Opinia użytkownika: Tomasz_465
Dotycząca firmy: GLS
Treść opinii: Zamówiłem ze sklepu internetowego ładowarkę do komputera. Podałem danesiedziby firmy, w której pracuję do faktury oraz inne dane miejsca dostarczenia przesyłki. Po dwóch dniach od zamówienia otrzymałem telefon od kuriera, że czeka na mnie z paczką w siedzibie firmy. Kurier nie przedstawił się, nie powidział jaką ma przesyłkę, tylko od razu przedstawił swoje pretensje, że nie ma mnie tam gdzie on czeka. Wyjaśniłem mu, że najprawdopodobniej popełniono błąd przy adresowaniu przesyłki, bo miała być dostarczona w inne miejsce. Poprosiłem go, by wracając podrzucił ją do mnie, bo w sumie siedziba jego firmy jest w tym samym mieście co ja. Pan oświadczył, że mu się to nie opłaca, gdyż zarabia na dostarczeniu paczki 2,10 zł i jak chcę do mogę sobie odebrać paczkę w centrali. Kurier, jako bezpośrednio kontaktujący się ze mną, rezprezentuje swoją frimę, a więc buduje jej wizreunek w moich oczach. Nie interesuje mnie ile mu płaca za wykonanie konkretnego zadania oraz czy mu po drodze by dostarczyć przesyłkę. W sytuacji zaistnienia problemu powinien spokojnie wyjaśnić co można zrobić, tak by ostatecznie usługa została wykonana rzetelnie.