Opinie użytkownika (7)

Nie była to...
Nie była to moja pierwsza wizyta w tym sklepie i odkąd jest otwarty, a ma krótki staż, jest zawsze tak samo. Nie jestem fanką Biedronki, ale do tej konkretnej warto wracac ze wzgledu na obsługę. Jest to typowy nieduży "osiedlowy" markecik. Jednak udało się stworzyc w nim bardzo miłą atmosferę. Wszystkie panie są w "służbowych" mundurkach, dzięki czemu można je łatwo znależc, a chcę podkreślic, że zawsze służą pomocą. Cała obsługa jest bardzo sympatyczna i nawet mimo wieczornego zmęczenia potrafią miec uśmiech na twarzy. Nie zapominają przywitac się z klientem i zaprosic na powtórne zakupy. Jeżeli przy kasie stoi kolejka kilku osób natychmiast rozlega się dzwonek i otwierana jest kolejna kasa. Ponadto przed samym sklepem jest parking i nie ma większego problemu z miejscem do parkowania. Położony jest bardzo blisko głównej ulicy, więc nie trzeba krążyc po osiedlu. Tak trzymac!

Sara_23

05.11.2010

Biedronka

Placówka

Świecie, Wojska Polskiego 12a

Nie zgadzam się (1)
Jeszcze parę miesięcy...
Jeszcze parę miesięcy temu była w tym miejscu BILLA, ale odkąd wprowadził się na tą samą powierzchnię E.Leclerc w sklepie zrobiło się ciasno. Miejscami nawet trudno sie poruszac. "Wąskie gardła" są dośc denerwujące. Tego jednak zszokowało mnie zachowanie pani obsługującej stoisko mięsne. Mimo, że mięso jest w chłodniach ze szklanymi witrynami wydobywał się z nich odór zepsutego mięsa, na co zwróciłam grzecznie ekspediętce uwagę. Była opryskliwa, więc stwierdziłam, że może wartoby poinformowac o tym sanepid. Usłyszałam, że mogę sobie dzwonic. Nie rozumiem takiego podejścia, ale wiem, że napewno nigdy nic już tam nie kupię!

Sara_23

20.10.2010

E.Leclerc

Placówka

Ostrów Wielkopolski, Limanowskiego 8

Nie zgadzam się (10)
Sklep bardzo dobrze...
Sklep bardzo dobrze zorganizowany i uporządkowany. Łatwo wszystko znależc. Prócz tego każdy z pracowników jest w stanie pokierowac gdzie czego szukac. Pracownicy widoczni, kompetentni i rzeczowi. Tego dnia wybrałam się na zakup zlewozmywaka. Jak to kobieta wiedziałam, że ma byc granitowy i pasowac do koloru blatu kuchennego. Sprzedawca zwrócił mi jednak uwagę na bardzo isttotne sprawy o których ja w ogóle nie myślalam. Przede wszystkim zapytał jaki mam kran, rozmiar szafki itp. Polecił mi marki, które mają najdłuższą gwarancję, uprzedził czym należy konserwowac. Ale to jeszcze nic. Nie mogłam zdecydowac się na odcień. Było to tym trudniejsze, że wystawa zlewozmywaków zrobiona jest na ścianie niemalże pod sufitem. Z takiej odległości w sztucznym świetle trudno było ocenic odcień i kolor, a pan nie pozwolił mi wejśc na drabinę. Ale bardzo chciał mi pomóc i ze stoickim spokojem (aż mi było głupio) trzy razy przywoził z magazynu różne zlewozmywaki, żebym mogła obejrzec je sobie z bliska. Rzadko zdarza się aż taka uczynnośc.

Sara_23

20.10.2010

Castorama

Placówka

Katowice, al. Roździeńskiego 200

Nie zgadzam się (2)
Sklep jest dośc...
Sklep jest dośc duży - dwupoziomowy z wieloma zakamarkami. Czasem trudno na różnych działch znależc sprzedawcę. Obsługa jest jednak sympatyczna i życzliwa. Tego dnia kupowałam wieszak do przedpokoju. Niestety okazało się, że muszę czekac, ponieważ był to towar na zamówienie. Ale w umówionym terminie zadzwonił do mnie pan z informacją, że mój towar już dotarł i mogę przyjechac odebrac. Podjechałam odrazu od strony magazynu. A tam miła niespodzianka. Pracownik magazynu, po sprawdzeniu zamówienia, jak zobaczył, że jestem sama, mimo, że nie był to bardzo ciężki pakunek, własnoręcznie zapakował mi pudło prosto do samochodu. Taki mały gest, który zapewne nie należy do obowiązkó tego pracownika, ale jakże miły...

