Opinie użytkownika (2)

Powitanie klienta jest...
Powitanie klienta jest poprawne, konsultant podziekował za czas oczekiwania w kolejce.Głos konsultanta jest nieco znurzony, nie zachęcający do rozmowy.Konsultant nie ma utrwalonej wiedzy zwiazanej z kartami kredytowymi- nie wie jaki jest okres bezodsetkowy.Pracownik posiada pełna wiedzę z zakresu prowadzenia rachunku ROR.Konsultant w trakcie rozmowy pyta czy jeszcze moze w czyms pomóc i dziekuje za czas oczekiwania na informacje.Na koniec nie dziekuje za rozmowe i mówi dowidzenia.

Sylwia_1342

16.06.2015

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (1)
18.05.2022
Odpowiedź firmy
Witam. Bardzo dziękuję za zgłoszenie swojej obserwacji na temat obsługi na mLinii. Każda informacja, którą otrzymujemy bezpośrednio od klientów jest cennym źródłem informacji. Bardzo zależy nam, aby poziom obsługi świadczony przez pracowników naszego banku spełniał najwyższe standardy. Pragnę przeprosić za niewystarczające zaangażowanie ze strony obsługującego Panią pracownika. Dołożymy wszelkich starań, aby podobna sytuacja nie miała miejsca w przyszłości i następny kontakt był dla Pani satysfakcjonujący. Mam nadzieję, że zaistniała sytuacja nie wpłynie negatywnie na dalszą współpracę z nami i pozostaniemy nadal Pani ulubionym bankiem. Zachęcam do kontaktu z nami w placówkach (http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/lokalizacja/) lub poprzez mLinię pod numerami telefonów: 801 300 800 lub +48 42 6 300 800 dla telefonów komórkowych i połączeń zagranicznych. Pozdrawiam Michał Sadowski, mBank
Pierwsze wrazenie bardzo...
Pierwsze wrazenie bardzo dobre, rozpylona wokół sklepu delikatna woń perfum, zachęcająca do odwiedzenia. Przy wejściu pracownica wita klientów i pyta w czym może pomóc, zadaje dodatkowe pytania, aby szybko ocenić wymagania co do produktu. Czas obsługi szybki brak kolejek, obsługa na kasie szybka i sympatyczna. Pożegnanie klienta z u uśmiechem. Oferta sklepu w połowie przeceniona na atrakcyjniejsza cenę. Wygląd drogerii na dobrym poziomie, zachowanie estetyki i porządku. Na minus roztargniecie konsultantki, nie zna dokładnego położenia produktów.Zbyt duża ilość pytań sprawia, że klient czuje sie jak na przesłuchaniu.

Sylwia_1342

16.06.2015

Sephora

Placówka

Gdańsk, podwale grodzkie

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi