Opinie użytkownika (3)

Postanowiłem zrobić...
Postanowiłem zrobić Mojej Pani prezent w postaci perfum ale że nie ma nic gorszego jak nie trafiony zapach wybraliśmy się razem do Perfumerii Douglas. Wybór asortymentu ogromny.poukładany ładnie na półkach,personel sklepu zajęty różnymi sprawami,obsługą klientów,wystawianiem ekspozycji i tu od razu duże + 5,jak tylko podeszliśmy do stoiska z perfumami damskimi od razu zostaliśmy zauważeni.Pani ekspedientka zaproponowała swoja pomoc. Spędziliśmy tam ponad 30 minut Pani z obsługi była praktycznie na każde nasze zawołanie,otrzymywaliśmy odpowiedzi na każde pytanie co świadczy o dużej wiedzy na temat towarów sprzedawanych w Douglas. W kasie towar wybrany przez nas został ładnie zapakowany,dostaliśmy dodatkowo jeszcze próbki reklamowe innych produktów. Ogólnie czas spędzony w Douglas można w 100% zaliczyć do miło spędzonego i udanego. W pełni zasłużona ocena +5.

Stanisław_28

01.07.2010

DOUGLAS

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (20)
Wracając z podróży...
Wracając z podróży postanowiłem zrobić zakupy w Tesco,godziny handlu non stop całą dobę.Godzina przed 6 rano,niedziela.To by tłumaczyło poniekąd braki towarów na stoisku warzywnym,na mięsnym też z drobiu tylko udka z kaczki o innych można tylko pomarzyć.no cóż rosół z mięsa kaczki też jest super co w sumie rekompensuje wyższą cenę mięsa.Wybrałem kilka towarów które mnie interesowały,między innymi na stoisku warzywnym ziemniaki kremowe,ładne bardzo no i pewnie smaczne,wystawione do sprzedaży,w wielkiej skrzyni zostało jeszcze kilkanaście opakowań powyżej cena oczywiście tychże ziemniaków,zadowolony idę do kasy z koszykiem ważącym ładnych kilka kilogramów.Przy kasie zaczęły się problemy,Pani kasjerka już na wstępie rzuciła mi spojrzenie mówiące samo za siebie,przyplątał się maruda o 6 rano,potem oznajmiła mi głosem nie znoszącym sprzeciwów ze ziemniaków mi nie skasuje bo nie ma kodu,na moją prośbę aby poprosiła kogoś kto jej pomoże bo ja chcę właśnie te ziemniaki,Pani znowu stanowczo stwierdziła że nie ma kodu i żebym poszedł sobie je wymienić na inne.Cóż było robić poszedłem,niedzielny obiad bez ziemniaków jakoś nie bardzo mi się uśmiechał.Wybrałem inne niby tańsze ale wyglądające jak siedem nieszczęść.Idę do kasy myśląc że może jeszcze coś kupię,Pani w kasie jak mnie tylko zobaczyła,od razu przywołała mnie do rzeczywistości głosem podniesionym kazała mi natychmiast podejść do kasy. Na moją uwagę że w końcu to ona jest dla klienta a nie klient dla niej Pani się dopiero oburzyła i głosem jeszcze bardziej zdenerwowanym stwierdziła że nie będzie ze mną dyskutować bo jest po nocy i chce iść do domu i albo kasuje albo anuluje paragon i będę musiał iść do innej kasy.Dodatkowo i to już zdecydowanie po złości nie wbiła mi 34 punktów na kartę CLUBCARD Tesco jaką posiadam.Nic ująć nic dodać brawo Pani kasjerko jestem klientem jak wielu innych którzy mają mało czasu na zakupy i robią je właśnie w tym Tesco zostawiając miesięcznie ponad tysiąc złotych.Jeżeli klient tak jak w moim przypadku po zrobieniu 1400 km w samochodzie ma biegać po sklepie wymieniając towary bo niby nie ma kodu,to może pracownik który bierze pieniądze za to podzieli się z klientami swoją wypłatą w końcu klient wykonuje prace za niego. Kasa nr. 7 Nr. transakcji 8536

Stanisław_28

22.06.2010

Tesco

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (21)
Jestem stałym klientem...
Jestem stałym klientem poczty polskiej od 1,5 roku. Przez ten okres jedyne co się zmieniło to to że wysyłając listy i paczki nie załatwiam tego w 3 okienkach tylko w 2.Oczywiście jest kilkanaście okienek ale cóż z tego gdy czynne są 3 a czasem nawet 2 na jednej sali.Panie które obsługują są miłe i kompetentne ale niewiele to zmienia gdy kolejka liczy kilkanaście osób, załatwianie petentów którzy wysyłają nieraz po kilka a nawet po kilkadziesiąt przesyłek i do tego jeszcze biorą faktury, trwa bardzo długo,od kilku do kilkudziesięciu minut.Rażące jest to że na jednej sali Panie obsługujące mają do dyspozycji jedną drukarkę do drukowania faktur i to jeszcze tak umiejscowioną że załatwienie sprawy faktury niepotrzebnie wydłuża czas. Oferta cenowa usług niestety nie jest atrakcyjna. Wystrój wnętrza pamiętający wczesne lata PRL-u zostawia dużo do życzenia.W salach obsługi w okresie zimowym gdy działa ogrzewanie i w letnim gdy na zewnątrz są wysokie temperatury panuje zaduch. Wniosek tylko jeden, czasy się zmieniły a Poczta Polska niestety nie.

Stanisław_28

27.04.2010

Poczta Polska

Placówka

Katowice, Plac Karola Miarki 6

Nie zgadzam się (16)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi