Opinie użytkownika (2)

Zamówiłem ze sklepu...
Zamówiłem ze sklepu internetowego ładowarkę do komputera. Podałem danesiedziby firmy, w której pracuję do faktury oraz inne dane miejsca dostarczenia przesyłki. Po dwóch dniach od zamówienia otrzymałem telefon od kuriera, że czeka na mnie z paczką w siedzibie firmy. Kurier nie przedstawił się, nie powidział jaką ma przesyłkę, tylko od razu przedstawił swoje pretensje, że nie ma mnie tam gdzie on czeka. Wyjaśniłem mu, że najprawdopodobniej popełniono błąd przy adresowaniu przesyłki, bo miała być dostarczona w inne miejsce. Poprosiłem go, by wracając podrzucił ją do mnie, bo w sumie siedziba jego firmy jest w tym samym mieście co ja. Pan oświadczył, że mu się to nie opłaca, gdyż zarabia na dostarczeniu paczki 2,10 zł i jak chcę do mogę sobie odebrać paczkę w centrali. Kurier, jako bezpośrednio kontaktujący się ze mną, rezprezentuje swoją frimę, a więc buduje jej wizreunek w moich oczach. Nie interesuje mnie ile mu płaca za wykonanie konkretnego zadania oraz czy mu po drodze by dostarczyć przesyłkę. W sytuacji zaistnienia problemu powinien spokojnie wyjaśnić co można zrobić, tak by ostatecznie usługa została wykonana rzetelnie.

Tomasz_465

18.06.2009

GLS

Placówka

Nie zgadzam się (21)
Jako użytkownik bezprzewodowego...
Jako użytkownik bezprzewodowego internetu iPlus, borykam się często z trudnościami w połączeniu z siecią. Od pewnego momentu sytuacje na tyle zaczęły się powtarzać, że postanowiłem wybrać się do Salonu Plusa, w którym dokonałem zakupu urzędzenia/usługi. Ucieszyłem się gdy się okazało, że osoba, która sprzedawała mi urządzenie właśnie jest w pracy i mogę z nią porozmawiać. Moja radość jednak szybko zmieniła się w zaskoczenie, gdyż po opisaniu przeze mnie problemu, nikt w salonie nie był w stanie wskazać mi rozwiązania. Pracownik salonu powiedział, że oni nie zajmują się tymi sprawami i mi nie pomogą, jednak jak chcę to mogę sobie pojść do głównego salonu Plusa. Starałem się zasugerować pracownikowi, że jest to dziwne, że sprzedają usługę i biorą za to duże pieniądze co miesiąc, ale jak są jakieś problemy, to już nie potrafią zająć się sprawą. Nie pozostało nic innego jak wybrać do głównego salonu. Tam osoba z działu obsługi klienta indywidualnego była zaskoczona, że tak zostałem potraktowany, gdyż każdy salon ma obowiązek zająć się problemem, a nie odsyłać do innych. Tutaj na szczęście sprawa została szybko załatwiona. Salon, w którym dokonałem zakupu usługi stracił moje zaufanie i w przypadku ponownych problemów na pewno nie pójdę już tam. Niestety takie podejście odbija się na wizerunku dla całej sieci, a przy tak dużej konkurencji na rynku należy dbać o każdego klienta, zwłaszcza tego, który zawiązuje umowę na długi czas i płaci regularnie za usługę. Zakładam, że w momencie wygaśnięcia umowy zmienię operatora na innego.

Tomasz_465

11.06.2009

PLUS

Placówka

Zielona Góra, Bohaterów Westerplatte 56

Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi