Opinie użytkownika (6)

Obserwacja dotyczy wyłącznie...
Obserwacja dotyczy wyłącznie czasu oczekiwania na obsługę. Otóż bardzo denerwującą rzeczą jest to, że nie ma 1 kolejki do wszystkich stanowisk. To powoduje, że wchodząc trzeba się ustawić w jednej z kolejek i nigdy nie wiadomo jak długo będzie się w niej stać. W momencie kiedy zostaje otworzona kolejna kasa - osoba która weszła znacznie później po mnie jest obsłużona a ja dalej czekam ... moim rekordem jest ok.10 minut oczekiwania ! 1 kolejka do wszystkich okienek jest najbardziej skuteczna. Kiedy już coś zamówię prawie zawsze muszę oczekiwać ok.2-3 minut na kanapkę. Nie rozumiem dlaczego nie leżą na półce wcześniej - szczególnie te najbardziej popularne ?

Tomasz_1124

25.06.2010

McDonald's

Placówka

Wrocław, Gen. Kniaziewicza 2/4

Nie zgadzam się (12)
Chciałbym ocenić jakość...
Chciałbym ocenić jakość obsługi w sklepie Tchibo. Wszedłem do niego o godzinie największego ruchu - mnóstwo osób w sklepie każdy coś ogląda, coś kupuje lub o coś pyta. Zapytałem i ja ponieważ szukałem konkretnej rzeczy. Pomimo tego, że Pani wykładała jakiś towar na półkach postanowiła poszukać ze mną tego czego szukałem i zrobiła to z uśmiechem. Pani przy stoisku z parzeniem kawy również nie wykazywała zdenerwowania pomimo sporej kolejki i znalazła siłę na uśmiech dla każdego klienta.Ktoś powie - a co w tym nienaturalnego ? Otóż moim zdaniem dobrą obsługę w sklepach można poznać nie wtedy kiedy nie ma ruchu a personel "rzuca" się na klienta ale właśnie kiedy jest "urwanie głowy". Personel Tchibo w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu świetnie sobie radzi w takich momentach.

Tomasz_1124

25.06.2010

Tchibo

Placówka

Wrocław, Pl. Dominikański 3

Nie zgadzam się (27)
01.04.2022
Odpowiedź firmy
Witam Panie Tomaszu i jednocześnie dziękuję za wypowiedź na temat sklepu Tchibo w Galerii Dominikańskiej. Cieszymy się, że i docenia Pan najwyższą jakość obsługi w Tchibo. Pozdrawiam i zapraszam na kolejne zakupy i kolejną kawę. Ilona Wróblewska/ Tchibo Warszawa
Robię zakupy w...
Robię zakupy w tym sklepie raz na 2-3 dni. Chciałbym podkreślić, że jakoś obsługi jest tu bardzo przyzwoita. Zatrzymany pracownik chętnie udzieli o poszukiwanym towarze a pracownik kasy zawsze wita i żegna klienta. pracownicy bardzo dobrze reagują na stres pracy pod presją czasu np.wtedy kiedy są długie kolejki robią wszystko, aby jak najszybciej obsłużyć klientów.

Tomasz_1124

17.06.2010

LIDL

Placówka

Wrocław, al. Karkonoska 85

Nie zgadzam się (17)
Często dzwonię na...
Często dzwonię na infolinię DIALOG Media. Dodzwonienie się tutaj jest bardzo trudne - czasami czas oczekiwania na połączenie to ok.10 minut przy czym - co chciałbym podkreślić - automat nie informuje jaka jest długość kolejki oczekujących na połączenie. Dla mnie to absolutnie niedopuszczalne. Po dodzwonieniu się sprawa zazwyczaj rozwiązywana jest w miarę sprawnie.

Tomasz_1124

17.06.2010

Dialog

Placówka

Nie zgadzam się (18)
Posiadam konto w...
Posiadam konto w Banku Millennium od wielu lat i chciałbym podzielić się pewną obserwacją. Wchodząc do banku mam w zwyczaju poczekać chwilę na reakcję pracowników - nigdy nie podchodzę do pierwszego wolnego stolika. Dlaczego ? Ponieważ nie wiem który z pracowników pomoże mi w mojej konkretnej sprawie a poza tym wychodzę z założenia, że pracownik pochylony nad dokumentami wykonuje właśnie ważną pracę. Tak więc wchodzę do oddziału i po chwili ZAWSZE podchodzi do mnie pracownik z pytaniem: w czym mogę pomóc ? i kieruje mnie do odpowiedniej osoby. jeśli zbyt długo oczekuję w kolejce - najczęściej jestem informowany ile muszę jeszcze poczekać. pracownicy są najczęściej kompetentni a jeśli czegoś nie wiedzą - obiecują oddzwonić z informacją.formalności załatwiane są w miarę sprawnie.Takie zachowanie pracowników powoduje, że z przyjemnością załatwiam formalności w Banku Millennium choć prowadzenie konta osobistego kosztuje 15zł/miesięcznie. Warto zapłacić za dobrą jakość obsługi.

Tomasz_1124

17.06.2010

Bank Millennium

Placówka

Wrocław, Marszałka Józef Piłsudskiego 54

Nie zgadzam się (22)
Tankuję na tej...
Tankuję na tej stacji co kilka dni. Każdy z pracowników jest bardzo kompetentny i życzliwy. Zawsze witają i żegnają klienta przy kasie a także chętnie udzielają pomocy przy poszukiwaniach konkretnego towaru w sklepie. Nigdy nie wdają się w zbędne dyskusje - co ja jako klient bardzo sobie cenię. Stacja paliw nie jest tania, ale życzliwość pracowników powoduje, że chętnie się tu wraca.

Tomasz_1124

17.06.2010

Circle K

Placówka

Wrocław, Al. Karkonoska

Nie zgadzam się (27)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi