Witam serdecznie, bardzo dziękuję za zgłoszenie Pani obserwacji na temat obsługi w placówce mBanku, której jestem dyrektorem. Każda informacja, którą otrzymuję bezpośrednio od klientów jest cennym źródłem informacji. Bardzo mi zależy, aby poziom obsługi świadczony przez pracowników mojej placówki spełniał najwyższe standardy. Serdecznie zapraszam do dalszego korzystania z usług mBanku. Pozdrawiam Marek Koszyk, mBank
Kolacja wigilijna pracowników...
Kolacja wigilijna pracowników przygotowana na najwyzszym poziomie - jedzenie przepyszne, pieknie podane, panie kelnerki przesympatyczne
Panie przesympatyczne, chetne do pomocy - taka drobniutka blondyneczka - przecudowna , dobrze doradzi a i czasem odradzi jak się źle wygląda. Czasami kolekcje fantastyczne, czasami nietrafione, ale jak kto co woli,
Witam serdecznie, bardzo dziękuję za Pani opinię na temat rozwoju sieci placówek mBanku. Każda informacja, którą otrzymujemy bezpośrednio od klientów jest cennym źródłem informacji. Dodatkowo zależy nam, aby poziom obsługi świadczony przez pracowników naszego banku spełniał najwyższe standardy. Serdecznie zapraszam do dalszego korzystania z usług mBanku.
Pozdrawiam Marek Koszyk, mBank
Obsługa na wysokim...
Obsługa na wysokim poziomie. Pani obsługująca w I dzień świat witała mnie już z uśmiechem od progu. pan kierownik w- i te jego wesłowe pokrecone włosy. Poza tym co ważne woda przy dystrybutorach do mycia szyb zawsze jest z płynem !! ( na innej stacji poinformowano mnie, ze jest sama woda i ze jest to standard)
Nowa Biedronka w Gdyni - Maly Kack, obsługa zawsze bardzo miła, pomocna . Panie usmiechniete pomimo ciezkiej pracy. W sklepie jest zawsze czysto a jest to bardzo wazne w sklepie spozywczym. Towar poukładany, ciagle dokładany, asortyment swiezy. bardzo duzy wybór Pozdrawiam serdecznie całą ekipę :)
Obsługa jest zawsze bardzo usmiechnieta i skora do pomocy, zwłaszcza Pan, który był w poniedziałek na wieczornej zmianie. Piekne brązowe oczy czarują klientki :)Plecam ten oddział, jest bardzo dobrze zaopatrzony , wszystko bardzo ładnie poukładne co dobrze swiadczy o osobach tam pracujacych, ich zaangazowaniu
Obsługa zawsze miła, pomocna i usmiechnieta , co prawda ceny paliw mogłyby troszke spasc, ale jest to niezalezny od sympatycznej obsługi ;pStacja w nowoczesnym deasignie, gdzie jest kącik do spokojnego wypicia , która jest najlepsza !!!a w tzw miedzy czasie mozna skorzystac z myjni Polecam wszystkim tą stacje ...
Chciałabym podzielic sie swoją opinią odnośnie obłsugi w oddziale banku na Grunwaldzkiej w Gdansku. Pani Ewelina bardzo sympatyczna i cierpliwa osobowa, mimo że mój maz nie nalezy do "łagodnych " osób potrafiła go zjednac sobie do tego stopnia iz postanowilismy ulokowac swoje oszczednosci własnie w tym banku.
Witam. Serdecznie dziękuję za podzielenie się z nami swoją opinią na temat jakości świadczonych przez MultiBank usług. Dbamy o to, aby nasi Doradcy byli dobrze wyszkoleni oraz kompetentni, a także mogli służyć swoją wiedzą i doświadczeniem w trosce o każdego Klienta. Tym bardziej się cieszę, że i w tym przypadku Doradca spełnił Pani oczekiwania związane z nabyciem produktu. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z MultiBankiem będzie przebiegać co najmniej tak satysfakcjonująco jak do tej pory. Przypominam, że jesteśmy do Państwa dyspozycji w naszych placówkach naziemnych (http://www.multibank.pl/dostep_do_uslug/) lub poprzez multilinię pod numerami telefonów: 801 300 000 lub +48 42 6 300 000 dla telefonów komrókowych i połączeń zagranicznych. Pozdrawiam Monika Matuszczak, MultiBank
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.