Opinia użytkownika: Tomasz_61
Dotycząca firmy: Reserved
Treść opinii: Dnia 08.11 odwiedziłem sklep Reserved w centrum handlowym AKS w Chorzowie. Postanowiłem zorientować się w ofercie firmy z zakresu spodni męskich. Po wejściu do sklepu zostałem zapytany przez pracownika, czy potrzebuję pomocy. Podziękowałem serdecznie, po czym rozpocząłem przegląd towaru. Dwie pary przypadły mi do gustu, więc przymierzyłem obie. Okazały się pasować doskonale (jedna para z wyprzedaży, druga z aktualnej oferty), zdecydowałem więc dokonać zakupu. Właściwie tutaj rozpoczyna się istota mojej relacji. Udałem się do kasy, gdzie chciałem uregulować należność kartą płatniczą. Niestety okazało się, że sklep ma problemy z terminalem do kart. Obsługująca mnie pani poprosiła o chwilkę cierpliwości, zadzwoniła do banku (bądź firmy zajmującej się obsługą terminali, dokładnie nie usłyszałem z kim prowadziła rozmowę) w celu wyjaśnienia sprawy. Okazało się, iż problemu nie da się rozwiązać w danym momencie. Sprzedawczyni zaproponowała mi przechowanie ubrań do dnia następnego (nie posiadałem przy sobie gotówki), na co ochoczo przystałem. Po odbiór spodni miałem się stawić dnia następnego (09.11), lecz niestety zbieg kilku okoliczności uniemożliwił mi załatwienie tej sprawy. Wykonałem telefon do sklepu Reserved i po krótkiej, miłej konwersacji bez problemowo uzgodniłem, że spodnie mogą jeszcze poczekać na moją wizytę. Dnia 10.11 (stąd data mojej obserwacji, jako data zakupu) udałem się ponownie do sklepu i sfinalizowałem tranzakcję.