Opinie użytkownika (10)

Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Tomasz_1881

18.01.2017

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na...
Świetnie. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_1881

18.01.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_1881

31.08.2016

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
21.02.2021
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękujemy za przedstawioną opinię. Cieszymy się, że jest Pan zadowolony z naszych usług. Pana punkt widzenia jest dla nas bardzo ważny. Zachęcamy do ponownego wyrażania opinii na temat jakości obsługi naszego Banku. Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie, PKO Bank Polski.
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_1881

30.08.2016

Alior Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_1881

30.08.2016

Allianz

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_1881

30.08.2016

ERGO Hestia

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_1881

30.08.2016

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ogólnie obsługa nie...
Ogólnie obsługa nie za bardzo miła, Panie nie potrafią do końca wyjaśnić kiedy zostanie podłączona kablówka, po dekoder musiałem chodzić 4 razy ponieważ, po ciągłym chodzeniu i upominaniu się o dekoder w końcu przyszedł, ale jeszcze tydzień był problem z przyjechaniem montera do zamontowania go. Bardzo niewygodnym jest brak kontaktu telefonicznego z obsługa biura ponieważ nie posiadają telefonu kontaktowego.

Tomasz_1881

21.03.2013

Vectra

Placówka

Choszczno, Grunwaldzka 36

Nie zgadzam się (1)
16.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Pana opinię. Chcielibyśmy poznać szczegóły wizyty w lokalnym Biurze Obsługi Klienta w Choszcznie, dlatego też skontaktujemy się z Panem poprzez wiadomość prywatną. Kontakt z Biurem Obsługi Klienta jest tylko i wyłącznie osobisty, nie ma możliwości połączenia telefonicznego. W przyszłości możemy zaproponować kontakt z Telefonicznym Centrum Obsługi Klienta, które powstało z myślą o Państwa wygodzie. Grupa wyszkolonych i kompetentnych konsultantów udzieli Państwu wszelkich niezbędnych informacji. Bez wychodzenia z domu mogą Państwo załatwić wiele spraw, zakupić nowe usługi, sprawdzić płatności oraz zgłosić nieprawidłowości. [Aleks] Niestety nie otrzymaliśmy danych Abonenta w związku z powyższym nie mogliśmy ustosunkować się do opinii odnośnie obsługi w lokalnej Placówce. [Aleks]
Straszne kolejki w...
Straszne kolejki w tym banki jeżeli chodzi o załatwienie jakiś spraw, w porach popołudniowych obsługująca jedna osoba bądź max dwie a kolejki po 10/15 osób, ogólnie strasznie długo się czeka po pieniądze bądź dokonanie wpłat.

Tomasz_1881

21.03.2013

PKO BP

Placówka

Choszczno, Chrobrego 4

Nie zgadzam się (0)
20.02.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Podczas inwentaryzacji w...
Podczas inwentaryzacji w sklepie na paru półkach zaobserwowany brud, słoiki poprzyklejane do blatów, część słoików otwartych na, szczególnie górne półki zakurzone w strasznym stanie na stoiskach ze słoikami.O godzinie 21 przed inwentaryzacją w czasie otwarcia sklepu mało personelu na sklepie. Ogólnie przestraszył mnie ten brud na półkach.

Tomasz_1881

28.02.2013

Kaufland

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi