Opinia użytkownika: Sofia
Dotycząca firmy: LUX MED
Treść opinii: Jakiś czas temu wykupiłam w Lux Med pakiet "Krok do zdrowia", niestety na każdym kroku spotykałam się z totalnym brakiem kompetencji pracowników, wyglądało to tak jak by pakiet został wprowadzony do sprzedaży ale pracownicy nie zostali o tym poinformowani. Za każdym razem miałam problem z zarezerwowaniem wizyty ponieważ na infolinii nie wiedzieli o istnieniu takiego pakietu lub nie umieli go obsługiwać. A w placówce na wizycie ciągle wymagali opłatę (kiedy wszystko już było opłacone), ponieważ recepcja również nie wiedziała o istnieniu tego pakietu. Próbowałam zrezygnować, ale otrzymałam telefon z przeprosinami i obiecali mi że te sytuacji więcej się nie powtórzą co oczywiście nie było prawdą, ale dali mi do zrozumienia że nie zwrócą mi kosztów. Nadal miałam problemy ale nie chciałam po prostu stracić pieniędzy, ale i tak nie skorzystałam z całego pakietu. Nigdy więcej nie skorzystam z usług Lux Med