Dobrze. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.
Dzień dobry, dziękujemy za przedstawioną opinię. Cieszymy się, że jest Pan zadowolony z naszych usług. Pana punkt widzenia jest dla nas bardzo ważny. Zachęcamy do ponownego wyrażania opinii na temat jakości obsługi naszego Banku. Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie, PKO Bank Polski.
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Ogólnie obsługa nie za bardzo miła, Panie nie potrafią do końca wyjaśnić kiedy zostanie podłączona kablówka, po dekoder musiałem chodzić 4 razy ponieważ, po ciągłym chodzeniu i upominaniu się o dekoder w końcu przyszedł, ale jeszcze tydzień był problem z przyjechaniem montera do zamontowania go. Bardzo niewygodnym jest brak kontaktu telefonicznego z obsługa biura ponieważ nie posiadają telefonu kontaktowego.
Dziękujemy za Pana opinię. Chcielibyśmy poznać szczegóły wizyty w lokalnym Biurze Obsługi Klienta w Choszcznie, dlatego też skontaktujemy się z Panem poprzez wiadomość prywatną. Kontakt z Biurem Obsługi Klienta jest tylko i wyłącznie osobisty, nie ma możliwości połączenia telefonicznego. W przyszłości możemy zaproponować kontakt z Telefonicznym Centrum Obsługi Klienta, które powstało z myślą o Państwa wygodzie. Grupa wyszkolonych i kompetentnych konsultantów udzieli Państwu wszelkich niezbędnych informacji. Bez wychodzenia z domu mogą Państwo załatwić wiele spraw, zakupić nowe usługi, sprawdzić płatności oraz zgłosić nieprawidłowości. [Aleks]
Niestety nie otrzymaliśmy danych Abonenta w związku z powyższym nie mogliśmy ustosunkować się do opinii odnośnie obsługi w lokalnej Placówce. [Aleks]
Straszne kolejki w...
Straszne kolejki w tym banki jeżeli chodzi o załatwienie jakiś spraw, w porach popołudniowych obsługująca jedna osoba bądź max dwie a kolejki po 10/15 osób, ogólnie strasznie długo się czeka po pieniądze bądź dokonanie wpłat.
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Podczas inwentaryzacji w...
Podczas inwentaryzacji w sklepie na paru półkach zaobserwowany brud, słoiki poprzyklejane do blatów, część słoików otwartych na, szczególnie górne półki zakurzone w strasznym stanie na stoiskach ze słoikami.O godzinie 21 przed inwentaryzacją w czasie otwarcia sklepu mało personelu na sklepie. Ogólnie przestraszył mnie ten brud na półkach.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.