Opinie użytkownika (4)

Dnia 08.11 odwiedziłem...
Dnia 08.11 odwiedziłem sklep Reserved w centrum handlowym AKS w Chorzowie. Postanowiłem zorientować się w ofercie firmy z zakresu spodni męskich. Po wejściu do sklepu zostałem zapytany przez pracownika, czy potrzebuję pomocy. Podziękowałem serdecznie, po czym rozpocząłem przegląd towaru. Dwie pary przypadły mi do gustu, więc przymierzyłem obie. Okazały się pasować doskonale (jedna para z wyprzedaży, druga z aktualnej oferty), zdecydowałem więc dokonać zakupu. Właściwie tutaj rozpoczyna się istota mojej relacji. Udałem się do kasy, gdzie chciałem uregulować należność kartą płatniczą. Niestety okazało się, że sklep ma problemy z terminalem do kart. Obsługująca mnie pani poprosiła o chwilkę cierpliwości, zadzwoniła do banku (bądź firmy zajmującej się obsługą terminali, dokładnie nie usłyszałem z kim prowadziła rozmowę) w celu wyjaśnienia sprawy. Okazało się, iż problemu nie da się rozwiązać w danym momencie. Sprzedawczyni zaproponowała mi przechowanie ubrań do dnia następnego (nie posiadałem przy sobie gotówki), na co ochoczo przystałem. Po odbiór spodni miałem się stawić dnia następnego (09.11), lecz niestety zbieg kilku okoliczności uniemożliwił mi załatwienie tej sprawy. Wykonałem telefon do sklepu Reserved i po krótkiej, miłej konwersacji bez problemowo uzgodniłem, że spodnie mogą jeszcze poczekać na moją wizytę. Dnia 10.11 (stąd data mojej obserwacji, jako data zakupu) udałem się ponownie do sklepu i sfinalizowałem tranzakcję.

Tomasz_61

27.11.2008

Reserved

Placówka

Chorzów, Parkowa 20

Nie zgadzam się (34)
Dnia 25.11 otrzymałem...
Dnia 25.11 otrzymałem telefon z firmy Orange, dzwoniono z infolinii firmy. Pani konsultantka wykonała telefon w celu przedstawienia mi oferty przedłużenia umowy na usługi telekomunikacyjne. Rozmowa cechowała się wysokim profesjonalizmem ze strony konsultanki, bardzo rzeczowo i dokladnie odpowiadała na moje pytania. Okazała się bardzo pomocna przy wyborze odpowiedniej taryfy, sprawnie przeprowadziła mnie przez gąszcz ofert dodatkowych (opcjonalnych), dzięki czemu skomponowaliśmy ofertę, która w pełni zaspokoiła moje potrzeby. Największe uznanie wywołała jednak we mnie cierpliwość, z jaką konsultantka przedstawiała mi poszczególne modele telefonów, możliwe do wybrania w preferowanym przeze mnie abonamencie. Po informacjach z mojej strony, jakie funkcje są dla mnie istote, zaoferowała mi kilkanaście modeli telefonów, opisując każdy z osobna, pokazując mocne i słabsze (co jest dla mnie szczególnie cenną informacją) strony. Zaoferowała mi czas do namysłu, w celu wybrania telefonu. Całość rozmowy odbywała się w bardzo miłej atmosferze, muszę szczerze przyznać, iż bardzo pozytywnie odebrałem ten telefon. Dlatego wystawiam najwyższą ocenę.

Tomasz_61

25.11.2008

Orange

Placówka

Nie zgadzam się (24)
Dnia 18.11 udałem...
Dnia 18.11 udałem się do marketu Castorama w celu zakupu farb, oraz paneli podłogowych. Przy obu zakupach potrzebowałem porad dotyczących właściwości produktów. Na dziele farby na wszystkie moje pytania udzielono mi rzeczowych odpowiedzi oraz doradzono, którą farbę zakupić, dodatkowo uzyskałem pomoc w wyborze odpowiednich narzędzi do malowania (wałek, pędzel), korzystałem z mieszalnika farb, przy którym również odbyłem bardzo konkretną rozmowę, pozwalającą mi wybrać odpowiedni typ farby. Następnie udałem się na dział drewno, w którym znajdują się panele podłogowe. Poprosiłem pracownika o konsultację w sprawie mat i gąbek umieszczanych pod panelem, którą oczywiście otrzymałem. Wybraliśmy odpowiedni rodzaj, który dobrany został po moim opisie podłogi pomieszczenia, w którym będą montowane panele. Wszystko odbyło się bardzo sprawnie i w miłej atmosferze.

Tomasz_61

19.11.2008

Castorama

Placówka

Chorzów, Sportowa 31

Nie zgadzam się (21)
Udałem się do...
Udałem się do salonu operatora telefonii komórkowej Era w celu zapoznania się z aktualną ofertą firmy, gdyż zamierzam w najbliższym czasie zmienić operatora. Po wejściu do salonu zostałem natychmiastowo przywitany przez konsultantkę salonu, p. Barbarę S. Podczas całej wizyty p. Barbara zajmowała się moją osobą. Bardzo rzeczowo przedstawiła mi ofertę dla klientów indywidualnych, jak i firm. Wskazała na korzyści poszczególnych wariantów, przekazała kserokopie ofert, jak również odpowiednie ulotki z aktualnymi promocjami. Odpowiedziała na wszystkie moje pytania, sam dopytując się o istotne szczegóły. Cała wizyta przebiegała w miłej atmosferze, pełnej fachowości.

Tomasz_61

16.10.2008

T-Mobile

Placówka

Świętochłowice, 3 Maja 185

Nie zgadzam się (18)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi