Będąc klientem firmy ubezpieczeniowej PZU zgłosiłam się do najbliższego punktu w celu zasięgnięcia informacji. Jakiś czas temu uległam wypadkowi (kolizja nie była spowodowana z mojej winy) i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam należnego i przyznanego mi odszkodowania. Jest to pierwsza rzecz, która działa na niekorzyść firmy PZU. Ogólnie z obsługi i rozmowy z pracownikiem byłam zadowolona, aczkolwiek z przebiegu i postępowania w mojej spawie byłam i nadal jestem zbulwersowana. Wszystkie potrzebne protokoły zostały dostarczone do fimr ubezpieczeniowej, a oni nadal twierdzą, że nie mają wszystkich niezbędnych dokumentów do wypłacenia mi odszkodowania. Wiedzę i kompetencje personelu uważam za wysokie. Natomiast porządek w dokumentacji za naganny.
Wystrój biura i czystość uważam, że jest na wysokim poziomi, to samo dotyczy części zewnętrznej budynku. Jedynie zastrzeżenia budził brak ystaczająco miejsca w poczekalni, gdzię na swoją kolej trzeba stać, a nie można sobie usiąźć na kanapie.
W sklepach typu Biedrna zakupy powinny być przyjemnością, ponieważ można zrobić większość, a w zsadzie wszystkie zakupy w jednym sklepie. Odnonie rozmieszczenia produtków, wszystko jest raczej przejrzyste i łatwe do odnalezienia w sklepie. Pomiędzy regałami jest za wąskie przejście, dlatego problematyczne jest przejście obok siebie dwóch osób z wózkami. Jak dla mnie problematyczne jest "przeciskanie" się obok osób wykładających towar, które według mnie powinny się tym zajmować po zamknięciu sklepu. Przeważnie w sklepie jest czysto, chociaż można zauważyć niektóre uszkodzone produkty nie od razu są usunięte z półek. W sklepie są 3 kasy fiskalne, ale czynna jest zazwyczaj jedna, do któr jest bardzo dług kolejka. Nie ma w sklepie żadnej informacji, że nie można płacić kartą płatniczą. Taką informację klient uzyskuje w monencie jak jest obsługiwany, a cały towar jest już wyłożony. Sprzedawane produkty oceniam na dobre, natomiast obsługa jest zła.
Od kilku miesięcy systematycznie na delegacjach poza miejscem zamieszkania. Kilkakrotnie miałam okazje przypatrywać się obsłudze na stacja benzynowych Shell w różnych miastach. Obsługa jest bardzo uprzejma, elegancko i czysto ubrana, a zarazem schludna. Zawsze do zamawianych produktów czy usług w delikatny sposób, nie narzucając się klientowi obsługa proponuje kawę czy jakiś drobny posiłek. Przy tym pracownicy są uśmiechnięci i przekonujący. Na większych stacjach Shell są rózwnież bary, w których można zjeść smaczny obiad. Wnętrze sklepu i baru jest czyste, przestronne i przyjazne klientowi.
Obsługa jest również pomocna, jeśli ktoś prosi o zatankowanie samachodu, co niestety na innych stacjach jest trudne do wyegzekwowania. Stacje Shell są zawsze dobrze zareklamowane i z daleka widać bilbordy z zaznaczoną odległością w jakiej znajduje sie stacja. Osobiście jestem bardzo zadowolona z jakości usług i obsługi.
W związku z wystąpieniem szkody komunikacyjnej musiałam zasięgnąć kilku informacji w placówce w której ubezpieczyłam samochód. Niestety MTU nie ma zbyt wielu placówe, w których można spotkać się z przedstawicielem osobiście. W takim wypadku pozostała do dyspozycji tylko infolinia, która w zależności od problemu jaki chcemy załatwić jest czynna tylko w dniu robocze w wybranych godzinach. Osoba, która mnie obsługiwała była arogancka. Na zadawane pytania nie odpowiadała w pełni, tylko zdawkowo. Za wszelką cenę chciała zakończyć rozmowę, nie wysłuchując do końca moich pytań i przerywając w połowie zdania. Cała rozmowa trwała bardzo krótko i nie uzyskałam odpowiedzi na wszystkie pytania. W konsekwencji nie wiedziałam jak pooczy sie dalej moja sprawa.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.