Obserwacja została poczyniona w trakcie zakupów.
- odpowiedni czas realizacji obsługi 2
( bardzo szybko zostałem obsłuzony, juz po wejsciu do sklepu zostałem pezywitany ciepłym umsiechem)
- zdolność przewidywania potrzeb klientów
Osoba obsługujaca mnie doradzałami profesjonalnie, proponujac alterntywne rzeczy - zwracjac uwage na ceny 2
- udogodnienia ( niewątpliwie przymierzalnie czyte i schludne pomogaja skupic sie na zakupie) 2
- nastawienie wobec gości
( z usmiechem aletez z posznanowaniem indywidalności klienta) 2
- takt(savoir vivre w obsłudze klienta na dośc wyskomi poziomie, przejawia sie to w formułąch grzecznościowych ale tez w trakcie rozmowy z pracownikami)2
- gotowość pomocy 2
( jak najbardziej pomocna obsługa, z checia przynosi dodatkowe rzeczy z magazynu )
- rozpatrywanie reklamacji
( kiedy zwróciłem uwage ze w płasczu jest peknieta jedna z czesci, Panie zareagowłąy szybo przeprasajc i zmianiajac na dobry element)
- autoprezentacja pracowników ( na wysoki poziomie) 2
- dość długi czas realizacji obsługijak na ilosc pracowników(ok.8 minut)
- zdolność przewidywania potrzeb klientów
( oceniam nisko, brak znajomosci oferty)
- przepływ informacji
( zamówiłem udka dostałem frytki i to wszytsko zapakowane na wynois pomimo ze nie prosiłem o to)
- udogodnienia (klient ma wpływ na składniki potrawy)
- organizacja i nadzór
( pracownicy są obserwowani bacznie przez menedzerów)
- nastawienie wobec gości
( sztuczny usmiech, brak indyidualnego podesjcia do klienta)
- zwracanie się do gości
( stosowane odpowiednie formuły grecznościowe, czesto powtarzane jak mantra staja sie mechaniczne i nieprzyjazne klientom
- skuteczność sprzedaży np.upseling
( proponowane bardzo sprawnie kupno dodatkowych produktów, często nie trafionych z potrzebami klineta)
- autoprezentacja pracowników
( profesjonale i czyste stroje, kultura osobista na wysokim poziomie)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.