Często są kolejki, czas oczekiwania może wynieść i ponad 20 minut. Personel wygląda schludnie i pomocnie. Przyszłam z konkretnym zapytaniem, konsultant dał mi dostosowaną umową do podpisania na nową kartę płatniczą dodatkowo tłumacząc na czym ta umowa polega. Jednak po otrzymaniu karty okazało się że nie ma ona nic wspólnego z wytłumaczonymi warunkami w banku. Niestety nie przeczytałam umowy ufając pracownikowi który się okazał być nie kompetentny.
Najgorszy lokal KFC który odwiedziliśmy, bardzo oszczędzają na produktach (na burger 1/3 kawałku boczku), surowy kurczak, z krwią który nie da się jeść, pomylili nam zamówienie. Byliśmy mega zawiedzeni, nigdy więcej tam nie wrócimy. Po mimo sporej ilości podobnych opinii od dłuższego czasu, właściciel woli na nich odpisywać z prośbą o kontakt zamiast naprawić sytuację w lokalu.
Jakiś czas temu wykupiłam w Lux Med pakiet "Krok do zdrowia", niestety na każdym kroku spotykałam się z totalnym brakiem kompetencji pracowników, wyglądało to tak jak by pakiet został wprowadzony do sprzedaży ale pracownicy nie zostali o tym poinformowani. Za każdym razem miałam problem z zarezerwowaniem wizyty ponieważ na infolinii nie wiedzieli o istnieniu takiego pakietu lub nie umieli go obsługiwać. A w placówce na wizycie ciągle wymagali opłatę (kiedy wszystko już było opłacone), ponieważ recepcja również nie wiedziała o istnieniu tego pakietu. Próbowałam zrezygnować, ale otrzymałam telefon z przeprosinami i obiecali mi że te sytuacji więcej się nie powtórzą co oczywiście nie było prawdą, ale dali mi do zrozumienia że nie zwrócą mi kosztów. Nadal miałam problemy ale nie chciałam po prostu stracić pieniędzy, ale i tak nie skorzystałam z całego pakietu. Nigdy więcej nie skorzystam z usług Lux Med
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.