Pracownicy na linii kas życzliwi i uprzejmi. Pracują rzetelnie i sprawnie. Na hali pracownicy nie pomagają ani nie przeszkadzają w zakupach. Na działach specjalistycznych (np. elektronika, RTV, AGD) pracownicy są do dyspozycji, chętnie udzielają pomocy gdy klient poprosi.
Pracownicy kompetentni i życzliwi. Niestety pracownicy sami z siebie nie oferują pomocy, jednak gdy ktoś poprosi, wytłumaczą i doradzą najlepiej jak potrafią.
Poziom obsługi niestety pozostawia wiele do życzenia. Problem nie leży jednak w gestii obsługi na kasach, lecz w kuchni. Na niektóre potrawy trzeba czekać "5 minut", które czasem trwa nawet dwa razy dłużej. Przez długi czas obsługi w pomieszczeniu tworzą się kolejki, co z kolei wywołuje ścisk. Przez taki tłum trudno przedostać się zarówno na zewnątrz jak i do wewnątrz. Poza czasem obsługi jakość jest zadowalająca.
Niejednokrotnie spotkałem się z życzliwością ze strony obsługi. Pan (niestety nie pamiętam nazwiska) zaoferował pomoc w znalezieniu albumu muzycznego, którego szukałem. Już miał iść do magazynu, ponieważ na półkach nie było już dostępnych egzemplarzy, gdy samodzielnie udało mi się odszukać ostatni egzemplarz. W "podziękowaniu" Pan z obsługi udzielił mi 10% rabatu na kupowaną płytę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.