Opinia użytkownika: Tomasz_1124
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Posiadam konto w Banku Millennium od wielu lat i chciałbym podzielić się pewną obserwacją. Wchodząc do banku mam w zwyczaju poczekać chwilę na reakcję pracowników - nigdy nie podchodzę do pierwszego wolnego stolika. Dlaczego ? Ponieważ nie wiem który z pracowników pomoże mi w mojej konkretnej sprawie a poza tym wychodzę z założenia, że pracownik pochylony nad dokumentami wykonuje właśnie ważną pracę. Tak więc wchodzę do oddziału i po chwili ZAWSZE podchodzi do mnie pracownik z pytaniem: w czym mogę pomóc ? i kieruje mnie do odpowiedniej osoby. jeśli zbyt długo oczekuję w kolejce - najczęściej jestem informowany ile muszę jeszcze poczekać. pracownicy są najczęściej kompetentni a jeśli czegoś nie wiedzą - obiecują oddzwonić z informacją.formalności załatwiane są w miarę sprawnie.Takie zachowanie pracowników powoduje, że z przyjemnością załatwiam formalności w Banku Millennium choć prowadzenie konta osobistego kosztuje 15zł/miesięcznie. Warto zapłacić za dobrą jakość obsługi.