Opinie użytkownika (6)

Placówka jest dosyć...
Placówka jest dosyć mała gdyż to tylko partner, ale można przeprowadzić wszystkie podstawowe transakcje. Pani bardzo miła, uśmiechnięta i schludnie ubrana. Do wyglądu i estetyki placówki tez bez zastrzeżeń. Jedynym mankamentem jest obsługiwanie klientów tylko przez jednego pracownika. Prawdopodobnie w ciągu dnia nie ma zbyt dużo ludzi, ale wydaje mi się że zawsze w zanadrzu powinna być tez jeszcze jeden pracownik. Z racji tego czekałem na obsługę przez 20 min.

Tomasz_1665

11.08.2012

Alior Bank

Placówka

Sierpc, Płocka 32

Nie zgadzam się (0)
Pierwsze spojrzenie estetycznie,...
Pierwsze spojrzenie estetycznie, bardzo czysto, lodówki są cały czas włączone, towary dokładnie opisane, warzywa i owoce często już są przegniłe z racji cen i pobliskiego bazarku z samymi warzywami. Przy stoisku z mięsem dosyć szybka obsługa zależna od kolejki, przy większej kolejce rzadko wieczorem jest druga Pani do pomocy. Mięsa opisane i widoczne terminy przydatności. Nie miałem jeszcze okazji kupić tam nieświeżej wędliny. Podczas płatności Panie bardzo miłe ale widocznie przemęczone pewnie z kiepskiej jakości zatrudnienia. Po prostu przykro się robi. Pewnie muszą być zawsze uśmiechnięte ale podejście do klienta zadowolonego z pracy sprzedawcy tez jest ważne. Z wierzchu wszystko wydaje się ładne i przyjemnie.

Tomasz_1665

11.08.2012

Stara Wędzarnia

Placówka

Sierpc, Wiosny Ludów 3

Nie zgadzam się (1)
Miły pierwszy kontakt...
Miły pierwszy kontakt z pracownikiem serwisu, poinformowanie o najbliższej możliwości sprawdzeni samochodu przez pracowniki. W razie gdy niedługo trzeba poczekać salon posiada poczekalnie z kanapami i prasą. Zazwyczaj trzeba poczekać trochę dłużej niż zapewnił nas pracownik. W momencie wprowadzenia samochodu wymagana jest jako taka wiedza o usterkach samochodu inaczej pracownik "nie wie na czym polega problem" nie zbyt pomocny w momencie gdy klient jest całkowitym laikiem. W takiej sytuacji widzimy wzdychanie, przewracanie oczami itp. Doradztwo w zakupie części wygląda tak "mamy dwa rodzaje droższe i tańsze" nie zawsze droższe znaczy lepsze. Część którą zakupiłem zepsuła się po 2 miesiącach a powinna wytrzymać minimum rok i nast 300 zł poszło w błoto. Mimo wszystko część została założona prawidłowo określony czas pracy przy samochodzie prawidłowy, a cena robocizny też przyzwoita.

Tomasz_1665

02.08.2012

Premio Auto-Serwis

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pierwsze wrażenie z...
Pierwsze wrażenie z wyglądu bardzo zadbane, przy wejściu cały czas stoi ochroniarz, nie brakowało koszyków. Przy każdym pytaniu kolejnych pracowników obsługi bardzo rzeczowe i miłe pokierowanie do odpowiedniej półki. Duży asortyment lecz w niektórych półkach nieporządek i braki w zatowarowaniu. Przy stoisku z rybami, mrożone ryby w których jest więcej lodu niz samych ryb, a ceny jak za dobre ryby. Ogólnie zadowolony z pobytu gdyby nie te małe niuanse które zmieniają myślenie klientów na to że na każdym produkcie próbują oszukać.

Tomasz_1665

18.07.2012

Auchan

Placówka

Płock, Wyszogrodzka 140

Nie zgadzam się (0)
Od samego wejścia...
Od samego wejścia do banku panuje nerwowa atmosfera która udziela się każdemu wchodzącemu petentowi z powodu ciągłych kolejek w tym banku. Jest przynajmniej 8 okienek z których przyjmują klientów max 2 niezależnie od ilości klientów banku. Pracownicy i kierowniczka nieczuli na skargi klientów udając że nie słyszą skarg przemykają tylko między kasami. Podczas obsługi klientów są prowadzone prywatne rozmowy pomiędzy kasjerami mimo ze kolejki tylko się powiększają. Klienci indywidualni są przyjmowani na jakimś zapleczu, w stylu pokoju socjalnego zamiast w dostosowanym do tego biura. Pracownicy z obsługą klienta chyba zatrzymali się w latach stanu wojennego. Wiedza personelu jest uboga przy poważniejszych transakcjach za każdym razem proszony jest kierownik i po 15 min dochodzenia razem rozwiązują problem. Estetycznie brak zastrzeżeń jest czysto. Na wizytę w tym banku przy najprostszych sprawach trzeba przeznaczyć min 2 godz.

Tomasz_1665

15.07.2012

PKO BP

Placówka

Sierpc, Braci Tułodzieckich 17A

Nie zgadzam się (0)
02.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Na samym wejściu...
Na samym wejściu miłe przyjęcie uśmiechnięta twarz, kontakt wzrokowy. Po rozpoczęciu badania lekarka wysłuchuje dokładnie problemu z uzębieniem, tłumaczy na czym polega problem i przedstawia sposób leczenia. Delikatna nie męczy pacjenta gdy boli przestaje i za chwile delikatniej pracuje. Atmosfera w gabinecie jest przyjazna i bezstresowa. Sprzęt jest trochę przestarzały ale w pełni funkcjonalny. Cena trochę za wysoka, ale nie przesadzona. Zadowolony z pobytu na pewno tam wrócę i będę zachęcał znajomych aby u tej Pani się leczyli.

Tomasz_1665

15.07.2012

Prywatny Gabinet Dentystyczny

Placówka

Sierpc, Wiosny ludów

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi