Mimo rezerwacji internetowej wycieczki do Francji, pełen profesjonalizm, odpowiedzi na nurtujące pytania w niewiarygodnie szybkim czasie, pracownicy odpowiedzialni za internetową jak i telefoniczną obsługe "święcie" spokojni, mimo zadawanych czasem prostych pytań... wiadomo przy takich kosztach nawet najprostsze pytania chcemy żeby nie zostały pominięte. Strona internetowa specjalnie nie dopracowana jednak bardzo poważnie podchodzą do klienta
szybka i miła obsługa, czysto na stacji jak i w okolicy. Troche męczące stają się pytania: "a może płyn do spryskiwaczy?" albo "a może napój". Kolejnym minusem WC dla klientów bezpłatne jednak w postoju trzeba zapłacić, plusem czyste WC, mydełko papier wszystko na swoim miejscu. Pełno asortymentu na sklepie
szybka i bardzo miła obsługa poprostu perfekcja, ceny zakupów zgodne z cenami "półkowymi". Czysto i schludnie. Miejsce na parkingu dostępne mimo iż sporo klientów w sklepie. W pukncie Obsługi klienta brak kolejek jak i pełen profesjonalizm w każdym temacie dotyczącym asortymentu i różnych pytań zadawanych
miło, czysto, ciepło!! przystępne ceny, krótki czas w kolejce... posiada tylko 2 minusy. po 1 mały parking po 2 nieodśnieżony... Ochrona taka jak powinna być, człowiek nie czuje się jak złodziej, nie chodzą za Tobą i nie zaglądają...adres placowki to Bielsko-Biała ul Bohaterów Monte Cassino woj. Śląskie.
Po wejściu, niestety, musiałem odczekać swoje zanim zostałem zaproszony do konsultanta. Konsultant bardzo miły, padła propozycja kawy, herbaty, co było dla mnie miłym ale wielkim zaskoczeniem. Otrzymałem wszystkie informacje jakich potrzebowałem, oczywiście żadne z moich pytań nie przeszło obok i też była odpowiedź. Jestem bardzo zadowolony z wizyty, oprócz czekania w kolejce.
Po wejściu na stację udałem się na jeden z działów, i tu moje zaskoczenie regały pełne, towar idealnie wyeksponowany, pod każdym cena. Podszedłem do kasy, i kolejne zdziwienie bardzo miła obsługa.
Po wejściu na stację, udałem się do wc. Wc nie było opisane czy dla kobiet czy mężczyzn, w środku panował delikatnie mówiąc bałagan, po wyjściu udałem się do kasy, stałem w kolejce dobre 20 min, po czym dowiedziałem się, że towar, który chciałem kupić, zmienił swoją cenę niż ta, która jest widoczna na półce. Pożegnałem się, ale odpowiedzi już nie było.
Po wejściu do sklepu udaliśmy się na dział z wódkami, ku mojemu zdziwieniu brak reakcji przy kasie na młody wiek osoby, która kupowała wódkę, po podejściu do następnej kasy, również brak zainteresowania wiekiem kupującego, brak przywitania i pożegnania.
Przy kasie musiałem czekać dobre 5 min, gdy na sklepie nie było żadnego innego klienta, przy zamówieniu dwóch zapiekanek, brak pytania o kartę na punkty,długi czas oczekiwania na zapiekankę ok 10 min. Bo Pani sprzedawca coś jeszcze musiała zrobić. Wieczne braki na stacji, albo nie ma zapiekanki konkretnie margarity albo sosu czosnkowego, rzadkość, żeby było to i to.brak pożegnania
po podejściu do kasy nie zostałem zapytany o posiadaną kartę skarbonka, musiałem się upomnieć,niektóre produkty zostały 2x skasowane,rozmowa z panią kasjerką przebiegała w bardzo nie miłej atmosferze. Paragon został mi "rzucony", a nie podany jak powinna to zrobić.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.