w dniu dzisiejszym podpisałem umowę na internet mobilny i jestem naprawdę zachwycony obsługą w tym sklepie. Wszystko zostało powiedziane oraz dostałem prezent od konsultanta. Mam nie miłe doświadczenia w innym punkcie ale ten z czystym sercem polecam
Skorzystałem z kasy samoobsługowej i mile się zdziwiłem, jak pań zapytała czy pomóc. Jestem mile zaskoczony obsługą w tym sklepie choć wiem ile pracy mają ludzie w hipermarkecie
Brak kompetentnych ludzi na infolinii. Od 1,5 miesiąca borykam się z problemem bankowością internetową i mobilną. Ostatnio otrzymałem informację, że problem został rozwiązany niestety nadal jest to samo i nikt nie jest w stanie rozwiązać mojego problemu;/
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.