Opinia użytkownika: Sylwester_1
Dotycząca firmy: KFC
Treść opinii: - dość długi czas realizacji obsługijak na ilosc pracowników(ok.8 minut) - zdolność przewidywania potrzeb klientów ( oceniam nisko, brak znajomosci oferty) - przepływ informacji ( zamówiłem udka dostałem frytki i to wszytsko zapakowane na wynois pomimo ze nie prosiłem o to) - udogodnienia (klient ma wpływ na składniki potrawy) - organizacja i nadzór ( pracownicy są obserwowani bacznie przez menedzerów) - nastawienie wobec gości ( sztuczny usmiech, brak indyidualnego podesjcia do klienta) - zwracanie się do gości ( stosowane odpowiednie formuły grecznościowe, czesto powtarzane jak mantra staja sie mechaniczne i nieprzyjazne klientom - skuteczność sprzedaży np.upseling ( proponowane bardzo sprawnie kupno dodatkowych produktów, często nie trafionych z potrzebami klineta) - autoprezentacja pracowników ( profesjonale i czyste stroje, kultura osobista na wysokim poziomie)