Opinia użytkownika: Tomasz_1665
Dotycząca firmy: Premio Auto-Serwis
Treść opinii: Miły pierwszy kontakt z pracownikiem serwisu, poinformowanie o najbliższej możliwości sprawdzeni samochodu przez pracowniki. W razie gdy niedługo trzeba poczekać salon posiada poczekalnie z kanapami i prasą. Zazwyczaj trzeba poczekać trochę dłużej niż zapewnił nas pracownik. W momencie wprowadzenia samochodu wymagana jest jako taka wiedza o usterkach samochodu inaczej pracownik "nie wie na czym polega problem" nie zbyt pomocny w momencie gdy klient jest całkowitym laikiem. W takiej sytuacji widzimy wzdychanie, przewracanie oczami itp. Doradztwo w zakupie części wygląda tak "mamy dwa rodzaje droższe i tańsze" nie zawsze droższe znaczy lepsze. Część którą zakupiłem zepsuła się po 2 miesiącach a powinna wytrzymać minimum rok i nast 300 zł poszło w błoto. Mimo wszystko część została założona prawidłowo określony czas pracy przy samochodzie prawidłowy, a cena robocizny też przyzwoita.