dniu było otwartych pięć kas i dzięki temu klienci byli obsługiwani na bieżąco. Bardzo miła obsługa przy kasie. Polecam ten sklep

Tomasz_825

25.12.2009

Kaufland

Placówka

Płock, Gałczyńskiego 11

Nie zgadzam się (27)
Wracając z Legnicy...
Wracając z Legnicy postanowiłem zajechać na stację Orlenu przy wylocie na Chojnów. Wjechałem na stację (było bardzo zimno). Kilka samochodów stało na peronie. Przy jednym z dystrybutorów obsługiwał peronowy. Wszedłem do środka - na półkach z akcesoriami zimowymi była pustka - ale to normalne, bo chyba zima zaskoczyła kierowców. Podszedłem do kasy przy której obsługiwała Pani D. (tak miała wpisane na identyfikatorze). Ubrana wg standardów. Powitała mnie i przyjęła zamówienie - kupiłem 2 hot dogi. Zaproponowała mi dodatkową aktywną sprzedaż w formie napoju. Poinformowała o kwocie do zapłaty i zapytała o karcie vitay. Po zrobieniu hot dogów pożegnała mnie z uśmiechem. Ogólnie to miła obsługa na stacji. Polecam

Tomasz_825

21.12.2009

ORLEN

Placówka

Legnica, Domeyki 1a

Nie zgadzam się (25)
Wracając do domu...
Wracając do domu postanowiłem zajechać na stację ORLENU w Złotoryi. Były to godziny popołudniowe i do tego jeszcze sobota. PO wejściu do sklepu okazuje się, że jest tylko jedna kasa otwarta, a do tego kolejka ogromna. Po chwili na sali sprzedaży pojawiła się druga sprzedającą. Podeszlem do kasy i poprosiłem kawę z mlekiem. Obsługiwała mnie Pani M. - tak wyczytałem z identyfikatora na którym było niedbale i niewidocznie napisane imię. Pani M. wzięła pieniążki za kawę, skasowała nie, wydała resztę i paragon i naliczyła punkty do karty vitay - wszystkie te czynności przeprowadziła w milczeniu. Brak było aktywnej sprzedaży. Po odejściu od kasy postanowiłem jeszcze rozejrzeć się po sklepie - produkty były poukładane wg asortymentu, ceny na produktach były także. Zajrzałem także do toalety - było czysta, a lista czystości była podpisana co godzinę. Ogólnie wszystko było by dobrze gdyby nie te milczenie

Tomasz_825

06.12.2009

ORLEN

Placówka

Złotoryja, Legnicka 9

Nie zgadzam się (18)
Przyjechałem na stację...
Przyjechałem na stację paliw aby zakupić hot dogi. Po wejściu do sklepu zauważyłem peronowego rozmawiającego ze sprzedawczyniami - klijenci na peronie niestety sami się tankowali. Zamówiłem hot doga do którego pracownik zaproponował mi aktywną sprzedaż - pepsi za którę dostanę więcej punktów do karty vitay. Zostałem takżę poinformowany o promocji Orlenu. Ogólnie miła obsługa wg standardów. Polecam stację.

Tomasz_825

06.12.2009

ORLEN

Placówka

Legnica, Jaworzyńska 238

Nie zgadzam się (21)
Po wejściu na...
Po wejściu na salę sprzedaży zostalem milo powitany przez sprzedawcę. Sprzedawca zapytał z którego stanowiska tankowałem, zaproponował aktywną sprzedaż w postaci zakupu płynu do spryskiwaczy i dodatkowego produktu przy okazji biorąc udział w obecnej promocji. Następnie zapytał czy wystawić fakturę na paliwo i towar. Po czym sfinalizował tranzakcję wydając mi resztę fakturę vat i naliczając punkty na kartę vitay. Na koniec sprzedawca podziękował i się ze mną pożegnał.

Tomasz_825

01.12.2009

ORLEN

Placówka

Lwówek Śląski, Jaśkiewicza 15

Nie zgadzam się (26)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi