Sredniio robię tam zakupy co dwa tygodnie.
Parking jak pisałem wcześniej przestrzenny i czysty. Bez problemu tym razem mogłem pobrać wózek na zakupy. Wewnątrz jak zwykle czysto i estetycznie. Towar wyeksponowany przejrzyście z podanymi cenami. Dało się zauważyć jakby mniej palet z towarem między regałami, co znacznie ułatwiło poruszanie się wózkiem. Nadal jednak jest problem z obsługą przy kasach. Ostatnio czekałem 14 minut będąc 7 w kolejce. Dla mnie to zdecydowanie za długo. W kolejce do kasy nie powinno więcej oczkiwać klientów niz troje. W innych marketach, które również odwiedzam (dyskonta), jest zdecydowanie lepiej. Tam, gdy tylko kolejka się wydłuża natychmiast wzywana jest dodatkowo kasjerka, która w międzyczasie przy małym obłożeniu kas układa np. towar. Kasjerki sprawnie obsługują klientów, starają się być miłe, przy każdej identyfikator.
Ofeta produktów bogata, cenowo w wiekszości konkurencyjna ( choć udało mi się znaleźć 2 artykuły, których cena w porównaniu z dyskontami była wyższa o 15-20% np. pierogi i śledzie w pojemnikach)i to główny mój powód odwiedzania "Reala", choć ważne jest dla mnie estetyka i atmosfera dokonywania zakupów i tu placówka w Słupsku jest jak dla mnie bezkonkurencyjna.
W dn. 21.09.2009 roku zadzwoniłem na infolinię do PZU. Chciałem dowiedzieć się ile wyniesie polisa na OC samochodu dla mojej córki. Po połączeniu kunsultant przedstawił się i zaproponował swoją pomoc. Przedstawiłem w skrócie swoje oczekiwanie i podałem dne córki niezbędne do ustalenia ceny polisy. Konsultant głosem spokojnym, wyraźnym (czysta dykcja), i co najważniejsze uprzejmym cierpliwie odpowiadał na moje pytania. Był dobrze przygotowany merytorycznie. Oferta PZU w porównaniu z innymi ubezpieczycielami była wyższa średnio o 20-30%
W dn. 1 września 2009 r. dokonałem zakupów produktów spożywczych w "Realu" w Słupsku. Hipermarket posiada obszerne miejsce parkingowe. Problem pojawił sie i to nie pierwszy raz z pobraniem wózka na zakupy. Niektóre z nich pomimo włożenia 2 zł nie chciały sie uruchomić. Wewnątrz jest sympatycznie, czysto, reklamy stonowane. Towar cenowo konkurencyjny, termin przydatności - prawidłowy.Obsługa ubrana w fartuchy niezbyt estetycznie. Dużą przeszkodą jest częste poruszanie się pracowników z towarem na wózkach widłowych po sklepie i częste zastawianie paletami przejśc dla klientów. Artykuły wyłożone transparentnie na regałach z podaną ceną. Do kasy jednak trzeba dość długo czekać co jest irytujące, choć kasjerki w wiekszości starają się jak najszybciej obsłużyć klieta..
W dn. 28 sierpnia odwiedziłem hipermarket Castorama. Interesowały mnie piece centralnego ogrzewania. Zaparkwałem na przestrzennym i czystym parkingu. Wewnątrz sklep podzielony był na segmenty wyraźnie oznaczone. Klint chcący znaleźć określony towar nie będzie miał problemu. Produkty wyłożone na regałach w zasięgu klienta. Przy każdym podana wyraźnie cena i w razie potrzeby niezbędne dane techniczne. Ceny pieców w wiekszości konkurencyjne zgodnie z reklamą firmy. Problem zaczął się gdy chciałem poznać szczegółowo parametry pieców.
Najpierw nie mogłem znaleźc właściwego pracownika odpowiedzialnego za ten dział. Następnie gdy już go znalazłem nie potrafił mi odpowiedzieć na szczegółowe pytania techniczne, które wcześniej sobie przygotowałem, a dotyczyły zużycia opału, ilości wody w piecu oraz w jaki sposób przelicza stosunek kW do m3 powierzchni lokalu. Wręczył mi jedynie folder firmowy. Odniosłem wrażenie, że nie bardzo zależało mu na profesjonalnym potraktowaniu klienta. Przynajmniej ja takie wrażnie odniosłem. Pozostawia wiele do życzenia jego stosunek do klienta (brak życzliwości, oschłość, obojętność). Konsultant ubrany był w strój firmowy -zadbany. Konsultacja z pracownikiem sklepu trwała ok. 20 min.
W dn. 28 sierpnia udałem się do Mix Electrinics w Słupsku. Chciałem uzyskać informacje o ewentualnych promocjach na zmywarki. Sklep jest dobrze oznaczony widać go z daleka. Towar w sklepie estetycznie wyeksponowany, przy kazdym podana cena i krótki opis techniczny. W sklepie jest czysto, ściany pomalowane przyjaznymi barwami. Obsługa estetycznie ubrana. Jednak odnosiło sie wrażenie, że produkty są zbyt ciasno postawione obok siebie. Wynikało to jednak ze zbyt małej kubatury pomieszczenia. Po krótkiej chwil podszedł do mnie pracownik i zaoferował swoją pomoc. Zorientowałem się, iż jest merytorycznie dobrze przygotowany do udzielenia porad. Wązne, że nie próbował zainteresować mnie jakimś szczególnym egzemplarzem, lecz pokrótce omówił zalety wszystkich interesujących mnie zmywarek znajdujących sie w tej chwili w promocji(3). Nadto zaoferował w miarę tani transport. Przy wyjściu wręczył mi foldery interesujących mnie zmywarek. Zdecydowanie mogę ten salon polecić!
Szanowny Panie Stanisławie.
Dziękujemy za cenną opinię.
Cieszymy się, że jest Pan zadowolony z wizyty w naszym salonie.
Zapraszamy ponownie!!
Na dniach kończyła...
Na dniach kończyła mi się umowa OC na samochód. Postanowiłem uzyskać informację w siedzibie PZU o wysokości składki na kolejny okres rozliczeniowy, tym bardziej, że ostatnio ubezpieczyciel reklamował się w mediach, że udziela znaczne zniżki. Po przybyciu do siedziby PZU moją uwagę zwróciła estetyka lokalu w którym przyjmowano interesantów. Meble starannie dobrane, ściany pomalowane przyjaznymi dla klienta barwami, konsultanci estetycznie ubrani. Po przywitaniu poprosiłem o wyliczenie składki OC. Wystarczyło podać tylko numer rejestracyjny i natychmiast uzyskałem koszt składki za mój samochód. W związku z tm, że jednak była ona większa o ponad 100 PLN od składki jaka oferowała SAMOPOMOC złożyłem wniosek wypowiadający dotychczasową umowę. Konsultant nadto bez zbędnej zwłoki wystawił mi zaświadczenie o posiadanych zniżkach i życzył miłego dnia.
Udałem się do sklepu EURO celem zapoznania się z nowymi promocjami. Interesowała mnie oferta na telewizory LCD.
Po wejściu do sklepu zacząłem rozglądać się za konsultantem. Póki co nikt nie podchodził zatem wykorzystałem czas na obserwację. Artykuły wyłożono estetycznie, przy każdym produkcie podana cena i króti opis techniczny. temperatura w pomieszczeniu przyjazna dla klienta. Personel ubrany w firmowy ubiór. Zauważyłem 3 konsultantów zajętych rozmową. Po 10 minutach nie doczekawszy się nikogo poprosiłem jednego znich (p. Jarka) o informacje. Pan Jarek ubrany był estetycznie i jak się okazało profesjonalnie przygotowany. Szczegółowo wyjaśnił parametry techniczne wskazanego przeze mnie odbiornika, proponując mi również gdybym się z decydował, możliwość zakupu na raty bez odsetek.
W dniu 14 sierpnia 2009 r. w banku PKO BP postanowiłem założyć rachunek inwestycyjny. Po przywitaniu i wyażeniu przeze mnie określonej potrzeby uzyskałem kilka propozycji zainwestowania moich środków fiansowych. Zatem mogłem ulokować kwotę w bezpiecznym funduszu, w funduszu średniego ryzyka oraz w funduszu ryzykownym tj. akcji. Jestem dośc dobrze zorientowany w tym temacie pomimo tego sprawiałem wrażenie niezorientowanego w temacie. Jednak doradca nie wykazał się profesjonalizmem. Tak naprawdę próbował mnie zbyć, gdy dowiedział się, że chcę ulokować niewielką kwotę. To oczywiście było błędem, albowiem powinien on myśleć dalekosiężnie,gdyż nie jest wykluczone, że w każdej chwili mogłem powiększać swój portfel inwestycyjny. Niestety wykazał się ignorancją i w tym przypadku ewidentnir działał na szkodę swojej firmy. W tym banku na pewno nie założę konta inwestycyjnego.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.