Opinia użytkownika: Stanisław_21
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: W dn. 28 sierpnia odwiedziłem hipermarket Castorama. Interesowały mnie piece centralnego ogrzewania. Zaparkwałem na przestrzennym i czystym parkingu. Wewnątrz sklep podzielony był na segmenty wyraźnie oznaczone. Klint chcący znaleźć określony towar nie będzie miał problemu. Produkty wyłożone na regałach w zasięgu klienta. Przy każdym podana wyraźnie cena i w razie potrzeby niezbędne dane techniczne. Ceny pieców w wiekszości konkurencyjne zgodnie z reklamą firmy. Problem zaczął się gdy chciałem poznać szczegółowo parametry pieców. Najpierw nie mogłem znaleźc właściwego pracownika odpowiedzialnego za ten dział. Następnie gdy już go znalazłem nie potrafił mi odpowiedzieć na szczegółowe pytania techniczne, które wcześniej sobie przygotowałem, a dotyczyły zużycia opału, ilości wody w piecu oraz w jaki sposób przelicza stosunek kW do m3 powierzchni lokalu. Wręczył mi jedynie folder firmowy. Odniosłem wrażenie, że nie bardzo zależało mu na profesjonalnym potraktowaniu klienta. Przynajmniej ja takie wrażnie odniosłem. Pozostawia wiele do życzenia jego stosunek do klienta (brak życzliwości, oschłość, obojętność). Konsultant ubrany był w strój firmowy -zadbany. Konsultacja z pracownikiem sklepu trwała ok. 20 min.