Opinie użytkownika (6)

Dziś postanowiłem kupić...
Dziś postanowiłem kupić prezent dla żony i postanowiłem ze odwiedze pobliski sklep w galeri Ogrody. Jestem bardzo miło zaskoczony obsługą. Sprzedawczyni pokazało mi cały asortment pomogła w wybraniu najlepszego produktu dla mojej żony. Zaproponowano mi kartę stałego klienta. Na koniec otrzymałem również próbki produktów do przetestowania.

Tomasz_104

25.11.2010

Yves Rocher

Placówka

Elbląg, Płk. Dąbka 152

Nie zgadzam się (2)
Przybyłem do Vision...
Przybyłem do Vision Express w celu naprawy oprawek zostałem bardzo przyjemnie obsłuzony a dodatkowo nie zapłaciłem ani złotówki bo pani stwierdziła ze taka naprawa należy mi się gratis za to że jestem ich klientem orpócz tego sprzedawca zapytał czy nie zechciał bym się zgłosić na badanie wzroku bo ostatni raz miałem takie badanie rok temu Polecam

Tomasz_104

17.11.2010

Vision Express

Placówka

Elbląg, Galeria Ogrody

Nie zgadzam się (0)
Chciałem zakupić mikrofalówkę...
Chciałem zakupić mikrofalówkę lecz sam musiałem szukać sprzedawcy czekałem na niego 10 minut. w Końcu gdy przyszedł okazało się ze jego wiedza o produkcie jest bardzo słaba w związku z tym nie zdecydowałem się na zakup. Uważam ze sprzedawcy w tym sklepie unikają kontaktów z klientem ciężko jest uzyskać konkretne informację

Tomasz_104

17.11.2010

Media Expert

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Jestem klientem mBanku...
Jestem klientem mBanku od jakiegoś czasu do tej pory wszystko załatwiałem przez internet. Gdy sprawdziłem, że w moim mieście mieści się placówka mBanku, postanowiłem tam pójść. (Wcześniej zaplanowałem sobie założenie debetu w koncie.) Gdy wszedłem do placówki zostałem od razu zauważony i przywitany słowami "dzień dobry zapraszam pana, co pana do nas sprowadza?". Osoba, która ze mną rozmawiała bardzo dokładnie i rzetelnie wytłumaczyła mi wszytko, co mnie interesowało i pomogła złożyć odpowiednie dokumenty. Oby więcej takich ludzi.

Tomasz_104

22.09.2008

mFinanse

Placówka

Elbląg, ul. Hetmańska 34

Nie zgadzam się (19)
Miesiąc temu chciałem...
Miesiąc temu chciałem kupić lustrzankę cyfrową marki NIKON chodziłem po wielu sklepach aby podpytać sprzedawców co myślą o tym towarze. Wszedłem do sklepu EURO AGD, gdyż na samym przodzie znajduje się gablota z aparatami. Zauważyłem, że na sklepie nie było żadnego sprzedawcy, postanowiłem podejść do kasy, w której siedziała pani. Zapytałem, czy ktoś w tym sklepie obsługuje. Popatrzyła na mnie i powiedziała, że za chwilę zawoła sprzedawcę. Po chwili podszedł sprzedawca i zacząłem go wypytywać o sprzęt. Sprzedawca posiadał jeszcze mniejsza wiedzę o sprzęcie niż ja. Umiał tylko przeczytać informacje znajdujące się na cenówce. Widząc, że nie wiedział za dużo o sprzęcie, podziękowałem za rozmowę i poszedłem.

Tomasz_104

12.09.2008

RTV EURO AGD

Placówka

Elbląg, Płk. Dąbka 152

Nie zgadzam się (27)
Wszedłem do sklepu...
Wszedłem do sklepu z zamiarem kupienie butów. Przeglądałem towar i zauważyłem towar, który mnie zainteresował, poprosiłem o pomoc sprzedawcę, ale moja prośba została zlekceważona. Tym sposobem postanowiłem nie robić tam zakupów.

Tomasz_104

12.09.2008

DEICHMANN

Placówka

Elbląg, Płk. Dąbka 152

Nie zgadzam się (23)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi