Opinia użytkownika: Stanisław_28
Dotycząca firmy: Poczta Polska
Treść opinii: Jestem stałym klientem poczty polskiej od 1,5 roku. Przez ten okres jedyne co się zmieniło to to że wysyłając listy i paczki nie załatwiam tego w 3 okienkach tylko w 2.Oczywiście jest kilkanaście okienek ale cóż z tego gdy czynne są 3 a czasem nawet 2 na jednej sali.Panie które obsługują są miłe i kompetentne ale niewiele to zmienia gdy kolejka liczy kilkanaście osób, załatwianie petentów którzy wysyłają nieraz po kilka a nawet po kilkadziesiąt przesyłek i do tego jeszcze biorą faktury, trwa bardzo długo,od kilku do kilkudziesięciu minut.Rażące jest to że na jednej sali Panie obsługujące mają do dyspozycji jedną drukarkę do drukowania faktur i to jeszcze tak umiejscowioną że załatwienie sprawy faktury niepotrzebnie wydłuża czas. Oferta cenowa usług niestety nie jest atrakcyjna. Wystrój wnętrza pamiętający wczesne lata PRL-u zostawia dużo do życzenia.W salach obsługi w okresie zimowym gdy działa ogrzewanie i w letnim gdy na zewnątrz są wysokie temperatury panuje zaduch. Wniosek tylko jeden, czasy się zmieniły a Poczta Polska niestety nie.