Sara_23

20.10.2010

Black Red White

Placówka

Będzin, Piłsudskiego 105

Nie zgadzam się (4)
Był to bardzo...
Był to bardzo niefortunny czas na zakupy, ale dałam się złapac na "weekend bez VATu". W sklepie było tyle ludzi, że w ogóle trudno było do niego wejśc, ale obsługa uwijała się jak w ukropie. Zajął się mną młody, ale bardzo kompetentny sprzedawca. Nie byłam zdecydowana na konkretny model telewizora, a jedynie markę. Nie prezentował mi jednak wszystkich. Najpierw przybliżył mi parę spraw o których miałam blade pojęcie, następnie doprecyzowaliśmy kwestię ceny i moich oczekiwań, co do sprzętu (telewizor i kino domowe). Po tej rozmowie wybór był o wiele prostszy, bo pozostały już dwa konkretne modele. Kiedy się zdecydowałam, sprzedawca pojechał z moim wózkiem do magazynu, załadował sprzęt i podjechał nim przed kasę. Świetna, sprawna obsługa. Poza tym jestem pewna, że ten młody człowiek doskonale wiedział o czym mówi, co więcej czułam, że naprawdę chce mi pomóc.

Sara_23

20.10.2010

Media Markt

Placówka

Katowice, Alpejska, 3 Stawy 6

Nie zgadzam się (4)
Bardzo sympatyczne miejsce...
Bardzo sympatyczne miejsce i ludzie. Miałam już przyjemnośc korzystac z usłu tego serwisu wcześniej i dziś również się nie rozczarowałam. Mimo że odrazu szczerze powiedziałam panom z obsługi stanowisk części zamiennych i serwisu, że chcę jedynie zasięgnąc informacji co do cen częsci i sprawdzic czy mechanik, u którego jest aktualnie auto, nie próbuje mnie naciągnąc. Panowie bez problemu poświęcili mi czas i odpowiedzieli na wszystkie moje pytania. Przesympatyczna i rzetelna obsługa. Czuc, że każdy klient jest ważny. To bardzo miłe uczucie.

Sara_23

20.10.2010

Ford

Placówka

Gliwice, Dąbrowskiego 26

Nie zgadzam się (3)
Wskazana firma zajmuje...
Wskazana firma zajmuje się sprzedażą skrzyń biegów i silników, zlokalizowana jest w olbrzymiej hali. Niestety wjazd, mimo tablic informacyjnych, jest kiepsko oznakowany. Bardzo trudno znaleźc biuro. Wygląd całej firmy jenak mnie nie zdziwił ze względu na specyfikę branży.Obsługa przemiła, ale jedynie przez telefon. Panie w biurze niemiłe i bezczelne - jedna wyszła w trakcie mojego zakupu i nie miał kto wystawic faktury, a druga przy mnie w biurze paliła sobie papierosa i rzucała różnymi przedmiotami po biurku, wyrażając w ten sposób swoje niezadowolenie, ponieważ zadawałam dużo pytań i długo zastanawiałam się nad zakupem.Uważam jednak, że jako klient mam do tego prawo, tym bardziej, że nie znam się na silnikach. Byłam zszokowana. Ale to jeszcze nic. Zostawiłam dane mojej firmy, na którą miała byc faktura. Zadzwoniłam po kilku dniach i okazało się, że pani która wystawia faktury będzie dopiero za kilka dni, bo jest na urlopie. Upewniłam się jednak, czy faktura będzie wystawiona z datą zakupu, tak jak miało byc. Zostałam zapewniona, że tak. Wczoraj - 18.10.br podjechałąm tam osobiście żeby odebrac fakturę. Jednak na miejscu okazało się, że faktura nadal nie jest przygotowana i usłyszałam, że nie da się tego zrobic. Dziwię się, że takie firmy w ogóle mają klientów i że właściciele nie zwracają uwagi na to, kogo zatrudniają. Nie polecam nikomu robienia tam zakupów.

Sara_23

20.10.2010

PAT-G

Placówka

Chorzów, Maronia 44

Nie zgadzam się (14)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi