Odwiedziłem punkt obsługi TP celem rozeznania się w nowych ofertach promocyjnych dotyczących internetu. Na wstępie zostałem zaproszony do stolika gdzie konsultantka objaśniła szczegóły wybranych przeze mnie ofert. Następnie zaproponowała ofertę której wcześniej nie brałem pod uwagę jako najbardziej odpowiadającą moim oczekiwaniom. Konsultacje przebiegały sprawnie, rzeczowo i w miłej atmosferze. Na zakończenie ponieważ nie byłem zdecydowany otrzymałem od konsultantki foldery informacyjne dotyczące interesujących mnie ofert i zostałem zaproszony do ponownego odwiedzenia punktu obsługi.
Analizując asortyment i ceny mając na względzie zakup butów wybrałem się do sklepu obuwniczego Street. Oferta dość bogata towar wyższej jakości ale niestety dużo droższy. Sprzedawcy nie zaoferowali mi swojej pomocy chociaż ich wygląd i zachowanie nie budził zastrzeżeń, być może nie wyraziłem swojego konkretnego zainteresowania. Asortyment wystawiony bez jak sądzę odpowiedniej ekspozycji - różne modele obuwia ustawione ściśle obok siebie na półkach stwarzały pewnego rodzaju chaos i wrażenie wzrastającej entropii.
Z zamiarem kupna butów postanowiłem odwiedzić kilka sklepów obuwniczych porównując asortyment i ceny. Będąc w sklepie Deichmann gdy zainteresowałem jedną z par butów od razu pojawił się sprzedawca z kurtuazyjną formułką: /dzień dobry czy mogę pomóc oszukaniu rozmiaru / grzecznie podziękowałem ponieważ na razie chciałem się rozejrzeć. Asortyment raczej przeciętny chociaż adekwatny do ceny. Wychodząc na razie bez zakupów ze sklepu zauważyłem że przy kasie można zaopatrzyć się w środki konserwujące do obuwia , wkładki i sznurówki . Kasjerka proponowała każdemu klientowi kupującemu buty środki do konserwacji, informowała o gwarancji i zasadach reklamacji.
Agent ubezpieczeniowy który odwiedza mnie dwa razy w roku zawsze wcześniej powiadamia i uzgadnia termin i godzinę wizyty. Przyjeżdża z wypełnionymi wcześniej uzgodnionymi polisami ograniczając czas wizyty. Informuje każdorazowo o nowych ofertach . Zawsze punktualny i rzeczowy pamiętający o promocji swojej firmy zostawia drobne gadżety.
Sprzedawcy sprzętu oświetleniowego podeszli profesjonalnie do mnie jako klienta. Oboje zapytali w czym mi pomóc i rzeczowo odpowiadali na moje pytania, podkreślali zalety a także i wady proponowanego towaru. Zaproponowali rozwiązania moich problemów instalacyjnych i doboru odpowiedniego sprzętu.Obsługa kasy była fachowa szkoda tylko że była czynna tylko jedna kasa z dwóch przez co klienci stali w kolejce
Zainteresowany byłem zakupem karty do komputera niestety nie było zostały sprzedane. Sprzedawca nie potrafił określić czy w innym oddziale dostanę potrzebną część i kiedy dokładnie będzie następna dostawa. Zrezygnowany i zdezorientowany opuściłem sklep później dokonałem zakupu poprzez serwis Allegro.
Do sklepu wybrałem się w celu zakupu zimowego sprzętu sportowego poprosiłem sprzedawcę o wyjaśnienie różnicy w cenie artykułu który chciałem kupić w zależności od firmy, jakości i funkcji. Sprzedawca był zorientowany i precyzyjnie odpowiadał na moje pytania. Jedynym mankamentem było to, że musiałem go szukać. Zauważyłem także brak logicznego powiązania sprzedawanego towaru z ceną. Obsługa kasy była kompetentna pomimo plakietki / uczę się / wszystko było przeprowadzone sprawnie i estetycznie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.