Opinia użytkownika: Tomasz_465
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Jako użytkownik bezprzewodowego internetu iPlus, borykam się często z trudnościami w połączeniu z siecią. Od pewnego momentu sytuacje na tyle zaczęły się powtarzać, że postanowiłem wybrać się do Salonu Plusa, w którym dokonałem zakupu urzędzenia/usługi. Ucieszyłem się gdy się okazało, że osoba, która sprzedawała mi urządzenie właśnie jest w pracy i mogę z nią porozmawiać. Moja radość jednak szybko zmieniła się w zaskoczenie, gdyż po opisaniu przeze mnie problemu, nikt w salonie nie był w stanie wskazać mi rozwiązania. Pracownik salonu powiedział, że oni nie zajmują się tymi sprawami i mi nie pomogą, jednak jak chcę to mogę sobie pojść do głównego salonu Plusa. Starałem się zasugerować pracownikowi, że jest to dziwne, że sprzedają usługę i biorą za to duże pieniądze co miesiąc, ale jak są jakieś problemy, to już nie potrafią zająć się sprawą. Nie pozostało nic innego jak wybrać do głównego salonu. Tam osoba z działu obsługi klienta indywidualnego była zaskoczona, że tak zostałem potraktowany, gdyż każdy salon ma obowiązek zająć się problemem, a nie odsyłać do innych. Tutaj na szczęście sprawa została szybko załatwiona. Salon, w którym dokonałem zakupu usługi stracił moje zaufanie i w przypadku ponownych problemów na pewno nie pójdę już tam. Niestety takie podejście odbija się na wizerunku dla całej sieci, a przy tak dużej konkurencji na rynku należy dbać o każdego klienta, zwłaszcza tego, który zawiązuje umowę na długi czas i płaci regularnie za usługę. Zakładam, że w momencie wygaśnięcia umowy zmienię operatora na innego.