PIERWSZE WRAŻENIE ODNIESIONE PO WEJŚCIU DO SKLEPU POZYTYWNE. CZYSTO I SCHLUDNIE. NIESTETY SKLEP POSIADA MAŁA PRZESTRZEŃ JAK NA SKLEP SAMOOBSŁUGOWY. BARDZO CIASNO CO UTRUDNIA PORUSZANIE SIĘ WIĘKSZEJ LICZBIE KLIENTÓW. POZA TYM CENY CIĘŻKO OKREŚLIĆ CENY BEZ POMOCY OBSŁUGI SKLEPU. SKLEP POSIADA DWIE KASY Z CZEGO CZYNNA JEST JEDNA CO WYDŁUŻA OCZEKIWANIE NA SKASOWANIE PRZY WIĘKSZEJ LICZBIE KLIENTÓW.
Podczas zakupów napotkałem kilkakrotnie na źle oznakowane ceny tzn. ceny na hali sprzedaży różniły się od cen przy kasie. Jednak obsługa sklepu zajmująca się reklamacji szybko i kompetentnie wyjaśniła sprawę. Na działach gdzie towar podają obsługa sklepu tj. wędliny, ryby długo trzeba oczekiwać na obsługę. Przy kasach brak kolejek ponieważ jest uruchomiona dostateczna ilość kas umożliwiająca płyną obsługę
TEREN STACJI CZYSTY I ZADBANY. SKLEP CZYSTY A TOWAR DOBRZE WYEKSPONOWANY. OBSŁUGA MIŁA. TOALETY CZYSTE. OBSŁUGA STACJI PRZYKŁADA SIĘ DO PROMOWANIA ARTYKUŁÓW PROMOCYJNYCH. DUŻY ASORTYMENT OFEROWANYCH TOWARÓW. CAŁA STACJA JAK I TOALETA PRZYSTOSOWANE DO OBSŁUGI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH. SZYBKA OBSŁUGA KLIENTÓW PRZEZ OBSŁUGĘ STACJI.
EKSPOZYCJA ŹLE WIDOCZNA. MAŁO ASORTYMENT TOWARÓW NABIAŁOWYCH. CENÓWKI TOWARÓW USTAWIONE PRAWIDŁOWO. LOKAL CZYSTY I SCHLUDNY. ZBYT DUŻY BAŁAGAN PRZY KASIE JEŻELI CHODZI O UŁOŻENIE TOWARÓW. OBSŁUGO MIŁA I KULTURALNA. UŁOŻENIE TOWARÓW NIE POWODUJĄCE ZAGROŻENIE DLA KLIENTÓW. LOKAL NIE DOSTOSOWANY DO OBSŁUGI OSUBI NIEPEŁNOSPRAWNYCH.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.