Opinia użytkownika: Tomasz_1665
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Od samego wejścia do banku panuje nerwowa atmosfera która udziela się każdemu wchodzącemu petentowi z powodu ciągłych kolejek w tym banku. Jest przynajmniej 8 okienek z których przyjmują klientów max 2 niezależnie od ilości klientów banku. Pracownicy i kierowniczka nieczuli na skargi klientów udając że nie słyszą skarg przemykają tylko między kasami. Podczas obsługi klientów są prowadzone prywatne rozmowy pomiędzy kasjerami mimo ze kolejki tylko się powiększają. Klienci indywidualni są przyjmowani na jakimś zapleczu, w stylu pokoju socjalnego zamiast w dostosowanym do tego biura. Pracownicy z obsługą klienta chyba zatrzymali się w latach stanu wojennego. Wiedza personelu jest uboga przy poważniejszych transakcjach za każdym razem proszony jest kierownik i po 15 min dochodzenia razem rozwiązują problem. Estetycznie brak zastrzeżeń jest czysto. Na wizytę w tym banku przy najprostszych sprawach trzeba przeznaczyć min 2 godz.