Obserwacja dotyczy wyłącznie czasu oczekiwania na obsługę. Otóż bardzo denerwującą rzeczą jest to, że nie ma 1 kolejki do wszystkich stanowisk. To powoduje, że wchodząc trzeba się ustawić w jednej z kolejek i nigdy nie wiadomo jak długo będzie się w niej stać. W momencie kiedy zostaje otworzona kolejna kasa - osoba która weszła znacznie później po mnie jest obsłużona a ja dalej czekam ... moim rekordem jest ok.10 minut oczekiwania ! 1 kolejka do wszystkich okienek jest najbardziej skuteczna. Kiedy już coś zamówię prawie zawsze muszę oczekiwać ok.2-3 minut na kanapkę. Nie rozumiem dlaczego nie leżą na półce wcześniej - szczególnie te najbardziej popularne ?
Chciałbym ocenić jakość obsługi w sklepie Tchibo. Wszedłem do niego o godzinie największego ruchu - mnóstwo osób w sklepie każdy coś ogląda, coś kupuje lub o coś pyta. Zapytałem i ja ponieważ szukałem konkretnej rzeczy. Pomimo tego, że Pani wykładała jakiś towar na półkach postanowiła poszukać ze mną tego czego szukałem i zrobiła to z uśmiechem. Pani przy stoisku z parzeniem kawy również nie wykazywała zdenerwowania pomimo sporej kolejki i znalazła siłę na uśmiech dla każdego klienta.Ktoś powie - a co w tym nienaturalnego ? Otóż moim zdaniem dobrą obsługę w sklepach można poznać nie wtedy kiedy nie ma ruchu a personel "rzuca" się na klienta ale właśnie kiedy jest "urwanie głowy". Personel Tchibo w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu świetnie sobie radzi w takich momentach.
Witam Panie Tomaszu i jednocześnie dziękuję za wypowiedź na temat sklepu Tchibo w Galerii Dominikańskiej. Cieszymy się, że i docenia Pan najwyższą jakość obsługi w Tchibo. Pozdrawiam i zapraszam na kolejne zakupy i kolejną kawę. Ilona Wróblewska/ Tchibo Warszawa
Robię zakupy w...
Robię zakupy w tym sklepie raz na 2-3 dni. Chciałbym podkreślić, że jakoś obsługi jest tu bardzo przyzwoita. Zatrzymany pracownik chętnie udzieli o poszukiwanym towarze a pracownik kasy zawsze wita i żegna klienta. pracownicy bardzo dobrze reagują na stres pracy pod presją czasu np.wtedy kiedy są długie kolejki robią wszystko, aby jak najszybciej obsłużyć klientów.
Często dzwonię na infolinię DIALOG Media. Dodzwonienie się tutaj jest bardzo trudne - czasami czas oczekiwania na połączenie to ok.10 minut przy czym - co chciałbym podkreślić - automat nie informuje jaka jest długość kolejki oczekujących na połączenie. Dla mnie to absolutnie niedopuszczalne. Po dodzwonieniu się sprawa zazwyczaj rozwiązywana jest w miarę sprawnie.
Posiadam konto w Banku Millennium od wielu lat i chciałbym podzielić się pewną obserwacją. Wchodząc do banku mam w zwyczaju poczekać chwilę na reakcję pracowników - nigdy nie podchodzę do pierwszego wolnego stolika. Dlaczego ? Ponieważ nie wiem który z pracowników pomoże mi w mojej konkretnej sprawie a poza tym wychodzę z założenia, że pracownik pochylony nad dokumentami wykonuje właśnie ważną pracę. Tak więc wchodzę do oddziału i po chwili ZAWSZE podchodzi do mnie pracownik z pytaniem: w czym mogę pomóc ? i kieruje mnie do odpowiedniej osoby. jeśli zbyt długo oczekuję w kolejce - najczęściej jestem informowany ile muszę jeszcze poczekać. pracownicy są najczęściej kompetentni a jeśli czegoś nie wiedzą - obiecują oddzwonić z informacją.formalności załatwiane są w miarę sprawnie.Takie zachowanie pracowników powoduje, że z przyjemnością załatwiam formalności w Banku Millennium choć prowadzenie konta osobistego kosztuje 15zł/miesięcznie. Warto zapłacić za dobrą jakość obsługi.
Tankuję na tej stacji co kilka dni. Każdy z pracowników jest bardzo kompetentny i życzliwy. Zawsze witają i żegnają klienta przy kasie a także chętnie udzielają pomocy przy poszukiwaniach konkretnego towaru w sklepie. Nigdy nie wdają się w zbędne dyskusje - co ja jako klient bardzo sobie cenię. Stacja paliw nie jest tania, ale życzliwość pracowników powoduje, że chętnie się tu wraca.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.